search
menu

هتل Dusit Doha Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dusit Doha Hotel
امکانات کلی هتل دوسیت دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دوسیت دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dusit Doha Hotel


هتل پنج ستاره و شیک دوسیت دوحه در قلب خلیج غربی، در مجاورت کورنیش بادی دوحه، ۲۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی حمد فاصله دارد. این هتل ۵ دقیقه پیاده از مرکز شهر دوحه و ۲.۱ کیلومتر از مرکز نمایشگاه و همایش دوحه فاصله دارد. موزه ملی قطر و مرکز خرید لاگونا از دیگر جاهای دیدنی اطراف هتل به شمار می‌آیند که مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو این هتل اقامت بی‌نظیر خود را تضمین کنید. هر دلیلی که برای سفر به دوحه دارید، هتل Dusit Doha Hotel مکانی عالی برای یک استراحت هیجان انگیز است. با رزرو بلیط جام جهانی قطر و رزرو این هتل می‌توانید با خیال راحت از تماشای مسابقات هیجان انگیز فوتبال لذت ببرید.

امکانات کلی هتل دوسیت دوحه


هتل مجلل دوسیت دوحه با یراق آلات کاملا مدرن، پنجره‌های کف تا سقف و با خدمات پنج ستاره طراحی شده است. این هتل دارای ۵ گزینه ناهار خوری، سالن بدنسازی کاملا مجهز و اسپا با اتاق‌های درمانی مجزا برای مردان و زنان است. اسپای نفیس Devarana که در کل طبقه بیست و نهم هتل واقع شده است، بهشتی برای آرامش است که با شیوه‌های بهداشتی و زیبایی تایلندی و با استفاده از محصولات آبگرم با کیفیت بالا و فرآورده‌های گیاهی تازه به روز رسانی شده است. ماساژ صحرایی حرارتی با استفاده از کمپرس ماسه حرارتی برای کاهش تنش عضلانی در ناحیه پشت همراه با انتخاب تکنیک‌های ماساژ ورزشی یا ماساژ سوئدی با روغن معطر عربی انجام می‌شود. امکانات و خدمات دیگر عبارتند از: اتاق کنفرانس، سالن بزرگ رقص، استخر روباز، پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، سرویس اتاق و صندوق امانات.
خدمات بلیط و تورهای هتل حتی می‌تواند به شما در رزرو بلیط جاهای دیدنی و کاوش در آن‌ها کمک کند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی هتل Dusit Doha Hotel ممنوع است. خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر و آسانسور برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. برای راحتی میهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت ارائه می‌شود. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. همچنین می‌توانید اقلام کوچک سفر و اقلام مختلف را در فروشگاه‌های رفاهی بدون نیاز به ترک هتل دوسیت دوحه تهیه کنید. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کاربلد هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، هندی، تامیلی، تایلندی و فیلیپینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و تمیزی و پاکیزگی هتل از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دوسیت دوحه دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق کینگ سوپریور، اتاق توئین سوپریور، اتاق لوکس، سوئیت جونیور، آپارتمان یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و سوئیت دو خوابه است. این هتل اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های مجهز به تهویه مطبوع را ارائه می‌دهد. هر اتاق میهمان دارای پنجره‌های کف تا سقف، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، مینی بار و حمام بزرگ مجهز به دوش، وان، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. قهوه‌ساز و چای‌ساز در اتاق‌های هتل Dusit Doha Hotel موجود است.

رستوران هتل


هتل دارای ۵ رستوران است که غذاهای متنوع و خوشمزه را سرو می‌کند. همچنین می‌توانید از بوفه‌های خیره‌ کننده، استیک خوب و غذاهای دریایی یا غذاهای سلطنتی تایلندی لذت ببرید. شیرینی‌های فرانسوی تازه یا نوشیدنی کوکتل روی پشت بام مشرف به شهر در صورت درخواست ارائه می‌شوند. صبحانه بوفه‌ای، قاره‌ای، آسیایی، آمریکایی و گیاهی هر روز سرو می‌شود. غذا‌های گیاهی و رژیمی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل دوسیت دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک البیدا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لاگونا: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است