search
menu

هتل Harolds Hotel Cebu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Harolds Hotel Cebu
انواع اتاق های هتل هارولدز و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل هارولدز تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Harolds Hotel Cebu


هتل هارولدز هتلی ۴ ستاره در قلب شهر سیبو فیلیپین است که خدمات و امکانات مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری و مهمانداری روز دنیا را ارائه می دهد. خدمات و امکانات این هتل رده بالا از یک طرف و موقعیت جغرافیایی آن در طرف دیگر باعث شده تا هتل هارولدز به یکی از محبوب ترین هتل ها بین گردشگرانی تبدیل شود که با خرید بلیط هواپیما به فیلیپین سفر کرده اند. جالب است بدانید زوج هایی که مهمانی هتل بودند به موقعیت جغرافیایی آن رتبه بالایی را داده اند. حتما کنجکاو شده اید بدانید این هتل کجا قرار گرفته خب خیلی منتظرتان نخواهیم گذاشت. هتل هارولدز در منطقه‌ ای از سیبو قرار گرفته که از یک طرف به زندگی شبانه و رستوران های شهر و از طرف دیگر به مراکز خرید و منطقه تجاری سیبو نزدیک است.
موقعیت هتل به گونه ای است که درعین اینکه فاصله مناسبی تا شلوغی های شهر دارد به مهمترین اماکن و مراکز شهری دسترسی آسانی دارد. کارکنان هتل Harolds Hotel Cebu لاکچری تمامی تلاش خود را می کنند تا مهمانان اقامتی خوب و شگفت انگیز را در سیبو تجربه کنند.

انواع اتاق های هتل هارولدز و امکانات آن ها


اتاق های این هتل به انواع اتاق های سوپریور دابل، اتاق های دلوکس دابل، سوئیت یک تخته و اتاق پرمیوم دلوکس با بالکن تقسیم می شوند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. برای رفاه مهمانان دستگاه چای/ قهوه ساز و مینی بار در همه اتاق ها قرار داده شده است. حمام خصوصی داخل سوئیت ها مجهز به دوش و دارای لوازم بهداشتی رایگان هستند. خدمات رو سرویس به صورت ۲۴ ساعت فعال و در صورت تمایل به اتاق ارائه خواهد شد.

رستوران هتل


هتل Harolds Hotel Cebu یک رستوران و یک کافه بار دارد. رستوران اچ کافه با پنجره های نسبتاً بزرگ خود فضایی پر نور و پر انرژی را در ساعات اولیه صبح ایجاد کرده و عصرها محیط رستوران فضای خوشرنگ غروب را به خود می گیرد. مهمانان در اچ کافه به انواع غذاهای بین المللی و محلی دسترسی خواهند داشت. همچنین می‌ توانید سری به کافه پشت بام هایلایتز لانژ زده و از انواع غذاهای آسیایی در کنار منظره ای زیبا از شهر لذت ببرید. بد نیست بدانید که رستوران ها از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب خدمات سرو غذا داخل اتاق ها را ارائه می دهند. همچنین در برخی از روزهای هفته رستوران ها اجرای زنده موسیقی هم دارند.

امکانات ورزشی تفریحی هتل


سیبو سیتی فیلیبین جایی با طبیعت و جاذبه های نسبتا زیادی است که قطعا بازدید از این جاهای دیدنی سیبو انرژی زیادی را از گردشگران خواهد گرفت در نتیجه بهترین خدماتی که هتل ارائه می دهد خدمات ماساژ برای گردشگران خواهد بود. بخش ماساژ هتل هارولدز با ارائه خدمات مختلف ماساژ انرژی از دست رفته گردشگران را مجدداً برگردانده و آن ها را برای یک روز پر انرژی دیگر آماده خواهد کرد. همچنین برای این که کودکان و خانواده ها بتوانند از زیبایی های اقامت در سیبو لذت ببرند، خدمات پرستاری از کودک در هتل Harolds Hotel Cebu ایجاد شده است.

امکانات و خدمات کلی هتل


هتل هارولدز دارای امکاناتی مانند کرایه اتومبیل، آسانسور، اتاق های خانواده، اتاق های بدون سیگار، خدمات برای معلولان، اتاق چمدان، خدمات کانسیرج، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته است. هارولدز به نظافت و پاکیزگی محیط اهمیت داده و به همین دلیل علاوه بر خدمات نظافت روزانه خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز ارائه می دهد. برای بیزنسمن ها سالن همایش و دستگاه فتوکپی و فکس در هتل Harolds Hotel Cebu وجود دارد.

فاصله هتل هارولدز تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دانشگاه فیلیپین سیبو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آیالاسنتر سیبو: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا آی تی پارک سیبو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اس ام سیبو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود میراث سیبو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان کلون: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است