search
menu

هتل V Hotel Manila

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل V Hotel Manila

درباره هتل V Hotel Manila


وی هتل مانیل یکی از بهترین هتل های سه ستاره شهر برای گذراندن تعطیلات است که در عین حال با فراهم آوردن امکانات مورد نیاز، مکانی مناسب برای افرادی است که به قصد سفرهای کاری به مانیل آمده اند. هتل V Hotel Manila در یکی از خیابان‌های اصلی شهر قرار گرفته است و نزدیکی به مکان‌های تاریخی، مراکز فرهنگی و همچنین مراکز خرید شهر، باعث شده تا این اندازه مورد توجه گردشگران باشد.
وی هتل مانیل تنها ۱۵ دقیقه رانندگی با نزدیک‌ترین فرودگاه فاصله دارد و به این ترتیب رفت و آمد از هتل V Hotel Manila به سمت فرودگاه، با کمترین دشواری ممکن، امکان پذیر خواهد بود. این هتل دارای ۵۸ اتاق مجزا است که همگی آن‌ها به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجهز هستند. لوازم استحمام مانند حوله و شامپو مسافرتی هم در داخل اتاق‌ها تعبیه شده است و مسافران نیازی به حمل چنین لوازمی ندارند و می‌توانند فضای چمدان‌های خود را به وسایل ضروری‌تر اختصاص دهند.
صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود و افراد می‌توانند برای ناهار و یا شام به رستوران وی هتل مانیل مراجعه کنند. کافی شاپ واقع در محوطه هم انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان وعده‌های مختلف را عرضه می‌کند. به این ترتیب مسافران برای دسترسی به یک وعده غذایی لذیذ و بی نظیر، نیازی به خروج از محوطه هتل V Hotel Manila نخواهد داشت.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است و افراد در صورت هماهنگی با بخش پذیرش، می‌توانند از امکانات بیزنس هتل مانند سالن کنفرانس نیز استفاده نمایند.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است