search
menu

هتل Cebu Grand

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cebu Grand
امکانات و خدمات عمومی هتل سیبو گراند
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیبو گراند تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Cebu Grand


هتل سیبو گراند یکی از هتل‌های خوب سیبو است که تنها چند دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد و این یعنی دسترسی آسان به بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی. اقامت در هتلی مانند سیبو گراند این امکان را به شما می‌دهد تا تجربه‌ای نزدیک از فرهنگ و آدای و رسوم سیبو و فیلیپین را داشته باشید. حال که توجه‌تان به هتل Cebu Grandجلب شده بد نیست نگاهی هم به امکانات و خدمات آن داشته باشید تا با خیالی آسوده‌تر و دیدی آگاهانه‌تر نسبت به خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل در سیبو اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیبو گراند


هرخدمت و امکانی که در هتل سیبو ایجاد شده همگی در راستای جلب رضایت مهمانان و ایجاد خاطره‌ای خوش برای آنان بوده است. یکی از امکانات هتل دسترسی به اینترنت است که برای فعالان در فضای مجازی به ویژه شاغلانی که کارشان با اینترنت مرتبط است، امکانی فوق‌العاده اساسی است. مهمانان می‌توانند با استفاده از این اینترنت رایگان، خاطرات خوش سفر و اقامتشان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و شاغلان نیز می‌توانند به وسیله اینترنت، مرکز تجاری هتل و امکانات برگزاری جلسات و میتینگ‌ها به امور شغلی و کاری خود برسند و در عین حال از تعطیلات خود نیز لذت ببرند.
کارکنان هتل آشنا به زبان انگلیسی بوده و می‌توانند راهنمای مهمانان در امور مختلف باشند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی به مهمانان است. صاحبان خودروی شخصی نگران جای پارک نباشند چون هتل دارای پارکینگ رایگان است. برای آسایش و راحتی مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، رمپ ویژه‌ای در ورودی هتل ایجاد شده تا دسترسی این مهمانان به هتل آسان و بی دردسر باشد. خدمات لباسشویی، خدمات اتو، اتاق‌های بدون سیگار، خدمات کانسیرج، خدمات کرایه خودرو، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و صندوق امانات از دیگر خدمات و امکاناتی است که هتل سیبو گراند در اختیار مهمانانش گذاشته است. هتل فضایی بدون سیگار است یعنی امکان استعمال سیگار در راهروها و اتاق‌های هتل نیست اما می‌توانید از فضای مخصوص سیگار برای سیگار کشیدن استفاده کنید.

اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بطور ویژه‌ای طراحی شده‌اند تا مهمانان نهایت آرامش و آسایش را در اتاق‌های خود تجربه کنند به طور مثال همه اتاق‌ها مجهز به عایق صدا هستند. اتاق دابل لوکس، اتاق پریمییر دلوکس، اتاق سینگل دلوکس، اتاق دلوکس دابل یا تویین روم، اتاق دابل اگزکیوتیو، اتاق سینگل استاندارد و اتاق‌های پرزیدنتال تنها بخشی از واحدهای اقامتی این هتلند که در اختیار مهمانان هتل هستند.

امکانات اتاق‌های هتل


امکانات موجود در اتاق‌های هتل همگی با هدف اقامتی آسوده و آٰرام ایجاد شده‌اند. در همه واحدهای اقامتی هتل، سیستم تهویه مطبوع ایجاد شده است. برای اینکه خیالتان از بابت وسیله‌های ارزشمندتان راحت باشد، صندوق امانات نیز در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است. میز، سشوار، آینه، تلفن، تلویزیون، حوله و لوازم بهداشتی دیگر امکاناتی است که در تمامی اتاق‌های هتل قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل امکانات تفریحی و سرگرمی چندانی ندارد اما برای آسایش و خستگی در کردن مهمانان، امکاناتی مانند استخر و خدمات ماساژ را ایجاد کرده است تا مهمانانش پس از بازدید از جاهای دیدنی سیبو، تنی به آب زده و گرد و غبار خستگی را از تنشان به در کنند.

رستوران هتل


هتل دارای رستورانی و کافی شاپی به نام کافه لورنزو است که غذاها و نوشیدنی‌های خود را به صورت بوفه و لاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

فاصله هتل سیبو گراند تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آیالا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد تائویست: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه کاسا گوروردو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان کلون: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد لئا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است