search
menu

هتل Crown Regency Suites Mactan Cebu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crown Regency Suites Mactan Cebu
امکانات و خدمات عمومی هتل کراون ریجنسی سوئیتز ماکتان سیبو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کراون ریجنسی سوئیتز ماکتان سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Crown Regency Suites Mactan Cebu


هتل کراون ریجنسی سوئیتز ماکتان یکی از هتل‌های خوب سیبو است که با الهام از خانه‌های مدیترانه‌ای ساخته شده است. خوبی این هتل نزدیک بودن آن به جاذبه‌هایی مانند سواحل سفید رنگ لاپولاپو سیتی است. هتل تا دریا فاصله خیلی زیادی ندارد اما چندان نزدیک به دریا هم نیست. با این حال، سوئیت‌های سبک مدیترانه‌ای آن باعث شده تا محیط هتل حال و هوای دریا را به خود بگیرد. حال که توجه‌تان به هتل Crown Regency Suites Mactan Cebu جلب شده بد نیست نگاهی هم به امکانات و خدمات آن داشته باشید تا با خیالی آسوده‌تر نسبت به خرید بلیط هواپیما سیبو و رزرو هتل اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کراون ریجنسی سوئیتز ماکتان سیبو


یکی از امکانات دسترسی به اینترنت است که در سرتاسر هتل امکان پذیر است. شما می‌توانید با استفاده از این اینترنت رایگان، خاطرات زیبای اقامتتان در هتل و تصاویری که از سیبو تهیه می‌کنید را با دوستان خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. شاغلان نیز می‌توانند به وسیله اینترنت، مرکز تجاری هتل و امکانات برگزاری جلسات و میتینگ‌ها به امور شغلی خود برسند. در این مرکز دستگاه فکس و فتوکپی نیز موجود است. کارکنان هتل آشنا به زبان انگلیسی بوده و می‌توانند راهنمای مهمانان در امور مختلف باشند. بخش پذیرش هتل کارکنانی دارد که به صورت ۲۴ ساعته فعال و در تلاش برای تحویل سریع و بدون معطلی اتاق‌ها هستند. صاحبان خودروی شخصی نگران جای پارک نباشند چون می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک اتومبیلشان استفاده کنند. برای آسایش و راحتی مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، رمپ ویژه‌ای در ورودی هتل ایجاد شده تا دسترسی این مهمانان به هتل آسان و بی دردسر باشد. خدمات لباسشویی، اتاق‌های بدون سیگار و صندوق امانات از دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل کراون ریجنسی سوئیتز ماکتان سیبو به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق‌های هتل


کراون ریجنسی خانه‌ای دور از خانه را به شما هدیه می‌دهد! راحتی و آسایش سوئیت‌ها و ویلاهای این هتل باعث می‌شود حس کنید در خانه خودتان هستید. این هتل سوئیت‌هایی یک تخته دارد که مناسب برای مهمانان تک نفره تا ۳ نفره است. سوئیت‌ها و ویلاهای ۲ و ۳ تخته خوابه آن مناسب برای مهمانانی ۴ و ۵ نفره است. شما می‌توانید مطابق با نیاز و تعداد نفرات خود، سوئیت مورد نظر خود را انتخاب و اقامت خود را آغاز کنید.

امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی هتل کراون ریجنسی با امکانات مختلفی خود آرامش و آسایش را به مهمانان هدیه می‌دهند. با اقامت در سوئیت‌های این هتل حس خواهید کرد در خانه خودتان هستید. فضای نشیمن، وسیله‌های مورد نیاز آشپزخانه، مینی‌بار و چای/ قهوه ساز از جمله امکانات این اتاق‌ها هستند. در صورت درخواست مهمانان مایکروویو نیز در اتاق‌ها قرار داده می‌شود.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


استخر روباز کراون ریجنسی سوئیتز ماکتان سیبو در طول سال فعال و پذیرای مهمانان است. برای اهالی ورزش و وزنه، باشگاه ورزشی مجهزی وجود دارد. اگر هم اهل رقابت باشید می‌توانید در زمین تنیس مهارت‌های بدمینتون بازیتان را به رخ دوستانتان بکشید. علاوه بر آن می‌توانید سری به جاهای دیدنی سیبو بزنید.

رستوران هتل


هتل دارای رستورانی است که با انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌مزه آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. علاوه بر رستوران خود هتل، در اطراف هتل نیز رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی هستند که می‌توانند مقصد خوبی برای شکم‌گردی باشند.

فاصله هتل کراون ریجنسی سوئیتز ماکتان سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد ماکتان: ۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آیالا سنتر سیبو: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود میراث سیبو: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان کلون: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان فانتا اوثمنا: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است