search
menu

هتل Tokyo Plaza

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tokyo Plaza
امکانات و خدمات عمومی هتل پلازا توکیو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پلازا توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tokyo Plaza


هتل پلازا توکیو یکی از هتل‌های دو ستاره و اقتصادی است که در توکیو شهر تماشایی و پایتخت کشور ژاپن قرار گرفته است. هتل پلازا در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر قرار دارد و تا وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و قطار فاصله کمی دارد که فرصتی مناسب است تا اگر علاقه‌مند هستید، از سیستم منظم و معروف حمل و نقل ژاپنی استفاده کنید و شهر را بگردید. با رزرو آنلاین هتل پلازا توکیو به همراه خانواده و یا دوستان خود به شهر رویایی توکیو سفر کنید و تجربه‌ای به‌‌یادماندنی و دلچسب را بدست آورید. در مدت زمانی که در شهر زیبای توکیو اقامت دارید، حتما از جاهای دیدنی توکیو بازدید کنید تا خاطراتی خوش و شیرین را برای خود به یادگار بگذارید. یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر توکیو که سزاوار بارها بازدید است و بازدید از آن لحظاتی دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد، پارک اوئنو توکیو، مملو از شکوفه‌های صورتی و چشم‌نواز درختان است. برای رسیدن به هتل پلازا توکیو، بلیط هواپیما ارزان و پروازی به سمت فرودگاه بین‌المللی هانه دا رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پلازا توکیو


اگر به دنبال رزرو هتل خارجی در توکیو ژاپن هستید، هتل Tokyo Plaza Hotel انتخابی کاملا مناسب است، زیرا با دارا بودن تجهیزات و خدماتی حرفه‌ای، برای اقامتی آسوده مناسب است. در هتل پلازا توکیو در لابی وقت بگذرانید و استراحت کنید، در اتاق‌ها از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید، به رستوران بروید و صبحانه‌ای مفصل میل کنید. آسانسور، فکس، فتوکپی، اتاق جلسات و کنفرانس و دستگاه فروش خودکار از دیگر امکاناتی است که در هتل پلازا توکیو تعبیه شده است. در هتل پلازا توکیو ژاپن از خدماتی مانند خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی، خدمات دربانی و نگهداری از چمدان بهره‌مند شوید. با خرید بلیط لحظه آخری و استفاده از تاکسی نگرانی بابت تردد نداشته باشید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل توکیو پلازا می‌توانند به زبان انگلیسی و کره‌ای هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی کاملا راحت و شیک در هتل Tokyo Plaza قرار گرفته‌است که هر کدام از آنها را که انتخاب کنید، اقامتی خاطره‌انگیز و با آسودگی خیال برای شما رقم می‌خورد. انواع واحدهای اقامتی هتل پلازا توکیو ژاپن شامل اتاق‌هایی است با طراحی ساده اما چشم‌گیر که بدین شرح هستند:
اتاق با تخت سینگل مخصوص اقامت یک فرد
اتاق با تخت تویین برای دو فرد
اتاق با تخت دابل ویژه اقامت دو فرد
اتاق سوپریور دابل برای اقامت دو فرد
قابل ذکر است که برخی از اتاق‌ها در هر سه نوع سینگل، تویین و دابل در ساعت ۲۲ شب هم قابل تحویل هستند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و تجهیزاتی که داخل اتاق‌های هتل پلازا توکیو در دسترس دارید، بسیار کاربردی و مناسب هستند و هیچ کمبودی را در طول اقامت خود حس نمی‌کنید. امکاناتی که در هتل مدرن پلازا قرار دارد شامل مواردی است از جمله تلویزیون، تلفن، یخچال، اینترنت رایگان، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی مخصوص حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سشوار، سیستم اطفا حریق، میز، مبلمان و آیینه. خوب است توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل توکیو پلازا امکان سیگار کشیدن را ندارید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر قصد دارید که آرامشی حسابی به رگ‌های شما تزریق شود، تمام خستگی‌های مسیر سفر و یا آشفتگی‌های اخیر زندگی روزمره خود را از یاد ببرید، حتما به بخش ماساژ هتل Tokyo Plaza Hotel توکیو بروید و یک ماساژ فول بادی عالی را دریافت کنید تا احساس آسودگی کنید و طراوت و شادابی به پوست شما منتقل شود.

رستوران هتل


یک کافی شاپ کوچک در هتل پلازا توکیو قرار دارد که برای میل کردن صبحانه و یا میان وعده‌ای لذیذ بسیار مناسب است و می‌توانید در محیطی دنج و دلنشین اوقاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل پلازا توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد ماسو توکیو: ۴ دقیقه پیاده روی
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا میجی جینگو توکیو: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه هنرهای معاصر توکیو: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است