search
menu

هتل Leez Inn Manila

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Leez Inn Manila

درباره هتل Leez Inn Manila


هتل لیز این مانیل با پذیرش ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی و اینترنت وای فای رایگان، یک هتل راحت و مدرن سه ستاره در موقعیتی عالی است. به طوری که می‌توانید با ۱۰ دقیقه رانندگی خود را به مرکز خرید رابینسون در مانیل برسانید.
اتاق‌های هتل دارای بالکن، سامانه تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال و محل نشیمن اختصاصی هستند. مینی بار و کتری برقی هم از دیگر تجهیزات رفاهی اتاق‌های هتل لیز این است. اتاق‌های هتل Leez Inn Manila دارای حمام اختصاصی، دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. کارکنان میهمان‌دوست هتل لیز این مانیل، با کمال میل آماده هستند تا نیازهای مهمانان را برطرف کنند.
هتل hotel Leez Inn manilia به مهمانانی که با خودروی شخصی به این هتل می‌آیند، پارکینگ رایگان عرضه می‌کند. همچنین مهمانان می‌توانند وسایل ارزشمند خود را در صندوق امانات بخش پذیرش نگهداری کنند. اما بدانید که ورود حیوانات خانگی به هتل Leez Inn Manila ممنوع است.
هتل لیز این مانیل ۱۰ دقیقه رانندگی تا کلیسای مالاته فاصله دارد. همچنین منطقه تاریخی دیوار نظامی مانیل با ۱۵ دقیقه رانندگی در دسترس شما خواهد بود. علاوه بر همه اینها شما می‌توانید با ۴۰ دقیقه رانندگی خود را به فرودگاه بین المللی نینوی آکوئینو مهمترین فرودگاه مانیل برسانید.


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است