search
menu

هتل Ambassador Row Hotel Suites by Lanson Place Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ambassador Row Hotel Suites by Lanson Place Kuala Lumpur
خدمات و امکانات عمومی
انواع اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
گزینه‌های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه‌های نزدیک به هتل

درباره هتل Ambassador Row Hotel Suites by Lanson Place Kuala Lumpur


هتل Ambassador Row هتلی مجهز و ۴ ستاره است که در قلب مالزی و در شهر کوالالامپور واقع شده است. این هتل در محله‌ای قرار گرفته است که بین مردم به مثلث طلایی معروف است. از جمله ویژگی‌های بارز این هتل فاصله نزدیک و حدود ۵ دقیقه‌ای آن با برج‌های دوقلو پتروناس و سالن گلف ‏Royal Selangor‏ است. نزدیکی به مراکز خرید کوالالامپور در کنار سایر امکانات می تواند هتلی مانند آمباسدور را به هتلی ایده آل برای اقامت تبدیل کند. هتل Ambassador Row Hotel Suites by Lanson Place Kuala Lumpur امکانات بسیار خوبی برای گردشگران دارد که بارزترین آنها داشتن سالن ماساژ، اینترنت رایگان، سالن ورزشی و استخر است. ‎‏این امکانات بی‌نظیر، کامل و داشتن محیطی تمیز سبب شده است تا هتل آمباسدور رو سوییت به یکی از اولین انتخاب‌های مسافران و گردشگران خارجی در سفر به مالزی تبدیل شود. گردشگران خارجی می‌توانند بصورت اینترنتی این هتل را رزرو کنند و با خرید اینترنتی بلیط هواپیما کوالالامپور به این شهر سفر کرده و تجربه‌ای شگفت انگیز برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

خدمات و امکانات عمومی


همانطور که گفته شد این هتل از امکانات بسیار خوبی برای گردشگران برخوردار است. ویژگی بارز این هتل داشتن کارکنانی اخلاق مدار و بسیار صمیمی است و علاوه بر این از امکانات این هتل می‌توان به داشتن استخر شنا، پارکینگ، اینترنت رایگان، نظافت روزانه سوییت‌ها، خشکشویی، صندوق امانات و امکانات بسیار دیگری که در خور یک هتل ۴ ستاره ممتاز است، اشاره کرد.

انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل آمباسدور رو سوییت همانطور که از نام آن پیداست بصورت سوییت هستند که شامل سوییت‌های تک نفره، سوییت‌های خانوداگی و سوییت‌هایی که دو اتاق خواب دارند، است. سوییت‌ها با تعداد تخت مورد نیاز نیز وجود ندارد. مبلمان کلیه اتاق‌ها به سبک کلاسیک و بسیار تمیز و زیبا است و همین عامل در نگاه اول مسافران را به خود جذب خواهد کرد.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و در واقع سوییت‌های هتل آمباسدور رو سوییت از امکانات خوب و قابل قبولی برخوردار هستند و در واقع هر آنچه که یک اتاق مجهز باید داشته باشد در این سوییت‌ها برای گردشگران و مسافران تعبیه شده است. از جمله امکانات سوییت‌های این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت رایگان، وجود تلویزیون و اتصال آن به شبکه‌های ماهواره‌ای، داشتن آشپزخانه‌ای کاملا مجهز، داشتن تهویه هوای مناسب و کولر با کنترل‌های اختصاصی برای هر سوییت اشاره کرد. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که تمامی سوییت‌ها پنجره‌های بزرگ و دلگشا نیز دارند.

گزینه‌های صرف غذا


آنچه که در هتل آمباسدور رو سوییت در رابطه با صرف غذا چشمگیر و جذاب است این مورد است که شما علاوه بر اینکه می‌توانید در رستوران غذا سرو کنید، می‌توانید در سوییت خودتان که مجهز به آشپزخانه است و دارای اجاق برقی و اجاق مدرن است، نیز غذا آماده کنید. مسافران همچنین می‌توانند غذای خود را از رستوران گرفته و در اتاق خود سرو کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل آمباسدور رو سوییت هتلی درجه یک است و علاوه بر امکاناتی که گفته شد دارای امکانات بسیار دیگری نیز هست که می‌توان به داشتن اتاق بازی برای کودکان، آب گرم، سونا، رستوران درجه یک، نظافت روزانه، وجود خشکشویی، پارکینگ و بسیاری امکانات جذاب دیگر نیز اشاره کرد. امکان ورزش در باشگاه ورزشی این هتل برای افرادی که روزانه و بطور منظم ورزش می‌کنند می‌تواند یک ویژگی مثبت محسوب شود. برای خانواده‌هایی که فرزندان کم سن و سال دارند اتاق بازی کودک یک از ویژگی‌های جذاب و چشمگیر محسوب می‌شود تا فرزندانشان سرگرم شوند.

دلایل انتخاب هتل


رفتار بسیار حرفه‌ای و مودبانه کارکنان هتل
نظافت روزانه و تمیزی بسیار عالی هتل
داشتن امکانات تفریحی
قرار گرفتن در منطقه خوب شهر کوالالامپور
داشتن مرکز خرید

اماکن و جاذبه‌های نزدیک به هتل


فاصله تا برج‌های دو قلو پتروناس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی کوالالامپور: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج کوالالامپور: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی کوالالامپور: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان کوالالامپور: ۱۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است