search
menu

هتل The Heritage Hotel Manila

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Heritage Hotel Manila

درباره هتل The Heritage Hotel Manila


هتل ۴ ستاره هریتیج مانیلا در خیابان Roxas، یکی از اصلی‌ترین معابر شهر قرار گرفته است و چشم انداز فوق العاده‌ای از بندر زیبای مانیل را در بسیاری از اتاق‌های آن، می‌توان مشاهده کرد. قرار گرفتن در نزدیکی مناطق تجاری و جاذبه‌های گردشگری، یکی از بزرگ‌ترین مزایای هتل هریتیج مانیلا می‌باشد.
به عنوان مثال مرکز خرید SM Mall تنها ۲ دقیقه با خودرو، از هتل فاصله دارد و برای رسیدن به نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی، فقط ۲۰ دقیقه زمان صرف خواهید کرد. مرکز تجاری مانیل هم در فاصله ۲.۵ کیلومتری هتل قرار دارد.
از جمله امکانات رفاهی هتل هریتیج مانیلا نیز می‌توان به تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده محلی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. نکته جالب درباره دکوراسیون داخلی هتل The Heritage Hotel Manila وجود تابلو‌های نقاشی در تک تک اتاق‌ها است که جلوه فوق العاده‌ای به نماهای درونی هتل بخشیده است.
در حالی که صبحانه به صورت رایگان و به شکل بوفه در هتل سرو می‌شود، مسافران می‌توانند برای صرف ناها، میان وعده و یا شام، به رستوران و یا کافی شاپ هتل مراجعه کنند. از جمله امکانات تندرستی هتل هریتیج مانیلا نیز می‌توان به ۲ استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات اسپا و همچنین ماساژ اشاره کرد که به جز دو مورد آخر، استفاده از سایر امکانات به صورت رایگان برای ساکنین هتل هریتیج مانیلا امکان پذیر است.
پذیرش هتل The Heritage Hotel Manila به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش، درخواست سرویس رفت و برگشت فرودگاهی دهند و یا از خدمات بیزنس هتل مانند سالن کنفرانس و یا اتاق ملاقات استفاده نمایند.
در مجموع و بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده می‌توان گفت کاربران از کیفیت خدمات هتل هریتیج مانیلا، رضایت داشته اند و امتیاز مناسب ۸ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته اند.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است