search
menu

هتل El Nido Resorts Apulit Island Palawan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل El Nido Resorts Apulit Island Palawan
اتاق های هتل ال نیدو و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات تفریحی و ورزشی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل El Nido Resorts Apulit Island Palawan


هتل ال نیدو رسورتس آپولیت آیلند یکی از هتل های سه ستاره و رده متوسط فیلیپین است. فیلیپین بیش از ۷ هزار جزیره را در خود جای داده است که حدود ۲ هزار مورد از آن ها خالی سکنه بوده و یکی از زیباترین و جذاب ترین نقاط زمین را به وجود آورده است. شگفتی های طبیعی فیلیپین، بخش زیادی از کسانی را که قصد سفر های لاکچری را دارند به خود جلب کرده است. حالا در میان این همه جزایر زیبا کدام جزیره را با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل انتخاب کنیم؟ جواب ساده است جزیره پالاوان! این جزیره همیشه بهترین گزینه برای سفر و تفریح است.
ال نیدو یکی از زیباترین و اصلی ترین منطقه ساحلی جزیره پالاوان واقع در کشور فیلیپین است. پالاوان جزیره ای در جنوب غربی فیلیپین است. همه گردشگران پالاوان را با سواحل بکر، آب های نیلگون و جاذبه های طبیعی آن می شناسند. بهترین هتل‌ها در ال نیدو واقع شده اند که دارای جزایر خصوصی و اقامت روی آب اند.علاوه بر حمام آفتاب و قدم زدن در سواحل بهترین تفریح در اینجا، انتظار برای تماشای دل انگیز غروب آفتاب است. شما با خرید بلیط ارزان هواپیما لذت سفر بین جزایر مختلف و منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد پس این سفر به یاد ماندنی را از دست ندهید. این هتل ۹۰ دقیقه رانندگی با ماشین ون تا فرودگاه تای تای فاصله دارد. همچنین می توان با قایق در عرض ۷۵ دقیقه به جزیره آپولیت رسید.

اتاق های هتل ال نیدو و امکانات آن ها


واحد های اقامتی El Nido Resorts Apulit Island Palawan با سایر هتل ها متفاوت است. کلبه های خاص این هتل با دکورهای فیلیپینی سنتی و سقف ها که با برگ درختان خرما تزیین شده اند از ویژگی های این کلبه هاست. این کلبه ها دارای مینی بار و تلفن هستند. حمام داخل سوئیت اتاق ها مجهز به سشوار، دوش و همچنین لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هتل ال نیدو آپولیت ریزورتس آیلند با رستوران های ساحلی در هوای آزاد خیلی از مسافران را شیفته نمای ساحلی خود کرده اند. می‌توانید در هوای آزاد از خوردن غذا های ناب و نوشیدنی های عالی لذت ببرید و یا در باشگاه کلاب هاوس آپولیت انواع خدمات آشپزی را دریافت کنید. رستوران های ریزورت نه تنها انواع غذاهای محلی و بین المللی بلکه منوی ویژه برای گیاه خواران و وگان را فراهم کرده اند. ال نیدو رو به ساحل و دارای کافه بار مجهز به استخر شنا بوده و مهمانان می توانند در کنار شنا کردن از نوشیدنی های بار هم لذت ببرند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل


مهمانان علاقه مند به کوهنوردی و صخره نوردی می‌توانند مانند عقاب از صخره های آهکی اطراف جزیره صعود کرده و لذت تماشای شهر از ارتفاع را تجربه کنند. دنیای زیر آب چیزی که شاید تا به حال تجربه نکرده باشید را می‌ توانید با خرید بلیط چارتر هواپیما و رزرو اتاق در هتل El Nido Resorts Apulit Island Palawan به دست آورید. غواصی کردن از دیگر امکانات این هتل است.
با رفتن به زیر آب می توان گنج های غرق شده مثل لاشه کشتی ژاپنی و انواع گونه های دریای را از نزدیک مشاهده کنید. غواصی سطحی یا اسنورکلینگ و پرش از جزیره در کنار کشف غارها را می توان از خاص ترین تفریحات هتل نام برد که تجربه خواهید کرد. این مکان به خاطر تجهیزات ورزشی و زمین های بازی شهرت زیادی دارد که از آن جمله می توان به بیلیارد، میز تنیس، غواصی، ورزش های روی آب و زمین بدمینتون اشاره کرد. بد نیست بدانید که تمامی استخرهای هتل برای مهمانان رایگان است. مهمانان دارای کودک می توانند از خدمات پرستاری کودک هتل استفاده کرده و با خیالی آسوده به تفریح در آب های جزیره مشغول شوند.

امکانات و خدمات هتل


مهمانان در مکان های عمومی به اینترنت رایگان هتل دسترسی دارند. شاتل فرودگاهی، خدمات خشکشویی، اتاق های مجهز به سالن ملاقات و صندوق امانات از دیگر امکانات این هتل است. اگر قصد خرید بلیط خارجی هواپیما و سفر با حیوان خانگی دارید بد نیست بدانید که متاسفانه حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل El Nido Resorts Apulit Island Palawan را ندارند. ال نیدو برای آسایش و راحتی مهمانانش خدمات کانسیرج و خدمات تور ارائه می دهد تا مهمانان نگران رزرو بلیط جاذبه و اماکن مختلف نباشند. اگر وسیله گران بهایی همراه دارید که امنیتش به دغدغه ای بزرگ برایتان تبدیل شده بد نیست بدانید که این ریزورت صندوق اماناتی مخصوص اشیا و وسیله های گران بها و ارزشمند شما دارد تا گم نشده و آسیب نبینند.

فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا فرودگاه ال نیدو : ۳۴.۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه سن ویسنت : ۶۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است