search
menu

هتل Ariva Trillion Residences Kuala lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ariva Trillion Residences Kuala lumpur
امکانات کلی هتل آریوا تریلیون رزیدنس کوالالامپور
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آریوا تریلیون رزیدنس کوتالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ariva Trillion Residences Kuala lumpur


هتل آریوا تریلیون رزیدنس در قلب شهر کوالالامپور قرار دارد. کوالالامپور پایتخت و بزرگ‌ترین شهر مالزی است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. خوشبختانه هتل‌های متنوعی در این شهر زیبا قرار دارند و گردشگران عزیز می‌توانند اقامتگاه مناسبی برای خود انتخاب نمایند. اگر به همراه خانواده خود به کوالالامپور سفر می‌کنید، پیشنهاد ما اقامت در Ariva Trillion Residences است. آریوا تریلیون رزیدنس یکی از هتل آپارتمان‌های معروف کوالالامپور است و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به جاهای دیدنی کوالالامپور خواهید داشت. برج‌های دوقلوی پتروناس تنها ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند. برای بازدید از جاذبه‌های کوالالامپور می‌توانید با مراجعه به سایت سفرمارکت، اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کوالالامپور نمایید. در هتل آریوا تریلیون اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات کلی هتل آریوا تریلیون رزیدنس کوالالامپور


در هتل آپارتمان آریوا تریلیون رزیدنس امکانات و خدمات رفاهی متنوعی به مهمانان ارائه می‌شود. با استفاده از اینترنت رایگان ارتباط راحتی را تجربه خواهید کرد. پارکینگ رایگان، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل آریوا به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش، خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، چینی و مالایی هستند و با مسئولیت‌پذیری ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی آرام تلاش می‌کنند. آریوا تریلیون رزیدنس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل آریوا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و پرس شلوار استفاده نمایید. از امکانات دیگر هتل می‌توان کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق و دزدگیر را نام برد. ناگفته نماند نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این هتل، فرودگاه‌ سلطان عبدالعزیز شاه و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور است که به ترتیب در ۱۹ و ۴۵ کیلومتری هتل قرار دارند. لازم به ذکر است استعمال دخانیات در مناطق مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


ساختمان ۳۷ طبقه آریوا دارای ۱۹۶ واحد اقامتی شیک و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل آپارتمان‌های دوخوابه دلوکس، دوخوابه پریمیر، سه‌خوابه اگزکیوتیو، چهارخوابه اگزکیوتیو، یک‌خوابه پریمیر، یک‌خوابه دلوکس، اتاق خصوصی کینگ، اتاق خصوصی کویین و پنت‌هاوس است. تمام واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. آپارتمان‌ها نشیمن و فضای مناسبی برای استراحت دارند. داخل آشپزخانه تمام وسایل لازم برای آشپزی گنجانده شده و شما می‌توانید در هر زمان که تمایل داشتید غذایتان را نوش جان کنید. بالکن یا پاسیو در برخی از واحدها قرار دارد. هریک از آپارتمان‌ها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. میز، صندوق امانات، اتو و کمد لباس از دیگر امکانات اتاق‌ها به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید.

امکانات تفریحی هتل


استفاده از استخر شنا برای مهمانان هتل رایگان است. این هتل روباز بوده و در تمام طول سال باز است. برای راحتی مهمانان در کنار استخر، صندلی‌های مخصوص و آفتاب‌گیر قرار داده شده است. کودکان عزیز می‌توانند در اوقات فراغت خود در زمین‌بازی سرگرم شوند. برای انجام تمرینات ورزشی سری به باشگاه هتل بزنید. باغ زیبای هتل فضای مناسبی برای پیک‌نیک دارد و در صورت درخواست لوازم باربکیو در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای خاطره‌انگیز کردن هرچه بیشتر سفر، فعالیت‌هایی نظیر اسکواش و تنیس تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل آریوا تریلیون رزیدنس، روزتان با صرف صبحانه کانتیننتال آغاز خواهد شد. موقعیت مکانی ایده‌آل هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را در همسایگی‌تان قرار خواهد. رستوران‌های Winezulu و Ristorante Porto Romano در ۱۰۰ متری هتل قرار دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای کوالالامپور هستند.

فاصله هتل آریوا تریلیون رزیدنس کوتالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کی ال سی سی: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالری استارهیل: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی پردانا: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است