search
menu

هتل dusitD2 Salwa Hotel Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل dusitD2 Salwa Hotel Doha
امکانات کلی هتل دوسیت دی ۲ سالوا دوحه
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دوسیت دی ۲ سالوا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل dusitD2 Salwa Hotel Doha


هتل پنج ستاره دوسیت دی ۲ سالوا دوحه در فاصله ۳.۲ کیلومتری از آکادمی ورزشی اسپایر قرار دارد. این هتل مدرن پذیرای مسافران تجاری و تفریحی با میراث فرهنگی غنی و لذت‌های مدرن شگفت‌انگیز در قلب دوحه است. تنها ۲۰ دقیقه با ماشین طول می‌کشد تا خود را از هتل به فرودگاه بین‌المللی حمد برسانید. هتل به مقاصد شاخصی مانند موزه هنر اسلامی، رویال پلازا، پارک MIA، سوق واقف و کورنیش دوحه نزدیک است. چه توریست باشید و چه برای کار به دوحه سفر کرده باشید، هتل dusitD2 Salwa Hotel Doha یک انتخاب عالی برای اقامت در هنگام بازدید از دوحه است. از این‌جا، میهمانان می‌توانند از دسترسی آسان به همه امکاناتی که این شهر سرزنده ارائه می‌دهد لذت ببرند. برای تهیه بلیط هواپیمای خارجی و بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو این هتل اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل دوسیت دی ۲ سالوا دوحه


پارکینگ به صورت رایگان برای میهمانان در نظر گرفته شده است. هیچ مشکلی برای برنامه‌ریزی روزها و نیازهای حمل و نقل خود با خدمات پذیرش از جمله خدمات دربان، تحویل سریع، انبار چمدان و صندوق امانات نخواهید داشت. خدمات بلیط و تورهای گردشگری حتی می‌تواند به شما در رزرو بلیط کمک کند. از جمله امکانات هتل dusitD2 Salwa Hotel Doha می‌توان به باشگاه کودکان، دستگاه خودپرداز و وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل در خدمت میهمانان است. میهمانان همچنین می‌توانند از دسترسی به امکانات کامل از جمله رستوران‌های بین المللی، استخر روباز، باشگاه سلامت، اتاق ماساژ، سالن Dusit Club Lounge و سالن‌های اجتماعات کاملا مجهز لذت ببرند. در پایان روز با بازدید از ماساژ، جکوزی، اتاق بخار، اسپا و سونا می‌توانید بدن خود را گرم کنید. با امکانات تناسب اندام هتل، می‌توانید به تمرین روزانه خود بپردازید یا فقط جت لگ خود را از بین ببرید. امکانات داخل اتاق مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت روزانه، اقامت را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند. همچنین می‌توانید اقلام کوچک سفر و اقلام مختلف را در فروشگاه‌های رفاهی بدون نیاز به ترک هتل تهیه کنید. استعمال دخانیات فقط در مناطق محدود شده مجاز است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر و آسانسور در نظر گرفته شده است. علاوه بر خدمات ذکر شده، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل دوسیت دی ۲ سالوا دوحه به زبان‌های عربی، انگلیسی، آذربایجانی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، تامیلی، تایلندی، فیلیپینی، ترکی و اردو مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت خود در هتل دوسیت دی ۲ سالوا دوحه می‌توانید در کلاس‌های آشپزی یا کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. بولینگ، گلف و ایروبیک نیز از دیگر فعالیت‌هایی هستند که برای سرگرمی می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل دوسیت دی ۲ سالوا دوحه عبارتند از: اتاق کینگ سوپریور، اتاق توئین سوپریور، اتاق کینگ لوکس، اتاق توئین لوکس، کلاب لوکس دوسیت، اتاق کینگ گرند، اتاق توئین گرند، اتاق اکسکیوتیو پلاس، سوئیت پریزیدنتال، سوئیت رویال، اتاق یک نفره سوپریور و اتاق‌های خانوادگی. هنگامی که در اتاق یا سوئیت‌های هتل اقامت دارید، می‌توانید از خدمات منحصر به فرد لذت ببرید، که هر کدام برای اقامتی مجلل طراحی شده‌اند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، کتری، سشوار و میز هستند. اتاق‌های هتل دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند و منظره شهر نیز دارند. اتاق‌های با طراحی خاص در هتل dusitD2 Salwa Hotel Doha گزینه‌ای مانند یک اتاق نشیمن جداگانه را ارائه می‌دهند. سرگرمی‌های داخل اتاق‌های هتل عبارتند از: روزنامه روزانه و پخش ویدئو در اتاق. آب بطری، قهوه‌ساز یا چای‌ساز، قهوه فوری، چای فوری و مینی بار در برخی اتاق‌ها موجود است.

رستوران هتل


میهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. در طول روز می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی، میان‌وعده‌ها، نوشیدنی‌ها و غذاهای امروزی به رستوران هتل مراجعه کنید. منوی کودکان را می‌توانید در همه رستوران‌ها پیدا کنید و غذا در اتاق‌ها به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است.

فاصله هتل دوسیت دی ۲ سالوا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید رامز: ۶۰۰ متر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا رویال پلازا قطر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه الکوت: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است