search
menu

هتل The Exchange Regency Residence Hotel Managed by HII Manila

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Exchange Regency Residence Hotel Managed by HII Manila

درباره هتل The Exchange Regency Residence Hotel Managed by HII Manila


هتل سه ستاره اکسچنج ریجنسی مانیل،‌ گزینه‌ای ایده آل برای اقامت در پایتخت فیلپین به شمار می‌آید که با فراهم نمودن تمامی امکانات لازم، خاطره‌ای خوش از سفر به این کشور را در ذهن شما به جای خواهد گذاشت. از جمله امکاناتی که در اتاق‌های The Exchange Regency Residence Hotel Managed by HII Manila تعبیه شده است می‌توان به: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و همچنین حمام اختصاصی اشاره کرد.
تمامی اتاق‌های هتل اکسچنج ریجنسی مانیل بر اساس متد‌های روز دنیا طراحی شده اند. برای آسایش هر چه بیشتر کاربران، مبلمان راحتی هم در تک تک اتاق‌ها تعبیه شده است. از جمله امکانات تندرستی هتل The Exchange Regency Residence Hotel Managed by HII Manila می‌توان به استخر، سالن بدنسازی، میز بیلیارد و مینی گلف اشاره کرد که استفاده از آن‌ها به صورت رایگان، امکان پذیر است.
صبحانه به صورت رایگان در هتل اکسچنج ریجنسی سرو می‌شود و مسافران برای صرف سایر سایر وعده‌های غذایی می‌توانند به ۲ رستورانی که در محوطه هتل قرار دارند مراجعه کنند. این رستوران‌ها علاوه بر طبخ غذا‍‌های محلی، غذا‌های ایتالیایی و انواع غذا‌های بین المللی را هم سرو می‌کنند و مشتریان می‌توانند متناسب با هر سلیقه‌ای، سفارش خود را ثبت نمایند.
پذیرش هتل اکسچنج ریجنسی مانیل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. کارمندان این بخش، علاوه بر زبان محلی، به زبان انگلیسی هم تسلط کامل دارند. بنابراین نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با کارکنان هتل The Exchange Regency Residence Hotel Managed by HII Manila وجود نخواهد داشت. همچنین امکان درخواست سرویس رفت و برگشت فرودگاهی نیز وجود دارد و برای این کار کافی است، هماهنگی‌های مربوطه را با پذیرش هتل انجام دهید.
دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری نیز یکی دیگر از امتیاز‌های قابل توجهی است هتل اکسچنج ریجنسی از آن برخوردار است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز تنها ۱۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در مجموع، مسافران از کیفیت خدمات هتل رضایت داشته‌اند و اظهار کردند که در سفرهای بعدی هم تمایل دارند که مجددا هتل اکسچنج ریجنسی را برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است