search
menu

هتل El Nido Resorts Miniloc Island

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل El Nido Resorts Miniloc Island
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل مینی لاک ال نیدو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل El Nido Resorts Miniloc Island


هتل مینی لاک ال نیدو، هتل ۳ ستاره بسیار زیبا در خلیج کوچک و پر از آرامش «ال نیدو» است که مانند ویلاهای ساحلی استوایی طراحی شده و امکانات رفاهی بی نظیری به مهمانان ارائه می دهد. دسترسی به هتل El Nido Resorts Miniloc Island از طریق پرواز چارتری 75 دقیقه ای از مانیل به فرودگاه ال نیدو (LIO) انجام می شود. اقامت در این هتل سه ستاره با وجود خدمات مهیج و متنوع و رفتار دوستانه پرسنل، قطعا جذاب و فراموش نشدنی خواهد بود.

امکانات کلی هتل


در این هتل برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات و خدمات متنوعی در نظر گرفته شده اند تا مهمانان بتوانند از اقامتشان نهایت لذت را ببرند. معمولا زوج های جوان و تازه ازدواج کرده بلیط هواپیما ال نیدو را برای تجربه سفری به یاد ماندنی و شیرین خریداری می کنند. مهمانان در هر نقطه از این هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. در لابی هتل برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر میز، مبلمان، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع در نظر گرفته شده اند. در محوطه بیرونی هتل علاوه بر ساحل اختصاصی، یک باغ و فضای سبز نیز فراهم شده تا مهمانان در اوقات فراغت و بیکاری از اتمسفر آن لذت ببرند.
پذیرش 24 ساعته هتل در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان است. مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی چون سرویس شاتل، شاتل فرودگاهی، خدمات تور، خدمات برای برگزاری میتینگ ها و میهمانی ها، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان و غیره به پذیرش هتل El Nido Resorts Miniloc Island مراجعه کنند. کادر هتل بسیار مجرب و زحمتکش هستند و با دل و جان تلاش می کنند تا مهمانان از اقامتشان لذت ببرند. همچنین، کارکنان هتل به زبان های فیلیپینی و انگلیسی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مهمانان با مشکل خاصی مواجه نمی شوند. لازم است مهمانانی که قصد سفر به ال نیدو همراه حیوان خانگی شان دارند، بدانند که در این هتل پذیرش حیوانان خانگی انجام نمی شود.

امکانات تفریحی هتل


مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند، می توانند با استفاده از خدماتی که برایشان فراهم شده لحظات بسیار شاد و هیجان انگیزی تجربه کنند و برای لحظه ای حوصله شان سر نرود. مهمانان می توانند از ساحل اختصاصی هتل که دارای خدماتی از قبیل تخت و چتر آفتاب و امکان انجام تفریحات آبی استفاده کنند. علاوه بر این، می توانند به انجام فعالیت هایی مانند بیلیارد، غواصی و موج سواری بپردازند و از سیر کردن در آب های زلال لذت ببرند. گشت در دریا و بازدید از غار و دریاچه ها نیز از زیباترین بخش های شرکت در تورهای گشت جزیره هستند. در داخل هتل El Nido Resorts Miniloc Island یک استخر روباز وجود دارد که مکان مناسبی برای شنا، آب بازی و گرفتن حمام آفتاب است. در اطراف استخر نیز تخت، چتر آفتاب و حوله فراهم شده اند. در داخل هتل و کنار استخر یک بار نوشیدنی جات وجود دارد که نوشیدنی های خوشمزه و خنک برای مهمانان آماده و سرو می کند.
در این هتل کودکان فراموش نشده اند و برای آن ها هم یک زمین بازی در نظر گرفته شده تا بتوانند در اوقات فراغتشان از بازی و سرگرمی های ساده و سالم لذت ببرند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی خوشمزه را به صورت بوفه ای و منوی آلاکارته سرو می کند. علاوه بر این یک کافی شاپ وجود دارد که نوشیدنی های سرد و گرم و خوراکی های خوشمزه آماده و سرو می کند. در ساحل هتل ناهارهای پیک نیکی نیز با هماهنگی قبلی برگزار می شوند.

اتاق های هتل


اتاق های این هتل بسیار شیک، مدرن و تمیز هستند و امکانات رفاهی خوبی دارند. در هتل El Nido Resorts Miniloc Island انواع اتاق های کلبه ای در باغ، اتاق های کنار ساحل و اتاق های دوبل دلوکس با منظره دریا قابل رزرو هستند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان هتل مد نظر خود را رزرو کنند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند که در آن ها میز و صندلی مخصوص چیده شده است. دکوراسیون و چیدمان اسباب و وسایل داخل اتاق ها بسیار زیبا بوده و هماهنگی خاصی با یکدیگر دارند که این باعث ایجاد حس آرامش و صلح در فضای داخل اتاق می شود. گرچه منظره مقابل پنجره نیز نقش کمی در این امر ندارد.

امکانات اتاق های هتل


در همه اتاق های این هتل امکانات رفاهی نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون ال ای دی، آینه، کمد، سیستم خنک کننده، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، بالکن، میز و صندلی وجود دارند. زمان تحویل اتاق ها در هتل El Nido Resorts Miniloc Island ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل مینی لاک ال نیدو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بیگ لاگون ال نیدو: ۱ کیلومتر
فاصله تا اسمال لاگون ال نیدو: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد ماتین لاک: ۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه ال نیدو: ۱۲ کیلومتر
همچنین اگر به دیگر شهرهای مهم و بزرگ فیلیپین سفر کردید، می‌توانید از موزه های مانیل و جاهای دیدنی سیبو بازدید کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است