search
menu

هتل I'M Hotel Manila

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل I'M Hotel Manila
اتاق های هتل آیم مانیل
رستوران های هتل آیم مانیل
تفریحات و سرگرمی ها در هتل آیم مانیل
سایر خدمات و امکانات هتل آیم مانیل
اماکن و جاذبه های نزدیک هتل آیم مانیل

درباره هتل I'M Hotel Manila


هتل آیم مانیل هتلی پنج ستاره در منطقه ماکاتی مانیل است. هتلی با امکانات و خدمات مختلف که بد نیست هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما، اتاق خود در این هتل را نیز رزرو کنید. هتل ایم قطعاً یکی از بهترین هتل های مانیل است. هتل I'M Hotel Manila اولین رتبه ۵ ستاره در منطقه ماکاتی و تنها هتلی است که بزرگترین اسپای فیلیپین را دارد. به همین دلیل اقامت در هتل آیم را برای گردشگران و مسافرانی پیشنهاد می کنیم که هدفشان از تهیه بلیط هواپیما و سفر به فیلیپین کمی استراحت و آرامش است.

اتاق های هتل آیم مانیل


هتل ایم اتاق های خود را در نه دسته تقسیم بندی کرده است و درنتیجه اتاق هایی دارد که هم مناسب افراد مجرد و مناسب زوج‌های جوان و هم مناسب خانواده‌ ها است. تمامی اتاق های هتل ایم مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. این هتل برای این که حوصله مسافران شده اتاق ها سر نرود در تمامی اتاق ها تلویزیون قرار داده است. همچنین تمامی اتاق ها دارای حمام خصوصی و مجهز به بیده هستند. پس مهمانان نگران نظافت و پاکیزگی در سرویس های بهداشتی نخواهند بود. بد نیست بدانید که هتل ایم برای آسایش و راحتی بیشتر مهمانان خود لوازم بهداشتی مانند شامپو صابون مسواک و غیره را به صورت رایگان در سرویس های بهداشتی قرار داده است‌. همچنین در روشویی اتاق ها سشوار نیز قرار دارد و مهمانان نیازی به آوردن سشوار همراه خود ندارند. مهمانانی که در سفر هم دوست دارند دنیای مجازی را زیر و رو کنند، در اتاق های خود به اینترنت هتل دسترسی خواهند داشت. بد نیست این مورد را هم اضافه کنیم که اینترنت هتل به صورت رایگان است. هتل ایم اتاق های بدون سیگار هم دارد و خدمات اتاق نیز ارائه می دهد.

رستوران های هتل آیم مانیل


IM Hotel سه رستوران دارد: رستوران کامن گود با منوی بوفه و لاکارته خود غذاهای بین المللی را سرو می کند. بار آنتی دوت نیز در منوی لاکارته خود انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند. بار مرمیدپول نیز همانند لار آنتی دونت منوی لاکارته و پر از غذاهای بین المللی دارد. بد نیست این نکته را هم بدانید که هتل ایم بوفه کودک با شکلات و کوکی هم دارد. همچنین در صورت تمایل می توانید صبحانه خود را در داخل اتاق میل کنید.

تفریحات و سرگرمی ها در هتل آیم مانیل


IM Hotel یک استخر سرپوشیده و باراستخر دارد. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از کلاس های یوگا استفاده کرده و یا در باشگاه ورزشی هتل I'M Hotel Manila کالری بسوزاند اگر از انجام فعالیت ‌های فیزیکی خسته شدند سری به قسمت اسپا و ماساژ هتل زده از خدمات این بخش بهره ‌مند شوند. قسمت ماساژ هتل انواع ماساژها از ماساژ کل بدن، ماساژ دست، گردن،ماساژ زوجین و غیره را ارائه می دهد. همچنین مهمانان می توانند از خدمات زیبایی هتل مانند خدمات زیبایی صورت، مو، مانیکور و پدیکور استفاده کنند.

سایر خدمات و امکانات هتل آیم مانیل


این هتل از بهترین هتل های مانیل است در نتیجه خدمات و امکانات آن در بهترین حد ممکن هستند. پارکینگ رایگان، خدمات کانسیرج، خدمات تهیه بلیط و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط هتل I'M Hotel Manila است. یکی از بهترین خدمات این هتل شاید امکان کرایه اتومبیل باشد که مهمانان این فرصت را می دهد تا با اتومبیل به هر نقطه از شهر که تمایل دارند سفر کنند و گشتی در شهر بزنند. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان است.

اماکن و جاذبه های نزدیک هتل آیم مانیل


فاصله هتل آیم مانیل تا مرکز خرید پاور پلنت: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آیم مانیل تا شنبه بازار سالکدو: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله هتل آیم مانیل تا آسمانخراش بین المللی جی. تی: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آیم مانیل تا مرکز خرید گرین بلت: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل آیم مانیل تا فرودگاه بین‌المللی نینوی آکوئینو: ۷٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است