search
menu

هتل The A. Venue Hotel Manila

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The A. Venue Hotel Manila

درباره هتل The A. Venue Hotel Manila


هتل ای. ونیو هتلی سه ستاره در قلب قسمت صنعتی شهر مانیل فیلیپین واقع شده است. هتل ا. ونیو با امکانات بی نظیرش تداعی کننده راحتی و آسودگی همچون خانه را برای میهمانانش فراهم می کند. این هتل سوئیت‌های متفاوتی را در ۳ برج مختلف به مسافرانش پیشنهاد می‌کند که همه این سوئیت ها دارای کفپوش‌های چوبی و مبلمانی مدرن است و در آن‌ها امکاناتی مانند وای‌فای رایگان، مکانی برای نشستن، تلویزیون LCD، DVD playe، میزکار، آشپزخانه و مکانی برای صرف غذا به چشم می‌خورد. همچنین بعضی از اتاق‌ها دارای حمام‌هایی با دوش و بعضی دیگر حمام‌هایی به صورت وان دارند.

هتل ا. ونیو به میهمانانش خدمات ماساژهای حرفه‌ای در بخش سالن اسپا ارا‌ئه می‌کند این بخش شامل سونا، اتاق بخار و جکوزی می‌شود که بهترین مکان برای احساس حس آرامش و زدودن خستگی روزانه است. اگر جزء افرادی هستید که برنامه ورزشی خود را حتی در سفر ترک نمی‌کنید هتل ای. ونیو مانیل با امکاناتی چون ۲ سالن ورزشی برای شما انتخاب مناسبی است. همچنین اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا هتل The A. Venue Hotel Manila با ایجاد امکاناتی چون استخر، اتاق و زمین بازی به فکر کودکان شما نیز بوده است. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل ای. ونیو مانند بیلیارد استفاده کنید. این هتل با داشتن امکانات و خدمات کامل آرایشگاهی این امکان را به مسافرانش می‌دهد که همیشه ظاهری اراسته داشته باشند. از امکانات دیگر هتل ای. ونیو مانیل می‌توان به ۲ استخر مخصوص بزرگسالان و کودکان به صورت روباز و سرپوشیده اشاره کرد.

برای رفاه بیشتر مسافران، هتل The A. Venue Hotel Manila امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، مغازه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خدمات اتاق، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. امکانات هتل ای. ونیو برای افراد ناتوان حرکتی به خوبی بهینه شده است تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. هتل The A. Venue Hotel Manila دارای ۲ رستوران است. Granvia Cafe وAzzurro Bistro and Bar که تنوعی از غذاهای آمریکایی، دریایی، مدیترانه‌ای، آسیایی و بین ‌المللی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. همچنین اگر دارای رژیم غذایی خاصی هستید در صورت درخواست این هتل منوی مخصوص افراد رژیمی را در اختیارتان قرار می‌دهد.
در اطراف هتل ای. ونیو ماکاتی مراکز خرید متعددی وجود دارد که خدمات رفت‌وآمد به مرکز خرید Glorietta را فراهم کرده است. همچنین پس از ۱۰ دقیقه رانندگی به موزه Ayala خواهید رسید. سفر به شهر مانیل بهترین گزینه برای مسافرانی است که به تفریح و سرگمی و همچنین خرید کردن علاقه‌مند هستند. کارکنان هتل ای. ونیو به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. فرودگاه نزدیکترین فرودگاه فرودگاه بین‌المللی نینوی آکوئینو به هتل ای. ونیو است که امکان رفت‌وآمد از طریق شاتل‌های فرودگاهی هتل در قبال پرداخت هزینه‌ای فراهم شده است.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است