search
menu

هتل Centro Capital Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Centro Capital Hotel Doha
امکانات کلی هتل سنترو کاپیتال دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنترو کاپیتال دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Centro Capital Hotel Doha


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس سنترو کاپیتال دوحه در قلب دوحه در منطقه بن محمود در خیابان الجزیره واقع شده و توسط مرکز خرید ویلاجیو، سوق واقف و مرکز خرید سیتی سنتر احاطه شده است. علاوه بر این، مراکز تجاری بزرگ، بازارهای محلی و سنتی، قلعه دوحه و موزه ملی قطر در مجاورت این هتل قرار دارند. دوحه، پایتخت قطر، محبوب‌ترین شهر در حال رشد در این کشور است. این شهر در ساحل خلیج عربی واقع شده و به عنوان مرکز تفریحی و تجاری قطر شناخته شده است. این یک مقصد ایده‌آل برای مسافران تجاری و خانواده است. نمای بیرونی دراماتیک هتل منعکس کننده سبک امروزی سنترو است و فضای داخلی واضح و مدرن آن ملزومات ضروری و فناوری‌های پیشرفته را فراهم می‌کند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی حمد دوحه است که ۱۰.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای راحتی میهمانان در دسترس است. اگر قصد خرید بلیط جام جهانی قطر و بلیط هواپیمای خارجی را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل Centro Capital Hotel Doha اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سنترو کاپیتال دوحه


هتل دارای یک سالن لابی شیک است که برای تکمیل چیدمان اجتماعی و فضای آرام طراحی شده است. اینترنت بی سیم پرسرعت در سراسر هتل در دسترس است. برای میهمانان ناتوان یا کم‌توان از لحاظ جسمانی، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل لوکس تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در دسترس است. در صورت نیاز به مبادله ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. هتل Centro Capital Hotel Doha دارای دو اتاق جلسه کاملا مجهز با تمام ابزار و فناوری است که میهمانان برای به حداکثر رساندن موفقیت جلسات خود به آن نیاز دارند. مرکز تناسب اندام هتل با هر سلیقه‌ای مطابقت دارد. با شنا در استخر روباز می‌توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. هتل دارای محیطی پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات دربان و سرویس اتاق از دیگر خدماتی هستند که در هتل ارائه می‌شوند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل مکان‌های ویژه‌ای برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای کارکنان و سایر مسافران ایجاد نشود. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل سنترو کاپیتال دوحه به زبان‌های عربی، انگلیسی، آذربایجانی، بنگالی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، روسی، فیلیپینی، ترکی، اوکراینی و اردو مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل سنترو کاپیتال دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق کوئین، اتاق توئین، استودیوی کوئین و سوئیت یک خوابه دارای آشپزخانه است که با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. این هتل مدرن، ۲۲۷ اتاق و استودیو ارائه می‌دهد که خواسته‌های نسل جدیدی از مسافران را برآورده می‌کند. همه اتاق‌های هتل Centro Capital Hotel Doha مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تجهیزات تهیه چای و قهوه، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های جهانی، تلفن و وای فای رایگان هستند. همچنین در هر اتاق حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


هتل سنترو کاپیتال دوحه طیف وسیعی از غذاهای استثنایی را ارائه می‌دهد. رستورانی که در تمام روز فعالیت می‌کند، مجموعه‌ای خوشمزه از غذاهای بین‌المللی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. رستوران هتل به‌عنوان مکانی ایده‌آل برای یک گردهمایی غیررسمی با یک فنجان قهوه یا یک کوکتل با طراوت عمل می‌کند. مفهوم نوآورانه غذاخوری ۲۴ ساعته به میهمانان اجازه می‌دهد که از غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های سریع لذت ببرند. غذاهای گیاهی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل سنترو کاپیتال دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا رویال پلازا قطر: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا وسنان مال: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است