search
menu

هتل Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس ماندارین اورینتال کوالالامپور که بین باغ‌های گل‌دار پارک KLCC و ارتفاعات چشمگیر برج‌های دوقلوی پتروناس قرار دارد، مناظر چشم‌گیری را ارائه می‌دهد. این هتل با برخورداری از موقعیت عالی در مرکز شهر، موقعیت ایده‌آلی برای همه جاذبه‌های اصلی پایتخت دارد. از جاهای دیدنی نزدیک هتل می‌توان به موزه هنرهای اسلامی مالزی، باغ وحش نگارا، معبد تین هو و آکواریوم کوالالامپور اشاره کرد. ترمینال برسپادو سلاتان تنها ۸.۶ کیلومتر با هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور فاصله دارد و راحتی بیشتری به اقامت شما برای دسترسی به یکی از سیستم‌های حمل و نقل اصلی شهر می‌دهد. این هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور تقریبا ۴۵ کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کوالالامپور را داشته باشید، هتل Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. فای وای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur در دسترس است. این هتل با ارائه خدمات تاکسی به شما کمک می‌کند هر جایی را که در کوالالامپور می‌خواهید پیدا کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. همچنین به هنگام گردش و تفریح نیز می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. پارکینگ در دسترس و رایگان است که توسط هتل برای میهمانان با وسایل حمل و نقل شخصی اختصاص داده شده است. در حین اقامت در این هتل فوق العاده، کارکنان میز پذیرش می‌توانند با خدمات متعددی از جمله خدمات دربان، چک این یا خروج سریع و انبار چمدان به شما کمک کنند. استعمال دخانیات فقط در مکان‌های تعیین شده مجاز است. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. مرکز تناسب اندام هتل شما را شاداب و سالم نگه می‌دارد. یک استخر روباز و یک استخر مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد. همچنین در اتاق یوگا و زمین تنیس هتل با گروه مسافرتی خود یا سایر میهمانان می‌توانید ورزش کنید. از طرف دیگر، میهمانان می‌توانند از درمان‌های اسپا در The Spa لذت ببرند. اتاق‌های کار خیره‌کننده، پذیرایی عالی و مهارت‌های سازمانی بی‌عیب و نقص، هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور را به مکان برجسته‌ای برای برگزاری جلسات و رویدادها در کوالالامپور تبدیل کرده است. علاوه بر همه خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند قرار می‌گیرد. کادر مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، اندونزیایی، ژاپنی، مالایی و چینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور دارای انواع اتاق‌های کینگ لوکس با چشم‌انداز شهر، اتاق کینگ لوکس با چشم‌انداز پارک، اتاق کینگ با چشم‌انداز برج‌های دوقلو، اتاق کینگ کلاب با چشم‌انداز شهر، سوئیت پارک، اتاق توئین لوکس با چشم‌انداز شهر، اتاق توئین با چشم‌انداز برج‌های دوقلو، اتاق کینگ کلاب با چشم‌انداز پارک، سوئیت کلاب، اتاق کینگ ماندارین، اتاق توئین لوکس با چشم‌انداز پارک، آپارتمان اکسکیوتیو دو خوابه، آپارتمان اکسکیوتیو پریمیوم، آپارتمان سه خوابه و اتاق کینگ اکسکیوتیو با چشم‌انداز پارک است که متناسب با نیاز خود، خانواده و دوستان می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur با ترکیب ظرافت، راحتی و سبک رشک‌انگیز، از مناظر تماشایی شهر لذت می‌برند. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و مجهز به حمام‌های مرمری مجلل با لوازم بهداشتی، دوش و وان مجزا هستند. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون هوشمند و رادیو بلوتوث هستند. وای فای رایگان در همه اتاق‌ها موجود است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند از طیف وسیعی از غذاهای ده رستوران برنده جایزه لذت ببرند. غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران Mosaic سرو می‌شود، در حالی که غذاهای کانتونی اصیل در رستوران چینی Lai Po Heen ارائه می‌شود. غذاهای کلاسیک بین‌المللی و مجموعه‌ای عالی از گوشت‌های درجه یک در ماندارین گریل موجود است. با کوکتل‌های خنک و مجموعه وسیعی از نوشیدنی‌ها می‌توانید در بار هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور از خودتان پذیرایی کنید. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج‌های دو قلوی پتروناس: ۱۷۰ متر
فاصله تا بازار مرکزی کوالالامپور: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه کوالالامپور: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش نگارا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است