search
menu

هتل Concorde Hotel Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Concorde Hotel Doha
امکانات کلی هتل کنکورد دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کنکورد دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Concorde Hotel Doha


هتل ۵ ستاره کنکورد دوحه در قلب شهر، در مجاورت خیابان بانک واقع شده و تنها چند دقیقه با فرودگاه بین‌المللی دوحه فاصله دارد. اگر قصد تماشای پیکارهای جام جهانی قطر را دارید، هتل کنکورد دوحه را در لیست انتخاب‌های خود بگنجانید. با اقامت در این هتل، می‌توانید یک اقامت خوب داشته باشید و از شگفتی دوحه رونمایی کنید. سوق واقف در ۱.۵ کیلومتر هتل واقع شده است. قلعه دوحه، موزه ملی قطر و مرکز خرید لاگونا از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند. در صورت خرید تور جام جهانی قطر و یا خرید بلیط هواپیما دوحه می‌توانید با رزرو هتل مجلل Concorde Hotel Doha از اقامت خود در این شهر فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

امکانات کلی هتل کنکورد دوحه


هتل کنکورد دوحه خدمات بی‌عیب و نقص و تمامی امکانات ضروری را به مسافران ارائه می‌دهد. با وای فای رایگان هتل می‌توانید به راحتی آنلاین شوید. رفت و آمد از فرودگاه و بازگشت به فرودگاه را می‌توان با خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل ترتیب داد. تاکسی، کرایه ماشین و خدمات شاتل ارائه شده توسط هتل، گشت و گذار در دوحه را راحت‌تر می‌کند. میهمانان می‌توانند از پارکینگ رایگان در هتل لذت ببرند. خدمات میز پذیرش از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات نیز در دسترس است. میز تور هتل به میهمانان در تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری کمک می‌کند. همچنین در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کنند و همانند سایر مسافران اقامت راحتی در این هتل داشته باشند.
برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است. هتل کنکورد دوحه بهشتی از میهمان‌نوازی و مکان مورد علاقه برای برگزاری کنفرانس‌های معتبر بین‌المللی است. این هتل ۵ ستاره دارای استخر، مرکز تناسب اندام، اسپا و کارکنان حرفه‌ای است. سونا، جکوزی، انواع ماساژها و اتاق بخار از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند. خدمات خانه‌داری هر روز انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کودکان بالای ۱۳ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل هتل Concorde Hotel Doha به زبان‌های عربی، انگلیسی، آفریقایی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، روسی، فیلیپینی و اردو صحبت می‌کنند و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Concorde Hotel Doha عبارتند از:
• اتاق خانوادگی (۴ نفره)
• سوئیت اکزکاتیو
• سوئیت دو خوابه
• اتاق‌ دلوکس توئین
• اتاق دلوکس دابل
همه اتاق‌های میهمان که برای راحتی طراحی شده‌اند، مجموعه‌ای از امکانات را برای تضمین شبی آرام ارائه می‌دهند. برای راحتی بیشتر، اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع هستند. امکانات سرگرمی داخل اتاق شامل روزنامه روزانه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های جهانی و اینترنت بی سیم پر سرعت است. در اتاق‌های منتخب، می‌توانید قهوه‌ساز یا چای‌ساز، آب معدنی و مینی بار پیدا کنید. برخی از اتاق‌ها فضای ناهارخوری و کمد لباس نیز دارند. هتل کنکورد دوحه همچنین برای اتاق‌های منتخب، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله حمام را در حمام اختصاصی ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


یک تجربه ناهار خوری عالی در رستوران اصلی هتل کنکورد (رستوران زیتون) که در آن صبحانه بین المللی، ناهار و شام سرو می‌شود، خواهید داشت. هتل Concorde Hotel Doha همچنین غذاهای اصیل ایتالیایی و فرانسوی را در رستوران کورس، که در آن پاستا و پیتزا سرو می‌شود، ارائه می‌کند. دوحه رستوران‌های کره ای زیادی دارد. بنابراین، وقتی این‌جا هستید، حتما مکان‌های محبوبی مانند رستوران Yee Hwa، رستوران Dragon، و Little Yee Hwa را ببینید که غذاهای عالی سرو می‌کنند. میوه، تنقلات و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شوند.

فاصله هتل کنکورد دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک



فاصله تا موزه ملی قطر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کورنیش دوحه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه الثمامه: ۸ کیلومتر
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه خلیفه: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه احمد بن علی: ۲۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است