search
menu

هتل VE Hotel & Residence Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل VE Hotel & Residence Kuala Lumpur
امکانات کلی وی ای هتل اند رزیدنس کوالالامپور
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله وی ای هتل اند رزیدنس کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل VE Hotel & Residence Kuala Lumpur


وی ای هتل اند رزیدنس کوالالامپور یکی از هتل‌های چهار ستاره کوالالامپور است که با ارائه امکانات رفاهی عالی انتخاب ایده‌آلی برای مسافران تجاری، خانواده‌ها و گروه‌های شرکتی محسوب می‌شود. این هتل با موقعیت عالی در Bangsar South، کوالالامپور، بخشی از یک مرکز تجاری و سبک زندگی پویا است و به راحتی از طریق بزرگراه‌های اصلی قابل دسترسی است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به موزه هنرهای اسلامی مالزی، پارک کی ال سی سی، برج‌های دوقلوی پتروناس و باغ گیاه شناسی پردانا اشاره کرد. حمل‌ و نقل عمومی به خوبی خدمات رسانی می‌کند و تنها دو ایستگاه با قطار فاصله دارد. چه برای کار و چه برای تفریح سفر کنید، خدمات میهمان ارائه شده توسط این هتل برای برآورده کردن نیازهای هر میهمان فهیمی طراحی شده است. فرودگاه بین المللی کوالالامپور در ۶۰ کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه ۱۳.۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کوالالامپور را داشته باشید، هتل VE Hotel & Residence Kuala Lumpur گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی وی ای هتل اند رزیدنس کوالالامپور


این هتل دارای یک استخر روباز و یک باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته است. وای فای رایگان در سرتاسر هتل در دسترس است و سرویس رفت و برگشت رایگان نیز وجود دارد. می‌توانید در کنار استخر استراحت کنید و در سونا خود را ماساژ دهید. کارکنان پذیرش می‌توانند در خدمات اتاق، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و انبار چمدان به میهمانان کمک کنند. پارکینگ رایگان برای میهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند، در نظر گرفته شده است. تمام نیازهای میهمانان با هشت اتاق عملی همه کاره و مجهز، مناطق بزرگ قبل از رویداد و با خدمات یک تیم رویدادهای حرفه‌ای تکمیل شده است. خواه یک جلسه هیئت مدیره کوچک، خواه برنامه‌های آموزشی در اتاق‌های متعدد یا حتی میهمانی‌های شرکتی باشد، این هتل راه حل‌هایی ارائه می‌دهد که تضمین می‌کند رویداد شما در کوالالامپور موثر و خاطره انگیز است. این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی نیز ارائه می‌دهد. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل VE Hotel & Residence Kuala Lumpur ندارید. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند از آسانسور و امکانات ویژه‌ای که برای آن‌‌ها در نظر گرفته شده، استفاده کنند. کارکنان مودب و خوش اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی و مالایی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل VE Hotel & Residence Kuala Lumpur عبارتند از:
• سوئیت لوکس
• آپارتمان دو خوابه اکسکیوتیو
• آپارتمان یک خوابه اکسکیوتیو
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق زیپر لوکس
• اتاق خانوادگی
۳۳۷ اتاق میهمان مجهز و ۹۵ اقامتگاه یک و دو خوابه کاملا مبله برای مسافران باهوش امروزی طراحی شده‌اند و طیف وسیعی از امکانات ضروری را ارائه می‌دهند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان و تلویزیون صفحه تخت است. آب بطری و مینی بار نیز موجود است. آپارتمان‌ها مجهز به آشپزخانه و ماشین لباسشویی هستند. حمام اختصاصی در وی ای هتل اند رزیدنس کوالالامپور شامل دوش، حوله، سشوار و لوازم حمام است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه در The Straits Estate سرو می‌شود. غذا خوردن در هتل VE Hotel & Residence Kuala Lumpur به معنای استقبال از فضاها، طعم‌های وسوسه انگیز، دستور العمل‌های خلاقانه، مواد اولیه عالی و در کل یک تجربه لذت بخش است. برای شروع صبح‌هایتان، برای سوخت روزتان، یا حتی برای استراحت و لذت بردن، رستوران‌های، The Straits Estate و The Straits Deli & Grocer، همگی آماده استقبال از شما هستند.

فاصله وی ای هتل اند رزیدنس کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد تین هو: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش نگارا: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پردانا: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است