search
menu

هتل Al Aziziyah Boutique Hotel Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Aziziyah Boutique Hotel Doha
امکانات عمومی هتل العزیزیه بوتیک دوحه
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل العزیزیه بوتیک دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Aziziyah Boutique Hotel Doha


هتل العزیزیه بوتیک یکی از هتل‌های ۵ ستاره در شهر دوحه در کشور قطر است. این هتل به دلیل قرارگیری در خیابان مشهور البیعا جزو محل‌های اقامت مشهور شهر دوحه به شمار می‌رود و از همین‌جا به سایر نقاط شهر و به جاهای دیدنی و گردشگری دسترسی آسانی خواهید داشت. این هتل پنج ستاره در منطقه‌ای از شهر قرارگرفته است که در عرض چند دقیقه پیاده‌روی به مراکز خرید دسترسی خواهید داشت، همچنین پارک اسپایر نیز برای گشت‌وگذار به همه توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود. در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو هتل Al Aziziyah Boutique Hotel Doha خودتان و خانواده‌تان را برای سفری همراه با آرامش مهمان کنید. توجه داشته باشید که این هتل زیبا تا مرکز شهر دوحه فاصله‌ای حدوداً ۱۵ دقیقه‌ای دارد و فرودگاه بین‌المللی دوحه نیز با نیم ساعت رانندگی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی مجهز و مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل العزیزیه بوتیک دوحه


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر قسمت‌ها اعم از داخل اتاق و محوطه قابل‌دسترس است. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش. هریک از این امکانات با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. جلسات و کنفرانس‌های کاری در مرکز بیزینس این هتل نیز با پرداخت هزینه مجزا انجام می‌گیرد. پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. محوطه اطراف هتل را باغ زیبایی فراگرفته که در آن مبلمان چیده شده و در داخل اتاق‌ها تراس تعبیه‌شده است که از روی آن می‌توانید حمام آفتاب بگیرید. بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و اتاق چمدان نیز مخصوص نگهداری از وسایل و بارهای مسافران است. در قسمت خدمات بارداری هتل Al Aziziyah Boutique Hotel Doha نیز می‌توانید برای بالا بردن و پایین آوردن وسایل استفاده کنید. به دلیل مجهز بودن این هتل به آسانسور افرادی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. در این مجموعه کارکنان بسیار مجرب و کارآزموده هستند و همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، تایلندی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی مجهز به بروزترین دستگاه‌ها، استخر سرپوشیده و استخر روباز. همه استخرهای موجود در داخل این هتل در طول سال دایر هستند و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی قابل‌استفاده هستند. علاوه بر این‌ها، محل بازی برای نوجوانان و بزرگ‌سالان دایر شده است. در قسمت اسپای هتل Al Aziziyah Boutique Hotel Doha می‌توانید از صندلی ماساژ بهره‌مند شوید و اینکه اتاق بخار همراه با جکوزی داخل و سونا نیز جزو سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند. علاوه بر آن بر روی استخر نیز سرسره آبی تعبیه‌شده است که لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل هتل العزیزیه بوتیک انواع گوناگونی اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئین دلوکس و سوئیت جونیور و سوئیت دوخوابه دوبلکس. از پنجره‌های موجود در داخل اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را تماشا کنید. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکانات اتوکشی، گاوصندوق، فرش، قهوه ساز، میز غذاخوری، فضای نشیمن. همچنین به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Al Aziziyah Boutique Hotel Doha افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند. اتاق‌های موجود در داخل هتل العزیزیه بوتیک به‌صورت سنتی طراحی‌شده‌اند و از اسباب و وسایل چوبی در چیدمان اتاق‌ها استفاده‌شده است. این اتاق‌ها شامل تلویزیون، فضای نشیمن، میز کار بوده و همه اتاق‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری رو به محیط اطراف دارند. همچنین به دلیل دارا بودن روم سرویس به‌صورت ۲۴ ساعته در اتاق‌ها می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را میل کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در وعده‌های غذایی متفاوت ارائه می‌دهد. رستوران‌های موجود در داخل این هتل ۵ مورد هستند که عبارت‌اند از رستوران Flavors غذاهای بین‌المللی در وعده صبحانه و ناهار به‌صورت سلف‌سرویس، رستوران Blue انواع غذاهای مدیترانه‌ای، استیک و سوشی در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Victoria غذای بین‌المللی به‌صورت منویی در وعده‌های صبحانه ناهار و شام و رستوران انواع غذاهای ایتالیایی در وعده ناهار و شام به‌صورت منویی و رستوران patio Cafe غذاهای بین‌المللی در وعده صبحانه و ناهار ارائه می‌دهند.

فاصله هتل العزیزیه بوتیک دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن باب الریان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ‌وحش دوحه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه الوجبه: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر مدرن عربی- متحف: ۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است