search
menu

هتل Grand Regal Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Regal Hotel Doha
امکانات عمومی هتل گرند رگال دوحه
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گرند رگال دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Regal Hotel Doha


هتل گرند رگال از هتل‌های ۴ ستاره در شهر دوحه است. این هتل با موقعیت جغرافیایی خوب خود در میان سایر هتل‌های موجود در این شهر از محبوبیت زیادی برخوردار است. مسافران از سراسر دنیا در هنگام سفر به این شهر و با خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل زیبا نیز اقدام می‌کنند. هتل گرند رگال دوحه در نزدیکی تفرجگاه کورنیش دوحه واقع‌شده است و همین امر سبب می‌شود تا مورد توجه مسافران زیادی قرار بگیرد. فرودگاه بین‌المللی دوحه نیز در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای هتل Grand Regal Hotel Doha قرارگرفته است. برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. استفاده از این خدمات هزینه مجزا دارد. همچنین برای دسترسی به بندر دوحه نیز باید یک کیلومتر مسافت طی کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند رگال دوحه


پذیرش در هتل گرند رگال دوحه به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. در داخل این هتل پارکینگ تعبیه‌شده است تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت ماشین خود را به این پارکینگ عمومی بسپارند. استفاده از این پارکینگ رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. در بخش لابی هتل نیز می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری و میز تور گردشگری بهره‌مند شوید. بخش مربوط به شستشو نیز در لابی هتل دایر شده و در صورت نیاز به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی می‌توانید به این بخش سر بزنید. البته لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان نیز می‌توانید به بخش بیزینس هتل بروید. همچنین فتوکپی و فکس نیز در این قسمت با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. پرسنل در هتل Grand Regal Hotel Doha به زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، روسی، فیلیپینی، اوکراینی و هندی تسلط دارند. برای حرکت ویلچر در داخل هتل امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران بروند. همچنین با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل هتل داده نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در هتل گرند رگال استخر روباز وجود دارد و مسافران از این استخر می‌توانند نهایت لذت را ببرند. همچنین در بخش اسپا نیز می‌توانید به سونا بروید یا اینکه از انواع ماساژها بهره‌مند شوید. باشگاه بدنسازی موجود در هتل نیز شامل دستگاه‌های مجهز و مدرن دنیا بوده و برای مسافران فضای خوبی ایجادشده است.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل گرند رگال عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل دلوکس، سوئيت بیزینس، اتاق سوپرییر، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق خانواده دلوکس و اتاق خانواده اکسکیوتیو. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل دارای دکوراسیون شیک با رنگ‌های گرم هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، فضای نشیمن، چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید. همچنین تمامی اتاق‌های هتل Grand Regal Hotel Doha عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش در انتظار شما خواهد بود. سایر امکانات موجود در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، میز کار، مینی بار، کتری برقی، تلفن، کاناپه تخت شو، امکانات اتوکشی.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت مدرن سرو می‌کند. وعده صبحانه سلف‌سرویس بوده و برای وعده‌های دیگر باید از منوی رستوران غذای موردنظرتان را انتخاب کنید.

فاصله هتل گرند رگال دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کورنیش دوحه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک میا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا فواره دوحه: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است