search
menu

هتل Corp Executive Doha Suites

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Corp Executive Doha Suites
امکانات عمومی هتل کورپ اگزکیوتیو سوئیت دوحه
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کورپ اگزکیوتیو سوئیت دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Corp Executive Doha Suites


هتل کورپ اگزکیوتیو سوئیت دوحه با چهار ستاره از دیگر هتل‌های دوحه قطر است که می‌توانید در این متن اطلاعات کافی را به دست آورید و در صورت تمایل این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل ۱۳ کیلومتر تا ساحل دریا فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی حمد نیز حدود ۵ دقیقه رانندگی نیاز است. بعضی واحدهای هتل Corp Executive Doha Suites بصورت سوئیت هستند و این سوئیت‌ها با داشتن تهویه مطبوع و تمام امکانات مورد نیاز می‌تواند برای اقامت شما مکان خوب و مناسبی باشند. این هتل دارای یک ساختمان بزرگ و چند طبقه است که امکانات بسیار خوبی نیز دارد. اگر با خرید بلیط جام جهانی قطر به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید از جاهای دیدنی دوحه مانند: قلعه الزباره و روستای متروکه، موزه ملی قطر، متحف، موزه شیخ فیصل بن قاسم آل ثانی و ... نیز بازدید فرمایید. برای رزرو هتل قطر می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با این هتل اطلاعات کافی را بدست آورید.

امکانات عمومی هتل کورپ اگزکیوتیو سوئیت دوحه


در لابی هتل شاهد یک بخش نشیمن خواهید بود که مبلمان مناسبی برای استراحت و دورهم بودن مسافران در نظر گرفته شده‌است. در مورد نظافت و تمیزی هتل نیز می‌توان ذکر کرد که نظافت بصورت روزانه انجام می‌شود و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. در مورد لباس‌هایتان نیز نگران نباشید زیرا خشکشویی، اتو و لاندری با هزینه مجزا آماده ارائه خدمات به مسافران این هتل است. در تمام بخش‌های عمومی هتل دوربین مدار بسته نصب شده‌است تا امنیت جانی مسافران را تامین کند. کپسول‌های آتش نشانی نیز در جای جای هتل Corp Executive Doha Suites نصب شده‌است تا در صورت مشاهده دود یا هر آتش سوزی احتمالی سریع از گسترش آن جلوگیری شود. هتل دارای امکانات و بخش‌های ویژه‌ای است تا بتوانید به راحتی جلسات یا ضیافت‌های کاری خود را در این هتل برگزار کنید. صندوق امانات نیز در این هتل وجود دارد تا افرادیکه نمی‌خواهند مدارک و وسایل با ارزششان را با خود در حین گردش همراه داشته باشند، با خیال راحت آن را به هتل بسپارند. برای کودکان نیز امکانات ویژ‌ه‌ای در نظر گرفته شده‌است تا به راحتی بتوانند در این هتل بازی کنند. در طبقات بالای هتل واحدهایی وجود دارد که برای افراد معلول در نظر گرفته شده‌است تا به راحتی بتوانند از امکانات هتل استفاده کنند. آسانسور نیز در این ساختمان تعبیه شده‌است تا جابجایی بین طبقات هتل به راحتی صورت گیرد.
استخر روباز بصورت رایگان برای مسافران در نظر گرفته شده‌است و تمام موارد بهداشتی در بهترین سطح در این استخر رعایت می‌شود. برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ این شهر نیز برنامه‌های ویژه‌ای از سمت هتل اجرا می‌شود که برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانید هزینه مجزای آن را پرداخت کنید. در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از هتل درخواست کنید تا خدمات شاتل فرودگاهی را در اختیار شما قرار دهد. بلیط وسایل نقلیه عمومی را نیز می‌توانید از پذیرش درخواست کنید تا به راحتی در اختیار شما قرار دهد. پارکینگ رایگان و با امکان استفاده برای افراد معلول و سایر افراد از دیگر امکانات ارائه شده توسط هتل است. این هتل امکان اجاره خودرو را نیز برای شما فراهم آورده‌است و در صورت تمایل می‌توانید با خودرو شخصی در این هتل گردش کنید. انواع خدمات ماساژ بصورت حرفه‌ای برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. خدمات آرایشی و بهداشتی متنوعی نیز وجود دارد که به جذابیت‌های هتل افزوده است. اسپا، سونا و مرکز تناسب اندام نیز در این هتل وجود دارد. کارکنان می‌توانند به زبان‌های: آفریقایی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و فیلیپینی با مسافران ارتباط برقرار کنند. هتل دارای فروشگاه لوازم مختلف خوراکی، آرایشی و بهداشتی نیز هست.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بیشتر بصورت سوئیت هستند و به همین دلیل در هتل آشپزخانه نیز وجود دارد که بصورت اشتراکی است مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. اتاق‌ها دارای اتو و کمد هستند تا لباس‌های شما را در بهترین شرایط نگهداری کنند. حمام و سرویس بهداشتی در تمام واحدها وجود دارد و تمام لوازم بهداشتی نیز در این بخش‌ها وجود دارد. اینترنت و تلویزیونی که به شبکه‌های ماهواره‌ای متصل است نیز در تمام واحدها وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی هتل Corp Executive Doha Suites شامل:
• سوئیت خانوادگی با دو اتاق خواب و ظرفیت ۵ نفر
• سوئیت خانوادگی با سه اتاق خواب و ظرفیت ۷ نفر
• سوئیت Executive
• سوئیت جونیور با ظرفیت ۳ نفر
• اتاق دلوکس

رستوران هتل


هتل علاوه بر داشتن آشپزخانه برای واحدها، دارای رستوران نیز هست و می توانید تمام وعده‌های غذایی را از رستوران هتل تهیه کنید.

فاصله هتل کورپ اگزکیوتیو سوئیت دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کورنیک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است