search
menu

دیزنی لند توکیو

[ پنهان کردن ]
درباره دیزنی لند توکیو
تاریخچه دیزنی لند توکیو
بخش های مختلف دیزنی لند توکیو
نحوه دسترسی به دیزنی لند توکیو
ساعت و هزینه بازدید از دیزنی لند توکیو
جاذبه های دیدنی نزدیک به دیزنی لند توکیو
رستوران های نزدیک به دیزنی لند توکیو
هتل های نزدیک به دیزنی لند توکیو

درباره دیزنی لند توکیو


دیزنی لند، نام شهر بازی هایی با مالکیت شرکت والت دیزنی است، این شرکت مربوط به رسانه‌ گروهی آمریکا است و به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین شرکت‌ های ساخت برنامه های سرگرم کننده و انیمیشن در جهان شهرت دارد. اولین دیزنی ‌لند در سال ۱۹۵۵ میلادی در آمریکا تاسیس شده است و تا امروز ۱۴ دیزنی لند در کل دنیا تاسیس شده اند، مانند دیزنی لند پاریس، دیزنی لند هنگ کنگ، دیزنی لند شانگهای و دیزنی لند توکیو. ما نیز در این مقاله قصد داریم در مورد دیزنی لند توکیو صحبت کنیم. قطعا بازدید از دیزنی لند توکیو یکی از بهترین تجربه های شما در سفرتان به شهر توکیو خواهد بود. در این پارک زیبا نه تنها بزرگسالان به خاطرات کودکی خود برمی گردند، بلکه کودکان نیز بسیار لذت می برند. تماشای زنده شخصیت های مورد علاقه و گرفتن عکس یادگاری همواره خاطرات خوشی را در همگان زنده می کند. این پارک زیبا امروزه توانسته با جذب گردشگران زیاد به سوی خود به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ژاپن شناخته شود.
دیزنی ‌لند توکیو یکی از زیباترین دیزنی ‌لندهای دنیا محسوب می شود، زیرا کمی از دیزنی لند آمریکا بزرگ تر است و در منطقه اورایاسو در نزدیکی شهر توکیو واقع شده است. با اینکه خارج از شهر قرار دارد ولی به دلیل مجاورت ایستگاه مترو دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت. هر سال جشن ‌های متعددی در دیزنی ‌لند توکیو برگزار می شود که در این جشن‌ ها شخصیت ‌های Tokyo Disneyland با‌ لباس ها و آرایش های عروسکی نمایش برگزار می کنند.
دیزنی لند توکیو

تاریخچه دیزنی لند توکیو


اولین دیزنی لند در خارج از آمریکا در سال ۱۹۸۳ میلادی در توکیو افتتاح گردیده و در سال ۲۰۰۱ به طور رسمی بازگشایی شده است. این پارک ساختاری شبیه دیزنی لند کالیفرنیا و مجیک کینگدام فلوریدا دارد و از کاراکترها و شخصیت های کمپانی والت دیزنی الهام گرفته شده است. در نزدیکی ورودی اصلی پارک فروشگاه ‌های فروش سوغاتی به چشم می خورد. در دیزنی لند توکیو با جاذبه‌ های فراوانی روبرو خواهید شد که برای هر سلیقه و سنی مناسب هستند. این پارک موضوعی بر اساس فیلم‌ های شرکت والت دیزنی ساخته شده است. در سال ۲۰۱۳ به عنوان پربازدیدترین پارک موضوعی در دنیا به شهرت رسید.
توجه داشته باشید که برای بازدید از این پارک زیبا حتما از تعطلات رسمی ژاپن مطلع شوید و سپس به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید؛ زیرا تعطیلات رسمی در ژاپن با سایر نقاط جهان بسیار متفاوت است. بهترین زمان بازدید از این پارک از اوایل خرداد ماه تا اوایل دی ماه است.

