search
menu

هتل Henann Resort Alona Beach Cebu

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Henann Resort Alona Beach Cebu
امکانات و خدمات عمومی هتل هانان ریزورت آلونا بیچ سیبو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات و خدمات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هانان ریزورت آلونا بیچ سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Henann Resort Alona Beach Cebu


هتل هانان ریزورت آلونا بیچ سیبو از هتل‌های رده بالا و نزدیک به دریای سیبو است که امکانات و خدمات مختلفی را برای اقامتی شاهانه ایجاد کرده است. هانان ریزورت آلونا بیچ در جزیره پانگلائو واقع شده و برای تعطیلاتی به دور از شهر مقصد بسیار مناسبی است. Henann Resort Alona Beach Cebu برای آن دسته از گردشگرانی که می‌خواهند اقامتی لوکس و شاهانه در جزایر سیبو را تجربه کنند گزینه بسیار مناسبی است. هتل هانان امکانات سرگرمی و تفریحی خوبی هم دارد که اقامت را برای مهمانان شیرین‌تر کرده‌اند. بد نیست بدانید که هتل از نظر موقعیت جغرافیایی توانسته به خوبی رضایت مهمانان خود را جلب کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل هانان ریزورت آلونا بیچ سیبو


هتل دارای مرکز بیزینس با امکاناتی مانند دستگاه فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری جلسات و میتینگ‌ها است که این امکان را به مهمانان شاغل هتل می‌دهد تا بتوانند امور شغلی و کاری خود را نیز از راه دور کنترل کنند. بعالاوه با استفاده از اینترنت رایگان هتل می‌توانید عکس‌ها و خاطرات خوش سفرتان به سیبو را با دوستان خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. استعمال سیگار در فضای داخلی هتل چه در اتاق‌ها و یا راهروها، ممنوع است اما مهمانان می‌توانند از فضای مخصوص سیگاری که هتل برای مهمانان سیگاری خود در نظر گرفته استفاده کنند. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی هتل خیالتان را از رفت و آمد به فرودگاه راحت می‌کند. خدمات خشک‌شویی، لباسشویی و خدمات اتو از دیگر خدمات و امکانات این هتل رده بالاست. پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، خدمات کانسیرج، آسانسور، صندوق امانات، خدمات کرایه خودرو و اتاق چمدان دیگر امکانات و خدمات عمومی این هتل رده بالا هستند.

اتاق‌های هتل


هتل دارای اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای زیبایی است که اقامت در هریک از آن‌‌ها جذابیت خاص خود را دارد. برخی از آن‌ها دارای بالکنی رو به باغ هستند و برخی دیگر از طریق پاسیو دسترسی مستقیمی به یکی از استخر‌ها دارند و شما می‌توانید مطابق با نیاز خود، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید.

امکانات اتاق‌های هتل


کف همه اتاق‌های مبله و دارای امکاناتی مانند آباژور و تلفن هستند. سیستم تهویه مطبوع در همه اتاق‌ها تعبیه شده است. تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی/ ماهواره‌ای نیز برای سرگرمی مهمانان در اتاق‌ها قرار داده شده است. برای اینکه مهمانان خیالشان از وسیله‌ها و اشیاء گرانبهای خود راحت باشد، در اتاق‌ها صندوق امانات کوچکی نیز قرار داده شده است. سرویس بهداشتی اتاق‌ها مجهز به دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگانند. خدمات بیدارباش و روم سرویس نیز در صورت درخواست مهمانان ارائه می‌شود. همه امکانات و خدمات، ایجاد شده‌اند تا آسایش و آرامش را به مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما سیبو مهمان هتل شده‌اند، هدیه دهند.

امکانات و خدمات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل دارای استخر روباز رو به دریایی که در طول سال فعال است. استخر روباز هتل دارای پول‌بار هم هست. باشگاه ورزشی مجهز برای مهمانان اهل ورزش هتل ایجاد شده و بخش اسپا و خدمات ماساژ‌ آن آماده‌اند تا خستگی ورزش و یا گشت و گذار در شهر را از تن مهمانان دور کنند. برای خانواده‌های دارای کودک خدمات پرستاری کودک/ نوزاد ارائه می‌شود. ساعات خوش هتل نیز از ساعت ۳ تا ۷ است.

رستوران هتل


هتل دارای ۳ گزینه غذاخوری به نام‌های کافه کورال، کافه سی بریز و کریستینا است که کافه‌های آن غذاهای آسیایی را در ۳ وعده غذایی اصلی به صورت بوفه در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد. بعلاوه اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از غذاهای خیابانی و محلی سیبو نیز امتحان کنید.

فاصله هتل هانان ریزورت آلونا بیچ سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل آلونا: ۰ کیلومتر
فاصله تا جزیره دختر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل دومالائون: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین‌المللی بوحول پانگلائو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل داناعو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا غار هیناگدانا: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است