search
menu

هتل Castle Peak Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Castle Peak Cebu
امکانات و خدمات عمومی هتل کسل پیک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کسل پیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Castle Peak Cebu


یکی از هتل‌های سه ستاره و مجللی که در شهر سیبو در کشور فیلیپین قرار دارد و برای اقامتی خاطره‌انگیز و خوش در کنار خانواده و دوستان ایده‌آل است، هتل کسل پیک سیبو است. هتل کسل پیک در نزدیکی آب‌های تنگه سیبو و همچنین جاهای دیدنی متعددی قرار دارد که می‌توانید به راحتی به تفریح بروید و اوقاتی به‌یادماندنی را سپری کنید. اگر می‌خواهید به هتل کسل پیک سبو برسید، بلیط هواپیما چارتر تهیه کنید و سپس پروازی را به سمت فرودگاه سیبو خواهید داشت. برای آنکه در طول مدت زمان اقامت خود در هتل Castle Peak Hotel سیبو سری هم به جاذبه‌های تماشایی و معروف بزنید، حتما بازدید از باغ گل سیرائو سیبو را در برنامه‌ خود قرار دهید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کسل پیک


با رزرواسیون هتل کسل پیک سیبو، اقامتی با آسودگی خیال را در هتلی مدرن و با شکوه به همراه امکانات و خدماتی قابل توجه و با کیفیت بالا تجربه کنید. در هتل کسل پیک سبو فیلیپین این امکان را دارید تا در لابی استراحت کنید و یا از کارکنان مجرب و مسلط به زبان انگلیسی سوال بپرسید، در اتاق‌ها و دیگر فضاهای هتل به اینترنت رایگان متصل شوید، به رستوران و کافی شاپی مجلل بروید و از میل کردن خوراک‌هایی لذیذ لذت ببرید، از آسانسور، پارکینگ، بیزینس سنتر و سالن جلسات، مراسمات و کنفرانس استفاده کنید، در فضای باز بنشینید، به باشگاه ورزشی و یا ماساژ و اسپا بروید و یا در نهایت در استخر روباز در بام هتل تنی به آب بزنید. در هتل Castle Peak Hotel فیلیپین خدماتی قابل ارائه است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار، دسترسی و تجهیزات ویژه معلولین، سالن زیبایی، خدمات دربانی، امکان اجاره خودرو و نگهداری از چمدان. با خیالی آسوده بلیط آنلاین هواپیما تهیه کنید و سپس از کارمندان هتل مجلل کسل پیک سبو بخواهید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند و بدون دغدغه به فرودگاه برسید.

اتاق های هتل


اتاق‌های موجود در هتل خارجی Castle Peak Hotel سیبو با فضایی دلنشین و با شکوه و دکوراسیونی چشم‌نواز و مدرن شامل اتاق‌های دلوکس دابل و تویین و اتاق‌های گرند سوپریور در نوع دابل و تویین هستند که هر کدام برای اقامت دو فرد طراحی شده‌اند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های شیک و راحت هتل کسل پیک سیبو انواع امکانات و وسایل تعبیه شده‌است تا مهمانان به بهترین شکل ممکن استراحت کنند و از سفر و اقامت خود راضی باشند. وسایل خوب و مناسبی که در اتاق‌ها قرار دارند شامل مواردی هستند از جمله: اینترنت رایگان، یخچال، مینی بار، مبلمان، تلفن، میز، تلویزیون، صندوق امانات، سشوار، دمپایی، آیینه، کمد لباس، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون و همچنین سیستم اطفا حریق که به موجب آن امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی اتاق‌ها وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از مزیت‌ها و جلوه‌های قابل توجه در هتل Castle Peak Hotel، وجود استخری روباز در بام است که ضمن شنا کردن می‌توانید چشم‌اندازی سرسبز و خیره‌کننده از شهر را تماشا کنید و یا بر روی صندلی بنشینید و از هوای مطلوب و آفتابی نهایت استفاده را ببرید. برای آنکه احساس شادابی و طراوت کنید و آرامش فکری خوبی را به خود هدیه دهید، حتما به بخش ماساژ و اسپا بروید. برای علاقه‌مندان به موسیقی، در هتل کسل پیک سیبو هم یک دستگاه کارائوکه قرار دارد تا مسافران اوقاتی دل‌نواز و فراموش‌نشدنی را سپری کنند.

رستوران هتل


در هتل کسل پیک سیبو به کافی شاپ و همچنین رستورانی دنج و با صفا بروید و انواع مختلفی از خوراک‌ها که به سبک آشپزی آسیایی در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار، میان وعده و شام هستند را سفارش دهید و یا به صورت بوفه میل کنید و لحظاتی دلپذیر را در دفتر خاطرات ذهن خود ثبت کنید.

فاصله هتل کسل پیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه استانی سیبو: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پارک مال: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان سیبو: ۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پسیفیک: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است