search
menu

هتل Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur
امکانات عمومی هتل پسیفیک رجنسی کوالالامپور
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پسیفیک رجنسی کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur


هتل پسیفیک رجنسی یکی از هتل‌های ۵ ستاره در شهر کوالالامپور است. این هتل دارای سوئیت بوده و اقامتی خوش و به یاد ماندنی برای مسافران خود رقم می‌زند. با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما خودتان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنید که روزتان را در این هتل آغاز خواهید کرد. هتل زیبای Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur در مرکز شهر واقع‌شده و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری شهر کوالالامپور دارد. این شهر را بدون بازدید از برج‌های دوقلوی پتروناس ترک نکنید. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه سلطان عبدل عزیز شاه نام دارد که حدوداً ۱۷ کیلومتر فاصله داشته و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل پسیفیک رجنسی کوالالامپور


از جمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، برای استفاده از این پارکینگ به طور روزانه باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. بخشی در لابی هتل Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur به عنوان اتاق چمدان بوده و مسافران می‌توانند وسایل و چمدان‌هایشان را به این قسمت بسپارند. در بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از میهمانان و توریست‌ها استقبال کرده و در هرچه بهتر شدن خدمات تلاش می‌کنند. با توجه به قوانین این هتل به حیوانات اجازه ورود داده نمی‌شود. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های چینی، انگلیسی، فیلیپینی و مالزیایی صحبت می‌کنند. برای مسافران ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است تا در هر طبقه که مایل باشند، اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. برای بهره‌مندی از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی باید به لابی این هتل بروید. بخشی به عنوان اتاق چمدان بوده و مسافران می‌توانند وسایل و چمدان‌هایشان را به این بخش بسپارند. میز تور گردشگری نیز در لابی دایر بوده و مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند. در صورتی که سفرتان به شهر کوالالامپور به خاطر تجارت باشد، بخشی به عنوان مرکز بیزینس دایر شده تا جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید.

امکانات تفریحی هتل


از سرگرمی‌های این هتل می‌توان به بخش اسپا و ماساژ اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. همچنین برای ورزش دوستان نیز باشگاه بدن‌سازی دایر شده است. در قسمتی از هتل Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur استخر تعبیه‌شده که به صورت روباز بوده و لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت خانواده، سوئیت سوپرییر کینگ، اتاق دلوکس پریمییر توئین، سوئیت اکسکیوتیو کینگ، اتاق توئین دلوکس، سوئیت یک خوابه کینگ. از خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی، تلویزیون، مینی بار، یخچال، چای‌ساز و قهوه ساز، کتری برقی و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. زمان تحویل اتاق ساعت ۳ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. در صورتی که درخواست نفر اضافی به اتاق‌ها داده شود، باید نسبت به پرداخت هزینه مربوطه اقدام کنید. برای اطمینان از وسایل گران‌بهای خود نیز می‌توانید از گاوصندوق داخل اتاق‌های هتل Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur استفاده کنید و با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازید.

رستوران هتل


در هتل پسیفیک رجنسی ۳ رستوران دایر شده و مسافران می‌توانند برای سرو انواع وعده‌های غذایی به این رستوران‌ها سر بزنند. رستوران‌ها عبارت‌اند از رستوران Soi 23 انواع غذاهای آسیایی، رستوران Cristallo De Luna انواع غذاهای آسیایی و بین‌المللی، رستوران GEO Cafe نیز انواع غذاهای آسیایی و بین‌المللی را به صورت منویی ارائه می‌دهند. همچنین امکاناتی نظیر روم سرویس نیز در این هتل دایر شده تا مسافران انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و در اتاقشان میل کنند.

فاصله هتل پسیفیک رجنسی کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۸۷۰ متر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۹۰۰ متر
فاصله تا پاویلیون کوالالامپور: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک KLCC: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سنترال مارکت: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است