search
menu

هتل Crown Regency Hotel and Towers

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Crown Regency Hotel & Towers - Multiple Use Hotel
امکانات و خدمات عمومی کراون ریجنسی هتل اند تاورز سبو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کروان ریجنسی سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره Crown Regency Hotel & Towers - Multiple Use Hotel


سبو شهری توریستی و زیبا در فیلیپین است که مقصد بسیاری از ماجراجویان و گردشگرانی است که به دنبال تنوع در مقاصد سفر خود، بلیط هواپیما برای سیبو را تهیه کرده‌اند. جذابیت خود شهر از یک طرف و پیداکردن اقامتگاهی مناسب از طرف دیگر عاملی است که سفر سبو را به سفری فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. اقامت در کراون ریجنسی هتل اند تاورز انتخابی هوشمندانه‌ای است که می‌تواند رویای اقامتی خوش در سیبو را به واقعیت تبدیل کند. این هتل درست در قلب سبو واقع شده و امکانات مختلفی مانند رستوران، پارکینگ و استخر را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. اگر توجه‌تان به این هتل جلب شده بد نیست نگاهی به دیگر خدمات و امکانات آن داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی کراون ریجنسی هتل اند تاورز سبو


زندگی در دنیای امروزی بدون دسترسی به اینترنت تقریبا غیرممکن است و بیشتر گردشگران و مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما خارجی دارند، معمولا به دنبال اقامتگاهی با امکان دسترسی به اینترنت هستند. هتل کراون ریجنسی یکی از هتل‌هایی است که به مهمانانش امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را داده است. اینترنت هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان است علاوه بر اینترنت، پارکینگ هتل نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانانی است که دارای خودروی شخصی هستند. کانسیرج یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط هتل کروان ریجنسی است. کانسیرج خدماتی است که این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید اموری مانند رزرو رستوران و غیره را بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف‌های طولانی انجام دهید و در واقع این کارکنان هتل هستند که زحمت تهیه و هماهنگی را خواهند کشید و شما می‌توانید به راحتی به دیگر امور کاری و سرگرمی خود برسید. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی یکی از خدمات کاربردی هتل برای مهمانانی است که با هواپیما سفر کرده‌اند و دغدغه رسیدن سر وقت به فرودگاه را دارند. کارکنان حرفه‌ای و خوش برخورد آشنا به زبان انگلیسی یکی از نقاط قوت هتل است که اطمینان حاصل می‌کنند تا مهمانان بدون دردسر به خدمات و امکانات موردنیازشان دسترسی و اقامتی خوشی را در هتل داشته باشند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و در تلاش برای تحویل سریع اتاق‌ها هستند.
کراون ریجنسی دارای دستگاه خودپرداز بانکی است و مهمانان می‌توانند برخی از امور بانکی خود را تا حد زیادی در خود هتل و بدون نیاز به خارج شدن از هتل انجام دهند. کروان ریجنسی سیاست بدون سیگار دارد و به همین دلیل برای راحتی مهمانان سیگاری و غیرسیگاری خود، فضای مخصوص سیگار در هتل ایجاد کرده است. برای آسایش و راحتی مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، رمپ ویژه ورودی و آسانسور برای دسترسی راحت‌تر به طبقات ایجاد شده است. خدمات نظافت در هتل به صورت روزانه انجام می‌شود. مینی‌مارکت، سالن زیبایی، خدمات اتاق، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری جلسه، خدمات خشک‌شویی و لباسشویی، صندوق امانات و چک این/ چک اوت اختصاصی از دیگر خدمات و امکانات هتل کراوان ریجنسی سیبو است.

اتاق‌های هتل


Crown Regency Hotel & Towers - Multiple Use Hotel اتاق‌های بدون سیگار و اتاق‌های خانواده دارد. اتاق‌های کلاسیک دابل یا اتاق‌های تویین، اتاق‌های استودیو، اتاق‌های ۲ خوابه، تک خوابه و سوئیت‌ها انواع اتاق‌های این هتلند که با امکانات و خدمات مختلف برای آسایش و راحتی مهمانان ایجاد شده است.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل کروان ریحنسی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. برای سرگرمی مهمانان، در همه اتاق‌ها تلویزیون با کانال‌های کابلی قرار داده شده است. برای آسایش بیشتر، در اتاق‌ها میز، دستگاه چای/ قهوه ساز و سشوار قرار داده شده است. حمام داخل سوئیت اتاق‌ها دارای وان و مجهز به لوازم بهداشتی است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


کروان ریجنسی دست بسیار پری در بخش خدمات و سرگرمی دارد و مهمانان با اقامت در این هتل اوقات شاد و مفرحی را خواهند داشت. اجرای زنده موسیقی یکی از خدمات تفریحی است که مهمانان از تماشایش لذت خواهند برد. برای علاقه‌مندان به فرهنگ محلی، کلاس‌ها و تورهایی در رابطه با فرهنگ محلی سیبو ایجاد شده است. ساعات خوش، شام‌های موضوعی، تفریجات عصرگاهی و اتاق بازی برخی از امکانات و خدماتی است که هتل کروان ریجنسی برای مهمانانش در نظر گرفته است. اگر اهل ورزش و فعالیت باشید، می‌توانید از امکانات مینی گلف، بیلیارد و باشگاه ورزشی هتل استفاده کنید. بد نیست بدانید که باشگاه ورزشی هتل دارای مربی اختصاصی است. اگر به موسیقی علاقه دارید می‌توانید توانایی‌های خوانندگی خود را در کارائوکه هتل امتحان کنید. برای مهمانانی که به دنبال حس آرامشند، خدمات و امکانات ماساژ کل بدن، ماساژ دست، پا و گردن، حمام پا، اسکراپ بدن، پدیکور، مانیکور، خدمات اسپا، مراقبت‌های پوست و مو، جکوزی و سونا ایجاد شده است. هتل دارای استخر روبازی است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل است.

رستوران هتل


کروان ریجنسی دارای ۳ رستوران است. رستوران اسپارکز رستوبار در وعده غذایی شام انواع غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی و آسیایی را به صورت بوفه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و کافه گلو در وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام با غذاهای آمریکایی و آسیایی خود پذیرای مهمانان است. دیگر رستوران هتل وانگ شان لو آتنتیک است که به صورت تخصصی به طبخ غذاهای چینی می‌پردازد و در وعده‌های غذایی نهار و شام پذیرای مهمانان است.

فاصله هتل کروان ریجنسی سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان فونتا اوثمنا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان کلون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد لئا: ۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل تالیسای: ۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گل سیرائو: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است