search
menu

هتل Al Messila Resort, A Luxury Collection Resort & Spa, Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Messila Resort, A Luxury Collection Resort & Spa, Doha
امکانات عمومی هتل ال مسیلا ریزورت ا لاکچری کالکشن ریزورت اند اسپا دوحه
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ال مسیلا ریزورت ا لاکچری کالکشن ریزورت اند اسپا دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Messila Resort, A Luxury Collection Resort & Spa, Doha


هتل ال مسیلا ریزورت ا لاکچری کالکشن ریزورت اند اسپا دوحه یک هتل فوق العاده در دوحه است که دارای پنج ستاره است. این هتل دارای نمایی بسیار زیبا و ساختمانی شیک است که در بدو ورود می‌تواند با همین نما و ساختمان نظر مسافران را به خود جلب کند. این هتل مجلل دارای چهار رستوران است و هر بخش دارای امکانات ویژه و دکوراسیون مجلل است. در ادامه با جزئیات بیشتری به امکانات بخش‌های مختلف خواهیم پرداخت. خرید اینترنتی بلیط هواپیما دوحه می‌تواند شما را یاری کند تا سفر جذاب و راحتی را به دوحه داشته باشید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی الحمد حدود ۲۲.۸ کیلومتر است. با توجه به نزدیک بودن مسابقات جام جهانی شما می‌توانید بعد از خرید بلیط جام جهانی قطر و سفر به قطر در این هتل دوحه اقامت بسیار راحتی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. در کنار لذت بردن از تماشای جام جهانی می‌توانید از جاهای دیدنی دوحه مانند: منطقه تاریخی الجساسیه، الواکر، شهر تاریخی الزباره، قلعه الوجبا، روستای قدیمی کتارا، موزه ملی قطر، فستیوال سیتی قطر، پارک میا دوحه ... نیز لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل ال مسیلا ریزورت ا لاکچری کالکشن ریزورت اند اسپا دوحه


این هتل امکانات بسیاری دارد که در ادامه به شاخص‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت. این هتل در یک فضای بسیار بزرگ ساخته شده‌است و در اطراف آن باغ و فضاهایی وجود دارد که شما در این فضای آزاد می‌توانید به استراحت بپردازید و دورهمی داشته‌باشید. فعالیت‌های بسیار زیادی نیز در این هتل می‌توانید انجام دهید که شامل انجام ورزش ایروبیک، کلاس‌های آشپزی، تورهای پیاده روی، تنیس، تورهای بازدید از اماکن فرهنگی، بازی همراه فرزندانتان در زمین بازی کودکان و ... است. اینترنت با تعرفه رایگان در تمام بخش‌های ساختمان هتل و حتی محوطه قابل دسترسی است. اگر مسافری خودرو در این سفر به همراه داشته‌باشد جای هیچ نگرانی نیست زیرا هتل پارکینگ رایگان در اختیار آن قرار می‌دهد و این پارکینگ حتی برای افراد معلول هم قابل استفاده است. شاتل فرودگاهی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با پرداخت هزینه مجزا برای آن به رتحتی به فرودگاه و از فرودگاه به هتل محل اقامتتان بروید. در این هتل مجلل شما شاهد آنسانسورهایی درجه یک نیز خواهید بود. بخش‌هایی برای افراد سیگاری وجود دارد که بدون ایجاد دغدغه‌ای برای غیر سیگاری به راحتی بتوانند در این قسمت سیگار بکشند.
وجود چندین استخر درجه یک که هم روباز و هم سرپوشیده هستند از دیگر مواردی است که می‌تواند این هتل را در اولویت قرار دهد. در هتل ... هم باشگاه ورزشی و هم یوگا وجود دارد و علاوه بر این کلاسهای ورزشی و آموزش یوگا نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است تا هیچ دغدغه‌ای برای استفاده از این امکانات نداشته‌باشند. هتل از نظافت روزانه برخوردار است و علاوه بر این می‌توانید از خدمات اتو، خشکشویی و لاندری با هزینه مجزا نیز بهره ببرید. ماساژ حرفه‌ای، جکوزی و اسپا نیز برای مسافران هتل ارائه می‌شود. خدمات آرایشی و بهداشتی هتل در بهترین سطح و کیفیت آماده خدمات رسانی به مسافران هتل است. زبان‌هایی که در هتل میتوانید توسط آن با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید شامل: غربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، هندی، روسی و ترکی هستند. در ادامه بطور اختصاصی‌تر به خصوصیات اتاق‌های هتل Al Messila Resort, A Luxury Collection Resort & Spa, Doha خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل مجلل Al Messila Resort, A Luxury Collection Resort & Spa, Doha همچون سایر بخش‌های هتل بسیار شیک و مجهز هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمام واحدهای اقامتی قابل دسترسی است. اتاق‌ها بسیار مجلل هستند و مبلمان بسیار شیکی جلوی تلویزیون اتاق‌ها قرار داده شده‌است. دکوراسیون واحدها بسیار مدرن است و پنجره‌های بسیار متناسب با استایل و اندازه اتاق‌ها در تمام واحدها در نظر گرفته شده‌است که می‌تواند میزان مناسبی از نور را به اتاق‌ها وارد کند. لوسترهای بسیار زیادی در سقف اتاق‌ها نصب شده‌است که بر زیبایی واحدها افزوده است. حمام و سرویس بهداشتی بسیار شیک و مدرنی که لوازم بهداشتی مورد نیاز را دارد، در تمام واحدهای هتل تعبیه شده‌است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق مهمان دلوکس با دو تخت توئیت و بالکن
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره و بالکن که چشم انداز آن به استخر است
• ویلا با دو اتاق خواب و گنجایش چهار نفر
• سوئیت با یک تخت دو نفره و بالکن
• ویلا با سه اتاق خواب و استخر اختصاصی
• اتاق دلکوس با چشم انداز استخر
• ویلا با یک اتاق خواب و استخر اختصاصی

رستوران هتل


هتل دارای چهار رستوران بسیار شیک و فوق العاده است و انواع متنوعی از غذاها را در منوی آن می‌توانید سفارش دهید.

فاصله هتل ال مسیلا ریزورت ا لاکچری کالکشن ریزورت اند اسپا دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنرهای مدرن متحف: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش دوحه: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا فستیوال سیتی قطر: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است