search
menu

هتل Edsa Shangri-La, Manila

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Edsa Shangri-La, Manila

درباره هتل Edsa Shangri-La, Manila


هتل ۵ ستاره ادسا شانگریلا مانیل در قلب تجاری و اداری شهر واقع شده است. از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق‌های این هتل، در اختیار کاربران قرار دارد می‌توان به دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.
از جمله امکانات تندرستی هتل Edsa Shangri-La, Manila می‌توان به دو استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و همچنین خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد. کلاس‌های آموزشی مانند یوگا و تناسب اندام هم به صورت منظم برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند در صورت تمایل در این کلاس‌ها شرکت کنند. صبحانه به صورت بوفه در رستوران سرو می‌شود و مسافران می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی به ۵ رستورانی که در مجموعه هتل مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنند.
دسترسی آسان به مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری مانیل هم یکی از امتیازاتی است که هتل ادسا شانگریلا از آن برخوردار است. به عنوان مثال دو مرکز خرید معتبر در فاصله ۱۰۰ متری از هتل قرار دارند و نزدیک‌ترین فرودگاه نیز تنها ۹ کیلومتر تا هتل Edsa Shangri-La, Manila فاصله دارد.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است. در صورت به همراه نداشتن ارز محلی، خدمات تبدیل ارز هم توسط پذیرش هتل عرضه می‌شود. مسافران همچنین می‌توانند با هماهنگی پذیرش، درخواست سرویس رفت و برگشت فرودگاهی داشته باشند.
در مجموع کاربران از کیفیت خدمات هتل ادسا شانگریلا رضایت داشتند و در نظرسنجی‌های به عمل آمده، امتیاز ۸.۶ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته اند.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است