search
menu

هتل Bayview Park Hotel Manila

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bayview Park Hotel Manila
جاهای دیدنی نزدیک به هتل بی ویو پارک مانیل

درباره هتل Bayview Park Hotel Manila


هتل بی ویو پارک مانیل یکی از هتل‌های مقرون به صرفه‌ و سه ستاره ای است که با استقبال گردشگران خارجی برای اقامت در پایتخت فیلیپین مواجه شده است. از جمله امکانات رفاهی Bayview Park Hotel Manila می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده شبکه‌های محلی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، میز کار و حمام اختصاصی اشاره کرد.
دسترسی فوق العاده هتل بای ویو پارک مانیل به مراکز تجاری و مکان‌های گردشگری، یکی از اصلی‌ترین امتیازاتی است که مسافران در زمان اقامت خود، از آن بهره مند هستند. به عنوان مثال، مرکز خرید آسیا مال در فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه تا هتل قرار گرفته است و نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی نیز تنها ۲۰ دقیقه رانندگی تا این هتل فاصله دارد.
ساکنین هتل Bayview Park Hotel Manila می‌توانند اوقات فراغت خود را به انجام تمرینات ورزشی در سالن بدنسازی و یا شنا در استخر‌های سرپوشیده و روباز بگذرانند. لازم به یادآوری است که خدمات ماساژ هم در استخر ارائه می‌شود. افرادی که برای سفر‌های کاری به پایتخت مانیل آمده باشند هم می‌توانند از خدمات بیزنس هتل بای ویو پارک مانند اتاق ملاقات، رایانه و دستگاه فکس و کپی استفاده نمایند.
پذیرش هتل بی ویو پارک مانیل به صورت ۲۴ ساعته پذیرای مسافران گرامی است. مسافران می‌توانند با هماهنگی این بخش از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو البسه هم استفاده نمایند. صبحانه نیز به صورت بوفه در رستوران هتل Bayview Park Hotel Manila سرو می‌شود و افراد می‌توانند برای صرف میان وعده، به کافی شاپ هتل بی ویو پارک مراجعه کنند.
طبق نظرسنجی‌ها صورت گرفته نیز، کاربران از کیفیت سرویس دهی هتل بی ویو پارک مانیل رضایت داشته اند و امتیاز مناسب ۸.۲ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته اند. طبق این نظرسنجی‌ها، زوج‌های جوان بیشترین نظرات مثبت را ثبت کرده بودند.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل بی ویو پارک مانیل


فاصله تا موزه ملی فیلیپین: ۱ کیلومتر
فاصله تاکلیسای سنت آگوستین: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی مانیل: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است