search
menu

هتل AlRayyan Hotel Doha, Curio Collection by Hilton

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل AlRayyan Hotel Doha, Curio Collection by Hilton
امکانات کلی هتل الریان دوحه کوریو کالکشن بای هیلتون
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الریان دوحه کوریو کالکشن بای هیلتون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل AlRayyan Hotel Doha, Curio Collection by Hilton


هتل ۵ ستاره الریان دوحه کوریو کالکشن بای هیلتون در محله الریان واقع شده و مستقیما به مرکز خرید قطر متصل است. اگر قصد تماشای مسابقات جام جهانی قطر را دارید، این هتل گزینه مناسبی برای شماست. همچنین می‌توانید برای فعالیت‌های خانوادگی از پارک اسپایر دیدن کنید یا یک روز را در موزه هنر مدرن عرب بگذرانید. فسیل‌ها، ماشین‌های قدیمی و دیگر آثار باستانی میراث اسلامی را در موزه شیخ فیصل می‌توانید ببینید. مرکز همایش ملی قطر، وسنان مال، گلف مال و برج‌های بارزان از دیگر جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل به شمار می‌آیند. فرودگاه بین المللی حمد ۲۷.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. برای خرید بلیط هواپیمای دوحه می‌توانید از سفرمارکت کمک گرفته و با رزرو هتل AlRayyan Hotel Doha, Curio Collection by Hilton اقامت بی‌نظیری را در شهر دوحه قطر تجربه کنید.

امکانات کلی هتل الریان دوحه کوریو کالکشن بای هیلتون


امکانات و خدمات ارائه شده توسط AlRayyan Hotel Doha, Curio Collection by Hilton اقامتی دلپذیر را برای میهمانان تضمین می‌کند. با دسترسی رایگان به اینترنت وای فای هتل می‌توانید تصاویر خود را پست کنید و هر زمان که خواستید به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. این هتل خدمات تاکسی را برای کمک به شما در یافتن آنچه که می‌خواهید ارائه می‌دهد. هنگام اقامت در این هتل فوق العاده، کارکنان مجرب در میز پذیرش می‌توانند با خدمات متعددی از جمله خدمات دربان، چک این یا خروج سریع، انبار چمدان و صندوق امانات به شما کمک کنند. کارکنان میز تور به شما در پیدا کردن جاهای دیدنی و تهیه بلیط کمک می‌کنند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی هتل به شما کمک می‌کند تا لباس‌های مسافرتی مورد علاقه خود را تمیز نگه دارید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و به مکان‌های تعیین شده برای سیگار کشیدن محدود می‌شود. برای پر کردن روزهای خود، حتما از امکانات فوق العاده ارائه شده در هتل دیدن کنید. با بازدید از جکوزی، اتاق بخار، اسپا و سونا می‌توانید لذت ببرید. درمان‌های پوستی و خدمات آرایشی و زیبایی نیز در این هتل ارائه می‌شوند.
سه استخر با دمای کنترل ‌شده روی پشت بام با آب نمک، ۵ رستوران و مرکز سلامتی مجزا برای مردان و زنان در این هتل وجود دارد. بار کنار استخر این امکان را به شما می‌دهد که یک نوشیدنی دلپذیر میل کنید. برای سلامت جسم و روح خود می‌توانید به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کرده و از امکانات آن استفاده کنید. همچنین با خانواده و دوستان می‌توانید در اتاق بازی و سالن مشترک کمی تفریح کنید. خرید سوغاتی برای خود یا آشنایان در مغازه‌ها و سوغات‌فروشی‌ها زمان زیادی نمی‌برد. صرافی، فضای جلسه و امکاناتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. برای دسترسی به طبقات بالاتر امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. خدماتی از قبیل ویلچر نیز برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته شده است. قبل از رزرو توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کارکنان با‌ اخلاق و با تجربه هتل الریان دوحه کوریو کالکشن بای هیلتون به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی، هندی، فیلیپینی و روسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل الریان دوحه کوریو کالکشن بای هیلتون عبارتند از: اتاق توئین لوکس، اتاق توئین پریمیر، اتاق کینگ لوکس، اتاق کینگ پریمیر، سوئیت کینگ لوکس، سوئیت کینگ دیپلماتیک، سوئیت کینگ اکسکیوتیو، سوئیت امبسدور و اتاق‌های خانوادگی. هر اتاق میهمان دارای پنجره‌های کف تا سقف، فضای کار، تلویزیون ۴۸ اینچی و حمام مرمری با وان و دوش جداگانه است. برای حداکثر فضا و راحتی، سوئیت امبسدور و سوئیت پرزیدنت دارای دو اتاق خواب، حمام بزرگ و قسمت‌های بزرگ نشیمن و غذاخوری هستند. وای فای رایگان در اتاق‌ها وجود دارد. برخی از اتاق‌های هتل دارای ویژگی‌های طراحی خاص مانند یک اتاق نشیمن جداگانه هستند. این هتل همچنین قهوه یا چای‌ساز، بطری آب، قهوه فوری، چای فوری و مینی بار را برای میهمانان فراهم می‌کند. با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان دارد، این هتل سشوار، لوازم آرایش و حوله را در اتاق‌ها ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


هتل AlRayyan Hotel Doha, Curio Collection by Hilton طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و تعداد زیادی صندلی در فضای باز را ارائه می‌دهد. رستوران Mezzo در تمام طول روز برای وعده‌های غذایی و قهوه تخصصی باز است. همچنین می‌توانید از کافه لابی و شیرینی فروشی Moda Lounge دیدن کنید و از یک چای عصرانه لذت ببرید یا یک میان وعده سبک در کنار بار استخر میل کنید. تمام فروشگاه‌های هتل قهوه انحصاری لامبورگینی را سرو می‌کنند.

فاصله هتل الریان دوحه کوریو کالکشن بای هیلتون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ورزشگاه احمدبن علی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر مدرن عرب: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز همایش ملی قطر: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه شیخ فیصل بن قاسم آل ثانی: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا تالار باب الریان: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه خلیفه: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه الثمامه: ۲۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است