search
menu

هتل Solea Seaview Resort Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Solea Seaview Resort Cebu
امکانات و خدمات عمومی هتل سولئا سی ویو ریزورت سیبو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سولئا سی ویو ریزورت سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Solea Seaview Resort Cebu


یکی از هتل‌های خوب سیبو، هتل سولئا سی ویو ریزورت سیبو است که با موقعیت خوب خود توجه گردشگران سیبو را جلب کرده است. سولئا سی ویو از ریزورت‌های سیبو است که تا دریا فاصله چندانی ندارد و مهمانان با انتخاب این هتل اقامتی رویایی را تجربه خواهند کرد. تصور کنید هر صبحتان با صدای زیبای مرغان دریایی و هر شب‌تان با آواز زیبای امواج دریا به پایان می‌رسد. بالکن‌های خصوصی با چشم‌انداز رو به دریا دیگر جذابیت این هتل است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سولئا سی ویو ریزورت سیبو


یکی از امکانات هتل دسترسی به اینترنت است که این امکان را به شما می‌دهد تا خاطرات زیبای اقامتتان در هتل و تصاویری که از دریا تهیه می‌کنید را با دوستان خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. کارکنان حرفه‌ای و آشنا به زبان انگلیسی هتل، نشان از اهمیت و ارزشی دارد که هتل برای مهمانانش می‌گذارد. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و در تلاش برای تحویل سریع اتاق‌ها هستند و مهمانان می‌توانند در طول مدت انتظارشان برای تحویل اتاق از خدمات اتاق چمدان هتل استفاده کنند. کانسیرج بخش دیگری از خدمات هتل است. خدمات کانسیرج این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید اموری مانند رزرو رستوران و غیره را بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف‌های طولانی انجام دهید. صاحبان خودروی شخصی می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. برای آسایش و راحتی مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، رمپ ویژه ورودی و دستگیره در سرویس بهداشتی ایجاد شده است. خدمات نظافت در هتل به صورت روزانه انجام می‌شود و خدمات اتو و لباسشویی با هزینه‌ای اضافه انجام می‌شود. مهمانان در این هتل به دستگاه خودپرداز بانکی هم دسترسی خواهند داشت. صاحبان کسب و کار می‌توانند در صورت نیاز از مرکز تجاری- کاری هتل استفاده کنند. در این مرکز دستگاه فکس، فتوکپی و تجهیزات برگزاری جلسات و میتینگ‌ها موجود است. هتل دارای اتاق‌ها و راهروهایی بدون سیگار است که یعنی سیگار کشیدن در اتاق‌ها و راهروهای هتل ممنوع است. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، آسانسور، خدمات کرایه خودرو، صندوق امانات و میز تور بخش دیگری از خدمات و امکاناتی است که این هتل برای مهمانان خود ایجاد کرده است.

اتاق‌های هتل


هتل دارای اتاق‌هایی بدون سیگار است که این یعنی شما امکان سیگار کشیدن داخل اتاق‌ها را نخواهید داشت. برخی از اتاق‌های هتل روبه دریا هستند و برخی دیگر رو به شهر قرار دارند و اگر می‌خواهید که صبحتان با منظره دریا آغاز شود حتما هنگام رزرو اتاق بر این مسئله تاکید داشته باشید.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل سولئا سی ویو ریزورت دارای پنجره‌هایی بزرگند که نور زیبای خورشید را هر صبح مهمان اتاق‌ها می‌کنند. در تمامی واحدها سیستم تهویه مطبوع ایجاد شده است و برای سرگرمی مهمانان در اتاق، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی قرار داده شده است. صندوق امانات، مینی‌بار و کتری برقی دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها است. حمام خصوصی اتاق‌ها دارای دوش‌های سرد و گرم و لوازم بهداشتی رایگان هستند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و اقامت در سیبو را دارید، این هتل بهترین گزینه اقامتی برای شما خواهد بود.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل دارای استخر روبازی است که در طول سال فعال و مناسب برای بزرگسالان است. استخر آب نمک نوع دیگری از استخر این هتل است که برای آرامش مهمانان ایجاد شده است. برای ورزشکاران باشگاه ورزشی مجهزی ایجاد شده تا در سفر هم بتوانند برنامه‌های ورزشی خود را دنبال کنند. تیر و کمان، دارت، تنیس روی میز و بیلیارد، دیگر ورزش‌هایی هستند که امکاناتشان در هتل ایجاد شده است. اتاق بازی، پارک آبی، دوچرخه، کلاب کودکان و ساعات خوش دیگر خدمات و امکانات سرگرمی و تفریحی هتل هستند. برای کودکان نیز زمین بازی مخصوصی ایجاد شده است. هتل دارای ساحل خصوصی است.

رستوران هتل


هتل دارای ۲ رستوران است. هتل مِلت رستوران انواع غذاهای آسیایی و بین‌المللی را به صورت بوفه و لاکارته سرو می‌کند. دیگر رستوران هتل رستوران ایرث آل داینینگ است که از اولین وعده‌ غذایی تا شب با غذاهای خوش طعم و مزه در پذیرای مهمانان است.

فاصله هتل سولئا سی ویو ریزورت سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بنای یادبود میراث سیبو: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا بنای موزه سیبو: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان کلون: ۸ کیلومتر
فاصله تا معبد مکتان: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان فونتئا اوثمنا: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد لئا: ۱۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است