search
menu

هتل Armada Hotel Manila

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armada Hotel Manila
فاصله جاهای دیدنی تا هتل آرمادا مانیل

درباره هتل Armada Hotel Manila


هتل چهار ستاره آرمادا مانیل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در پایتخت کشور فیلیپین است. از جمله امکاناتی که در تک تک اتاق‌های Armada Hotel Manila وجود دارد، می‌توان به تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، حمام اختصاصی، دستگاه چای ساز و قهوه جوش اشاره کرد.
نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری، یکی از بهترین ویژگی‌های هتل است که دسترسی کاربران به نقاط مختلف را تسهیل نموده است. به عنوان مثال، رسیدن به مرکز خرید Robinsons، تنها ۱۰ دقیقه زمان بر خواهد بود و یا نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی هم در فاصله ۸ کیلومتری هتل آرمادا مانیل قرار دارد.
صبحانه به صورت رایگان در رستوران هتل آرمادا مانیل سرو می‌شود و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه، بهترین غذا‌های محلی و یا لذیذترین غذا‌های بین المللی را برای سایر وعده‌های غذایی، سفارش دهند. از جمله امکانات تندرستی هتل Armada Hotel Manila می‌توان به ۲ استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی و همچنین خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد.
پارکینگ رایگان نیز در محوطه هتل آرمادا تعبیه شده است و افرادی که برای سفر‌های کاری به مانیل آمده باشند هم می‌توانند با هماهنگی پذیرش هتل از امکاناتی نظیر سالن کنفرانس، اتاق ملاقات و همچنین خدمات فکس و کپی استفاده نمایند.
پذیرش هتل آرمادا مانیل هم به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است و تسلط کارکنان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده که نگرانی خاصی در هنگام رزرو و یا تحویل گرفتن اتاق‌ها، متوجه مشتریان نباشد. امکان همراه داشتن حیوانات خانگی نیز در هتل Armada Hotel Manila مهیا نیست و افراد می‌بایستی این نکته را در هنگام انتخاب محل اقامت، در نظر داشته باشند.

فاصله جاهای دیدنی تا هتل آرمادا مانیل


فاصله تا باغ گیاه‌شناسی و جانورشناسی مانیل: ۴۰۰ متر
فاصله تا قلعه سانتیاگو: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مانیل: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است