search
menu

هتل Shangri-La Rasa Sayang, Penang

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shangri-La Rasa Sayang, Penang
انواع اتاق های هتل شانگری لا ریزورت و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی و تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل شانگری لا راسا ریزورت و اسپا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Shangri-La Rasa Sayang, Penang


هتل شانگری لا ریزورت یکی از هتل های برند شانگری لا، شرکت خدمات گردشگری و هتلداری هنگ کنگی، است که در پنانگ قرار دارد. برند شانگری لا در سال ۱۹۷۱ توسط رابرت کوک راه اندازی شد و در حال حاضر مالک مجموعه ای از ۹۵ هتل در کشورهای آمریکا، کانادا، خاورمیانه و اروپا می باشد. این مجموعه هتل ها خدماتی با بهترین سطح و بالاترین امکانات را به مهمانان ارائه می دهند. هتل ۵ ستاره راسا سایانگ در امتداد دریا و در نزدیکی ساحل باتو فرینگی شهر پنانگ کشور مالزی قرار گرفته است.
مهمانان می توانند با چند دقیقه پیاده روی خود را به ساحل زیبای پنانگ برسانند. شهر پنانگ به خاطر هتل ها و جاذبه های عالی و رستوران های منحصر به فرد خود ، نظر خیلی از گردشگران دنیا را به خود جلب کرده است. اگر بلیط هواپیما به کشور مالزی شهر پنانگ را خریداری کرده اید ،هتل شانگری لا برای کسانی که چه با خانواده چه با دوستان خود برنامه سفر چیده اند بسیار مناسب است. در زیر به امکانات عالی و منحصر به فرد این هتل میپردازیم.

انواع اتاق های هتل شانگری لا ریزورت و امکانات آن ها


این هتل دارای ۳۰۴ اتاق مختلف شامل اتاق های دلوکس، جونیور، سنیور، سوئیت ها و استودیو سوییت ها است که با فضای سبز بزرگی احاطه شده است. اتاق های خاص در هتل Shangri-La Rasa Sayang, Penang دارای چشم انداز ویژه به دریا یا تپه های پنانگ دارند و برخی از واحدها رو به باغات سرسبز هتل قرار گرفته اند. این اتاق ها با کنده کاری های چوبی و پارچه های رنگارنگ پوشیده شده که زیبایی این اتاق ها را دو چندان می کند. پس اگر بلیط هواپیما خارجی مالزی را انتخاب کرده اید، این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین هتل ها در جزیره پنانگ است. دسترسی به اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، این امکان را به مهمانان می دهد که لحظات عالی و دلچسب خود را در فضای مجازی با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند. تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع و مجهز به صندوق امانات هستند. همچنین چای/ قهوه ساز نیز در تمامی اتاق ها قرار داده شده است. این هتل برای زوج های جوان سوئیت عروس و برای خانواده ها اتاق های خانواده در نظر گرفته است.

رستوران هتل


این مجموعه بی نظیر و بی نقص دارای ۵ غذاخوری است. مهمانان با انواع نوشیدنی ها و غذاهای محلی و بین المللی پذیرایی می شوند. یکی از این غذا خوری ها فرینگی گریل است که از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ شب ، غذاهای اروپایی را با نمایی از باغ های دل انگیز ارائه می دهد. در اسپایس مارکت کافه مهمانان می توانند غذا های محلی را با طعم و عطر خاص همان منطقه تجربه کرده و در کافه بار و رستوران پینانگ از نوشیدنی های مختلف لذت ببرند. اگر عاشق کیک و شیرینی و ساندویچ های خوشمزه هستید، رستوران راسا دلی در زیر درختان بارانی، کیک ها و شیرینی ها و انواع ساندویچ ها را برایتان فراهم کرده است.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل


از امکانات تفریحی هتل راسا سایانگ می توان به زمین گلف برای علاقه مندان به گلف اشاره کرد. همچنین این هتل مجهز به پارک کودکان و مهد کودک برای کسانی است که به همراه خانواده و فرزندان خود بلیط ارزان هواپیما خریداری کرده اند. وجود باشگاه های مجهز به دستگاه های پیشرفته بدنسازی برای ورزشکاران و کسانی که می خواهند حتی در سفر از ورزش های روزانه و تناسب اندام خود غافل نشوند گزینه مناسبی است. بعد از گشت و گذار در شهر پنانگ بهترین گزینه ها برای رفع خستگی و رسیدن به آرامش ماساژ درمانی و یوگا هستند. اگر اهل آب تنی هستید از شنا کردن در استخر روباز هتل که با فضای سبز آن احاطه شده لذت خواهید برد. زمین بازی تنیس، تنیس روی میز، خدمات زیبایی و مراقبت های مو و ناخن، از دیگر امکانات ورزشی و تفریحی هتلند. برای کودکان شبکه پخش مخصوص و پرستار مخصوص کودک استخدام شده است. امکانات تفریحی ورزشی کامل این هتل با کیفیت فوق العاده بالا در ارائه خدمات، این هتل را به یکی از پر مهمان ترین هتل ها تبدیل کرده است.

امکانات و خدمات هتل


از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، سرویس بهداشتی خصوصی، مینی بار و چشم انداز رو به ساحل، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و لباسشویی، اتاق های بدون سیگار، امکان کرایه خودرو، خدمات برای معلولان، چک این و چک اوت خصوصی، خدمات تبدیل ارز، خدمات تور و خدمات کانسیرج اشاره کرد. کارکنان این هتل علاوه بر زبان انگلیسی به چند زبان دیگر مسلط هستند و پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند.
اگر تصمیم به سفر به مالزی گرفتید، نوشتار راهنمای سفر به مالزی را بخوانید.

فاصله هتل شانگری لا راسا ریزورت و اسپا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی پنانگ: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا تنگه اسکله: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه گارنی درایو: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان ساعت پنانگ: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا اسکای واک کومتار: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا فرست اونیو پنانگ: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است