search
menu

هتل Discovery Primea Manila

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Discovery Primea Manila
موقعیت مکانی هتل دیسکاوری پریما
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل دیسکاوری پریما

درباره هتل Discovery Primea Manila


هتل دیسکاوری پریما از هتل های ۵ ستاره و لوکس شهر مانیل فیلیپین است که در ناحیه تجاری شهر واقع شده و با مراکز خرید و تجاری بزرگ و متنوعی احاطه شده است. هتل دیسکاوری پریما یکی از بهترین هتل های شهر مانیل به شمار می رود و وقتی پای سفر تفریحی یا کاری باشد اینجا به اولویت اول خریداران بلیط هواپیما مانیل تبدیل می شود.

موقعیت مکانی هتل دیسکاوری پریما


هتل دیسکاوری پریما در خیابان آیالای ماکاتی قرار دارد، منطقه ای از شهر که نقطه تلاقی فرهنگ، تفریح و تجارت به حساب می آید. این خیابان یکی از شلوغ ترین خیابان های شهر است و آن را وال استریت فیلیپین نامیده اند. اگر قصد خرید داشته باشید حتما راهتان به مجتمع ها و مراکز خریدی مثل گلوریتا و گرین بلت می افتد که در فاصله ۵۰۰ متری از ساختمان هتل واقع شده اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل دیسکاوری پریما از زیر مجموعه هتل ها و اقامتگاه های LVX است که اعتبار بالایی در سطح جهانی دارند. کافیست نگاهی به تصاویر هتل لاکچری Discovery Primea Manila بیاندازید تا به چرایی محبوبیت آن پی ببرید. ضمنا معمار این هتل به خاطر هنر معماری‌اش برنده جایزه معماری پریتزکر شده بود. هتل دیسکاوری پریما با ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، سالن آرایش و پیرایش و اینترنت پرسرعت به استقبال مهمانان خود می رود.

انواع اتاق های هتل


این هتل مجموعه ای از آپارتمان های مسکونی است که به صورت باشکوهی طراحی و دکور شده اند و در تمامی آن ها حس سلبریتی بودن به مهمانان دست می دهد. ۱۴۱ واحد اقامتی بزرگ و لوکس هتل Discovery Primea شامل سوئیت های اگزکیوتیو، تویین، بیزینس کینگ، دابل فلت، کینگ سوئیت و پریما لافت است که مناسب هر سلیقه ای هستند.

امکانات اتاق های هتل


پنجره های سقف تا کف سوئیت ها چشم انداز معرکه ای از شهر را مقابل دیدتان قرار خواهند داد، چه هنگام کار یا استراحت می توانید از این مناظر لذت ببرید. اتاق های هتل دیسکاوری پریما از نظر امکانات رفاهی هیچ کم و کاستی ندارند و فضای لوکس و دلنشین آن ها با زیباترین اثاثیه چوبی و مبلمان مدرن دکور شده است. این سوئیت ها دارای آشپزخانه مجهز، داک شارژ آیپد، تجهیزات اتو، کتری برقی و قهوه ساز هستند.

گزینه های صرف غذا


وقتی مهمان هتل Discovery Primea Manila باشید می توانید در اتاق خود بمانید و غذاهای فوق العاده لذیذ رستوران “Tapenade” را میل کنید. این رستوران ایتالیایی بیرون بر، غذاهایی مثل پیتزا، پاستا و پایلا را از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۷ عصر سرو می کند. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای محلی و آسیایی از مهمانان پذیرایی می کند ولی اگر قصد دارید غذاهای متنوعی را امتحان کنید از هتل بیرون بزنید و با کمی پیاده روی به رستوران های فوق العاده ای می رسید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هر چه از حرفه ای بودن پرسنل هتل دیسکاوری پریما بگوییم کم گفته ایم، این پرسنل در خصوص ارائه خدمات هتل صبورانه سوالات شما را پاسخ می دهند. از جذابیت های هتل Discovery Primea Manila می توان به استخر اینفینیتی آن اشاره کرد، اینجا در حین شنا محو تماشای چشم اندازهای معرکه ای خواهید بود. هر امکاناتی در این هتل از جکوزی، باشگاه، سالن اسپا و ماساژ گرفته تا اتاق های جلسه و سالن های همایش در سطح استانداردهای جهانی هستند و اقامتی به یادماندنی را برای شما خلق خواهند کرد.

دلایل انتخاب هتل


اتاق های لوکس
امکانات فوق العاده
موقعیت مکانی خوب
پرسنل خوش برخورد

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل دیسکاوری پریما


فاصله هتل دیسکاوری پریما تا مرکز خرید گلوریتا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل دیسکاوری پریما تا مرکز خرید گرین بلت: ۵۰۰ متر
فاصله هتل دیسکاوری پریما تا بازار شنبه: ۸۰۰ متر
فاصله هتل دیسکاوری پریما تا مرکز خرید نیو پورت: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل دیسکاوری پریما تا فرودگاه بین المللی مانیل: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است