search
menu

هتل Hotel Soffia Boracay

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Soffia Boracay

درباره هتل Hotel Soffia Boracay


هتل ۴ ستاره سوفیا بوراکای با چشم انداز فوق العاده رو به اقیانوس و با فراهم آوردن تمامی امکانات لازم، گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت در این شهر ساحلی محسوب می‌شود. دسترسی رایگان به اینترنت وای فای در تمامی اتاق‌های هتل Hotel Soffia Boracay امکان پذیر است و سیستم تهویه مطبوع نیز در تک تک آن‌ها تعبیه شده است.
مبلمان چوبی، تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده محلی، مینی بار و حمام اختصاصی هم از دیگر امکاناتی است که اتاق‌های هتل سوفیا بوراکای به آن مجهز شده اند. همچنین چای ساز و دستگاه قهوه جوش هم در برخی اتاق‌ها تعبیه شده است و افرادی که تمایل به سرو نوشیدنی در اتاق داشته باشند، می‌توانند یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنند.
هتل سوفیا بوراکای تنها ۱۰ دقیقه با ساحل فاصله دارد و رسیدن به مرکز خرید D'Mall هم تنها ۵ دقیقه زمان بر خواهد بود. استخر روباز هتل هم رو به دریا قرار گرفته است و چشم انداز منحصر بفردی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که در کمترین نقطه‌ای از شهر می‌توان مشابه آن را یافت. همچنین افراد می‌توانند با پرداخت هزینه، از خدمات ماساژ هم بهره مند شوند.
صبحانه در داخل اتاق‌ها سرو می‌شود و افراد برای صرف ناهار، میان وعده و یا شام هم می‌توانند به رستوران هتل Hotel Soffia Boracay مراجعه کنند. از تفریحاتی که در محوطه هتل Hotel soffia boracay برای مسافران در نظر گرفته شده است نیز می‌توان به قایق سواری، سکوی شیرجه، اسب سواری و زمین گلف اشاره کرد. البته استفاده از این امکانات، نیازمند پرداخت هزینه جداگانه خواهد بود.
پذیرش هتل سوفیا بوراکای به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است و تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم باعث شده است که نگرانی خاصی در برقراری ارتباط با کارکنان هتل، وجود نداشته باشد. همچنین مسافران می‌توانند با هماهنگی پذیرش، درخواست سرویس رفت و برگشت فرودگاهی دهند.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است