search
menu

هتل Best Western Plus Doha Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Plus Doha Hotel
امکانات کلی هتل بست وسترن پلاس دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن پلاس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Plus Doha Hotel


هتل چهار ستاره بست وسترن پلاس دوحه از بهترین اقامتگاه‌های قطر به شمار می‌آید که مورد علاقه مسافران تجاری و سایر شرکت‌های اطراف قرار گرفته است. این هتل دوحه که در سال ۲۰۱۵ با تمام امکانات مدرن و اتاق‌های بزرگ خانوادگی بازسازی شده است، همه امکاناتی را که مسافران برای یک سفر بی‌وقفه نیاز دارند، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. ساحل کاتارا، سوق واقف و پارک آسپایر نیز در این منطقه قرار دارند. مسافران می‌توانند به راحتی به مراکز خرید برای خرید کالاهای لوکس و یادگاری دسترسی داشته باشند یا برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ به موزه هنر اسلامی بروند. پارک آبی قطر و کورنیش آرامش‌بخش برای خانواده‌ها، جویندگان ماجراجویی و هر کسی که به دنبال خونسردی و لذت بردن از هیجان در سفر است، ضروری است. این هتل به تمام سفارتخانه‌های اصلی نزدیک است و میهمانان در چند قدمی نقاط توریستی محبوب و مراکز تجاری کلیدی هستند.
با ده دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به فرودگاه بین المللی دوحه برسانید. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو این هتل اقامت بی‌نظیر خود را در دوحه تضمین کنید. همچنین با خرید بلیط جام جهانی قطر و رزرو هتل Best Western Plus Doha Hotel می‌توانید با خیال راحت از تماشای مسابقات هیجان انگیز فوتبال لذت ببرید.

امکانات کلی هتل بست وسترن پلاس دوحه


در این هتل برای راحتی و آسایش میهمانان خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان، میز تور، انبار چمدان، وای فای رایگان، سرویس اتاق و صندوق امانات ارائه می‌شود. مسافران تجاری قطر به طور منظم از امکانات رفاهی و اقامتی لوکسی که هتل ارائه می‌دهد، لذت می‌برند. توجه داشته باشید که هنگام اقامت در این هتل نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. برای راحتی کارکنان و میهمانان مکان‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا در مکان‌های عمومی مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. شاتل فرودگاهی به صورت رفت و برگشت آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای مسافرانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان ارائه می‌شود. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. هتل دارای یک استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام مجهز برای دوستداران ورزش است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید.
سونا، جکوزی، انواع ماساژها و اتاق بخار از دیگر خدماتی هستند که در هتل Best Western Plus Doha Hotel ارائه می‌شوند. همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید بیلیارد بازی کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند. کارکنان مجرب و بااخلاق هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل بست وسترن پلاس دوحه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ شب و تخلیه اتاق از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بست وسترن پلاس دوحه دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق کینگ لوکس، سوئیت کینگ جونیور، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت توئین جونیور، اتاق توئین لوکس و سوئیت دیپلماتیک است که متناسب با نیاز میهمانان طراحی شده‌اند و با رزرو هر یک از اتاق‌ها می‌توانید اقامت بی‌نظیری را در این هتل لوکس تجربه کنید. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع در هتل Best Western Plus Doha Hotel جادار هستند و دارای چای‌ساز، مینی‌بار، فضای نشیمن با مبل و تلویزیون صفحه تخت هستند. همه آن‌ها دارای حمام مجلل با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. وای فای رایگان یک مزیت اضافی در تمام اتاق‌ها است.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از صبحانه قاره‌ای، ایتالیایی، انگلیسی، آسیایی، بوفه‌ای و بدون گلوتن و همچنین از غذاهای اصیل خاورمیانه در رستوران هتل Best Western Plus Doha Hotel در فضایی شیک لذت ببرند. میوه، شیرینی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می‌شوند.

فاصله هتل بست وسترن پلاس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کورنیش دوحه: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۷۰۰ متر
فاصله تا سوق واقف: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه الکوت: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا گلف مال: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است