search
menu

هتل Al Mansour Suites Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Mansour Suites Hotel Doha
امکانات کلی ال مانسور سوئیتس هتل دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله ال مانسور سوئیتس هتل دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Mansour Suites Hotel Doha


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس ال مانسور دوحه در نزدیکی کاخ سلطنتی دیوان امیری و سوق واقف واقع شده است. این هتل تنها چند دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و این به این معنی است که هیچ یک از مناظر شگفت‌انگیز دوحه را از دست نخواهید داد. در مجاورت هتل Al Mansour Suites Hotel Doha جاذبه‌های زیادی برای کشف وجود دارد. در موزه هنر اسلامی می‌توانید مجموعه‌های هنرمندان مشهور را ببینید و درباره تاریخ هنر شهر بیاموزید. یکی از نمادین‌ترین و معروف‌ترین ساختمان‌های شهر، دهکده فرهنگی کاتارا است که بازدید از آن می‌تواند گزینه خوبی برای پر کردن اوقات فراغت باشد. فرودگاه بین المللی حمد دوحه در ۸.۹ کیلومتری هتل واقع شده است. ایستگاه اتوبوس ۲۴۳۰ که لینک مستقیمی به جاذبه‌های شهر و مکان‌های اصلی ارائه می‌کند، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را داشته باشید، می‌توانید به تورهای گردشگری مراجعه کرده و بلیط خود را تهیه کنید.

امکانات کلی ال مانسور سوئیتس هتل دوحه


امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل سوئیت ال مانسور دوحه اقامتی دلپذیر را برای میهمانان تضمین می‌کند. با دسترسی رایگان به وای فای هتل، می‌توانید تصاویر خود را پست کنید و هر زمان که خواستید به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. این هتل خدمات کرایه تاکسی و ماشین را نیز ارائه می‌دهد. پارکینگ رایگان توسط هتل برای میهمانان دارای ماشین اختصاص داده شده است. هنگام اقامت در این هتل فوق العاده، کارکنان در میز پذیرش می‌توانند با خدمات متعددی از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات به شما کمک کنند. اگر می‌خواهید سفری به بهترین سرگرمی‌های شهر داشته باشید، می‌توانید از خدمات بلیط و تورهای هتل کمک بگیرید. این هتل حتی یک شومینه برای فضایی گرم در شب‌های سرد ارائه می‌دهد. هتل Al Mansour Suites Hotel Doha مکان مناسبی برای حیوانات خانگی نیست. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. خدماتی از قبیل ویلچر برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته شده است. هتل دارای یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب اندام مجهز، مرکز اسپا و خدماتی از قبیل ماساژ، سونا، جکوزی، اتاق بخار و خدمات زیبایی است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، روسی و فیلیپینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های ال مانسور سوئیتس هتل دوحه عبارتند از:
• اتاق استاندارد
• سوئیت لوکس
• سوئیت اکسکیوتیو
• سوئیت جونیور
• اتاق توئین استاندارد
• سوئیت خانوادگی
• اتاق سه تخته استاندارد
• سوئیت دارای چشم انداز باغ
در طول اقامت خود درهتل Al Mansour Suites Hotel Doha امکانات اتاق با کیفیت بالا را تجربه خواهید کرد. این هتل تهویه مطبوع را در اتاق‌ها به نفع میهمانان ارائه می‌دهد. برخی از اتاق‌های منتخب در هتل سوئیت ال مانسور شامل یک اتاق نشیمن جداگانه هستند. اتاق‌ها همچنین دارای تلویزیون کابلی، تلفن و وای فای رایگان هستند. این هتل همچنین در برخی اتاق‌ها یخچال، قهوه ساز یا چای ساز، آب بطری، قهوه فوری، چای فوری و مینی بار را برای میهمانان فراهم می‌کند. با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان دارد، اتاق‌ها دارای سشوار، لوازم بهداشتی و حوله هستند.

رستوران هتل


صبحانه آلاکارت هر روز صبح در رستوران سرو می‌شود. رستوران‌های موجود در هتل Al Mansour Suites Hotel Doha، گزینه‌های غذاخوری خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهند. شب را می‌توانید با همراهان خود در بار و کلوپ شبانه هتل خوش بگذرانید. میهمانان هتل حتی می‌توانند با استفاده از خدمات ویژه هتل، مواد غذایی را برای پخت و پز در اتاق خود تحویل بگیرند.

فاصله ال مانسور سوئیتس هتل دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دوحه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید رامز: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دانا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است