search
menu

هتل Grand Hyatt Hotel Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hyatt Hotel Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل گرند حیات کوالالامپور
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند حیات کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Hyatt Hotel Kuala Lumpur


هتل مجلل ۵ ستاره گرند حیات کوالالامپور درست در کنار مرکز همایش‌های کوالالامپور و به طور استراتژیک در قلب منطقه تفریحی و خرید مثلث طلایی واقع شده است. مرکز خرید پاویلیون، برج‌های دوقلوی پتروناس و موزه ملی مالزی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. این هتل ده دقیقه با ماشین تا ارکستر فیلارمونیک مالزی فاصله دارد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور ۶۸.۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی را می‌توان با هزینه اضافی ترتیب داد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توان از طریق تورهای گردشگری اقدام کرد و با رزرو هتل Grand Hyatt Hotel Kuala Lumpur اقامت بی‌نظیری را تجربه کرد.

امکانات کلی هتل گرند حیات کوالالامپور


این هتل دارای استخر روباز است و میهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی خود در سه رستوران داخلی لذت ببرند یا در بار مشرف به برج های دوقلوی پتروناس نوشیدنی بنوشند. وای فای رایگان در سرتاسر هتل موجود است. میهمانان می‌توانند برای تبدیل ارز، صندوق امانات، خدمات دربان و انبار چمدان به پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند. برای پاسخگویی به نیازهای حرفه‌ای میهمانان، هتل دارای یک مرکز تجاری و اتاق‌های ملاقات کاملا مجهز است. مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته مجهز به جدیدترین تجهیزات قدرتی و قلبی تناسب اندام در دسترس است. از طرف دیگر، میهمانان می‌توانند از انواع درمان‌های اسپا لذت ببرند. اتاق بخار و سونا از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است.
همچنین توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل Grand Hyatt Hotel Kuala Lumpur ممنوع است. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مدیریت هتل خدمات مناسبی را برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل گرند حیات کوالالامپور دارای محیطی دلنشین و پاکیزه است و خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل استفاده کنند. کارکنان مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. افراد بالای ۱۳ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها همانند بزرگسالان حساب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل گرند حیات کوالالامپور عبارتند از:
• اتاق کینگ لوکس با چشم‌انداز برج
• اتاق کینگ گرند با چشم‌انداز باغ
• اتاق توئین گرند با چشم‌انداز برج
• اتاق کینگ کلاب
• اتاق توئین کلاب
• اتاق کینگ کلاب با چشم‌انداز برج
• اتاق توئین کلاب با چشم‌انداز برج
• سوئیت لوکس
• سوئیت سوپریور
• اتاق خانوادگی
هتل Grand Hyatt Hotel Kuala Lumpur دارای ۴۱۱ اتاق میهمان از جمله ۴۲ سوئیت است که به عنوان یکی از بزرگترین اتاق‌های ورودی سطح شهر به نمایش گذاشته شده است. از طریق پنجره‌های کف تا سقف، می‌توان از چشم انداز پارک و شهر از اتاق لذت برد. یک دستگاه قهوه ساز، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت ۴۲ اینچی در هر یک از اتاق‌ها وجود دارد. حمام اختصاصی دارای وان و دوش آب گرم ۲۴ ساعته است. برای راحتی و آسایش میهمانان در هر یک از اتاق‌ها حوله، سشوار و لوازم بهداشتی تعبیه شده است.

رستوران هتل


با سه رستوران پر جنب و جوش هتل Grand Hyatt Hotel Kuala Lumpur که دارای آشپزخانه‌های نمایشی تعاملی هستند، می‌توانید غذاهای لذیذی را تجربه کنید. میهمانان همچنین می‌توانند در رستوران معروف هتل، THIRTY8، غذا بخورند، که مجموعه‌ای از غذاهای چینی، ژاپنی و غربی را ارائه می‌دهد. JP teres دارای یک منطقه ناهار خوری سرپوشیده دنج و یک تراس بزرگ در فضای باز با یک بار جزیره‌ای است که با چشم انداز سرسبز احاطه شده است.

فاصله هتل گرند حیات کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۱۱۰ متر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۴۵۰ متر
فاصله تا بازار مرکزی کوالالامپور: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش نگارا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه کوالالامپور: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است