search
menu

هتل Marco Polo Plaza Cebu

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marco Polo Plaza Cebu
امکانات عمومی هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Marco Polo Plaza Cebu


هتل مارکوپولو پلازا سیبو هتلی ۵ ستاره در شهر سبو فیلیپین واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین هتل های این منطقه به شمار می رود. این هتل بی نظیر دارای ۱۷ طبقه و ۳۲۹ اتاق است که در سال ۱۹۷۹ تاسیس گشته و در سال ۲۰۰۶ مورد مرمت و بازسازی کامل قرار گرفته است. چشم انداز بی نظیر این هتل رو به شهر زیبای سیبو است. فاصله هتل مارکوپولو تا فرودگاه بین المللی ۱۷ کیلومتر است که دسترسی آسانی خواهید داشت. همچنین به دلیل نزدیکی هتل Marco Polo Plaza Cebu به جاذبه های تاریخی مانند معبد تائویست و موزه سیبو جزو محبوب ترین هتل های شهر محسوب می شود. علاوه بر اینها به دلیل فاصله اندک تا ساحل نیز مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

امکانات عمومی هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین


از امتیازات هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین می توان به وجود استخر روباز و اتاق هایی رو به کوه و دریا، قسمت پذیرش ۲۴ ساعته، چای ساز و قهوه ساز در اتاق ها، رستوران و روم سرویس اشاره کرد. همچنین اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان در هتل مارکوپولو پلازا وجود دارند. از جمله امکانات دیگر هتل Marco Polo Plaza Cebu می توان به اجاره ماشین اشاره کرد و در قسمت لابی مغازه هایی برای فروش سوغاتی های شهر به چشم می خورند. در قسمت لابی Marco Polo Plaza Cebu انبار چمدان، میز تور، خدمات بلیط و تبدیل ارز دایر هستند. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. اگر به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید، رزرو این هتل بهترین انتخابتان خواهد بود، زیرا مجهز به مرکز بیزینس بوده و امکاناتی نظیر برگزاری جلسات و کنفرانس ها انجام می گیرد. در هنگام اقامت در هتل Marco Polo Plaza Cebu اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. پرسنل هتل مارکوپولو پلازا به زبان های انگلیسی و فیلیپینی مسلط هستند. همینطور برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین استخر روباز است که استفاده از آن برای تمامی سنین در طی سال امکان پذیر است. از امکانات دیگر می توان به سونا اشاره کرد که بعد از گشت و گذار در جاهای دیدنی سیبو بهترین مکان برای استراحت خواهد بود. همچنین برای میهمانان این هتل خدماتی مانند ماساژ و مرکز تناسب اندام دایر گردیده است.

اتاق های هتل


انواع اتاق در هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس با چشم اندازی رو به کوه، اتاق توئین یا دوبل پریمییر با چشم اندازی رو به کوه، اتاق کلوب کانتیننتال، اتاق تریپل دولوکس، اتاق دوبل یا توئین با چشم اندازی رو به دریا، اتاق دوبل یا توئين پریمییر با چشم اندازی رو به دریا و اتاق دولوکس با مزایای فوق العاده. توجه داشته باشید که برای دسترسی به اتاق های هتل Marco Polo Plaza Cebu می توانید از آسانسور بهره مند شوید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین با دکوراسیونی مدرن و پنجره های بزرگ همراه با نور طبیعی اقامتی بی نظیر برای میهمانان فراهم می کنند. اتاق ها در هتل مارکوپولو پلازا مجهز به تهویه مطبوع هستند، به یاد داشته باشید که در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید. همه اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق ها می توانید از تلویزیون، تلفن، کمدلباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، ضدصدا، امکانات اتو، یخچال، کتری برقی، فضای نشیمن بهره مند شوید. در داخل همه اتاق های هتل Marco Polo Plaza Cebu حمام با امکاناتی نظیر دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان بوده و برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است، در نهایت برای افراد بالای ۱۲ سال هزینه اقامت به صورت کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


از ویژگی های منحصر به فرد هتل مارکوپولو سیبو می توان به رستوران و بار آبی اشاره کرد که این رستوران معروفترین کافه شهر سیبو است و طیف وسیعی از نوشیدنی های متنوع سرو می کند. رستوران El Viento Restaurant & Pool Bar غذاهای ایتالیایی و بین المللی در وعده های میان وعده، ناهار و شام ارائه می دهد، همچنین Lobby Lounge نیز غذاهای بین المللی در وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده سرو می کند.

فاصله هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد تائویست سیبو: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه سیبو: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل رادیسون بلو سیبو: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه کاسا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۶.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است