search
menu

هتل Berjaya Makati Hotel Manila

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Berjaya Makati Hotel Manila

درباره هتل Berjaya Makati Hotel Manila


هتل سه ستاره برجایا ماکاتی مانیل در نزدیکی مراکز تجاری و مکان‌های دیدنی قرار گرفته است. به عنوان مثال می‌توان به چندین مرکز خرید و رستوران‌های مختلف اشاره کرد در فاصله کمتر از ۱ کیلومتری هتل قرار دارند و دسترسی به آن‌ها، به سادگی برای ساکنین هتل برجایا ماکاتی امکان پذیر است.
از جمله امکانات رفاهی Berjaya Makati Hotel Manila می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، میز کار، صندوق امانات و همچنین دستگاه چای ساز اشاره کرد. علاوه بر این، تمامی اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا هستند.
صبحانه به صورت رایگان و به شکل بوفه در هتل برجایا ماکاتی مانیل سرو می‌شود و افراد می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی، به رستوران هتل مراجعه کنند. رستورانی که علاوه بر غذاهای محلی، انواع غذاهای بین المللی و همچنین حلال را هم عرضه می‌کند.
از جمله امکانات تندرستی هتل Berjaya Makati Hotel Manila هم می‌توان به دو استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا اشاره کرد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان است و تسلط کارکنان این بخش به زبان انگلیسی، جای هیچ گونه نگرانی در هنگام برقراری ارتباط در زمان رزرو و یا تحویل اتاق‌ها، باقی نمی‌گذارد.
افرادی که به جهت سفر‌های کاری به مانیل سفر کرده باشند هم می‌توانند با هماهنگی پذیرش، از خدماتی نظیر اتاق ملاقات و خدمات فکس و کپی استفاده نمایند. همچنین خدمات خشکشویی، سفیدشویی و همچنین اتو البسه نیز دیگر خدماتی است که امکان استفاده از آن‌ها با پرداخت هزینه مربوطه، برای مسافران امکان پذیر است.
در مجموع و بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، کاربران از کیفیت خدمات و سرویس دهی هتل برجایا ماکاتی مانیل رضایت کامل داشته اند و ابراز تمایل نمودند که در سفر‌های بعدی نیز هتل Berjaya Makati Hotel Manila را برای اقامت خود انتخاب خواهند کرد.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است