بخش های مختلف دیزنی لند توکیو


این مجموعه تفریحی بزرگ شامل ۷ بخش مجزا است که عبارتند از ورلد بازار (world bazar)، کریتر کانتری (Critter country)، توون تون (Toontown)، توماورو لند (tomorrow land)، فانتزی لند (fantasy land)، وسترن لند (western land) و سرزمین ماجراجویی (adventur land). در ادامه به توضیح بخش های مختلف می پردازیم:
دیزنی لند توکیو
ورلد بازار (World Bazaar)
در ورودی اصلی دیزنی لند توکیو، محلی با نام ورلد بازار قرار دارد که در واقع یک مرکز خرید سر پوشیده با فروشگاه های بزرگ و کوچک است و محصولات برند دیزنی در این مکان به فروش می رسد، مانند خوراکی، پوشاک، لوازم التحریر، اسباب بازی و غیره. همچنین در این قسمت رستوران ها و کافی شاپ های متعددی وجود دارد. بازار به سبک شهر‌های آمریکایی اوایل قرن بیستم میلادی طراحی شده و دارای دو خیابان بزرگ است که خیابان اصلی آن از ورودی پارک تا سرزمین سیندرلا ادامه دارد و خیابان مرکزی نیز به سرزمین ماجراجویی و سرزمین فردا راه دارد.
تومارو لند (Tomorrow Land)
یکی از محبوب ترین قسمت های پارک دیزنی لند توکیو توماورو لند یا سرزمین فردا نام دارد. این قسمت مخصوص علاقه مندان به فضا و تکنولوژی های آینده است. در واقع، در این بخش نمونه کوچکی از آینده در پیش روی ما است. توماورو لند خود از بخش های مختلفی مانند کوهستان فضایی و ستارگان تشکیل شده است.
توون تون (Toon Twon)
یکی دیگر از بخش های پارک دیزنی لند توکیو مربوط به کارتون است و نام توون تون را از آن خود کرده است. در این بخش دنیای کارتونی میکی کوس در مقیاسی کوچکتری شبیه سازی شده و شخصیت داستان های دیزنی در آن زندگی می کنند. این بخش کاملا کارتونی و شاد است و به همین دلیل در میان کودکان و حتی بزرگسالان شهرت زیادی دارد. همچنین در این قسمت برای کودکان ترن هوایی تعبیه شده است.
فانتزی لند (Fantacy Land)
بخش دیگر دیزنی لند توکیو بر اساس انیمیشن های کلاسیک دیزنی طراحی شده است. قصر سیندرلا بخش ورودی فانتزی لند محسوب می شود و برای تمامی رده های سنی جذاب و خاطره انگیز است. از انیمیشن های دیگر ساخته شده در این بخش می توان به سفید برفی، دنیای کوچکی است، پیتر پن و غیره اشاره کرد. این بخش فقط مختص توکیو است و در دیگر شعبه ها چنین بخشی را نخواهید دید.
کریتر کانتری (Critter Country)
در این قسمت از دیزنی لند با خانه برخی از شخصیت های حیوانی مانند داداش روباهه، داداش خرسه و غیره روبرو خواهید شد. نام این بخش در ابتدا سرزمین خرس ها بود که بعد ها به سرزمین حیوانات تغییر پیدا کرد. همچنین در این بخش می توانید تفریحات محبوبی مانند کنده سواری در کوهستان اسپلش یا تورهای قایق‌ رانی در رودخانه‌ های آمریکا را تجربه کنید.
سرزمین غربی (Western Land)
این بخش از رودخانه‌ های آمریکا الگوبرداری شده و بزرگ ترین قسمت پارک دیزنی لند توکیو محسوب می ‌شود. در این بخش رودخانه بزرگی جریان دارد و صداها و تصاویر بخش‌ های قدیمی غرب آمریکا را تجربه خواهید کرد. در این بخش می توانید خانه ترن هوایی محبوب کوهستان بزرگ رعد و جزیره تام را در وسط رودخانه ببینید. همچنین قایق مارک تواین و چندین کاراکتر حیوانی متحرک نیز در این قسمت وجود دارند.
سرزمین ماجراجویی (Adventure Land)
سرزمین ماجراجویی یکی دیگر از بخش های دیزنی لند توکیو محسوب می شود که در این بخش برخی از انیمیشن های دیزنی لند مانند تارزان، خانه ی جنگلی خانواده سوئیس، دزدان دریایی کارائیب و غیره شبیه سازی شده اند و شامل جاذبه‌ هایی است که روح ماجراجویی را در شما زنده خواهد کرد. تجربه قسمت مقبره گمشده و جنگل های تاریک، خانه‌ جنگلی خانواده سوئیس، خانه درختی تارزان، قطار رودخانه‌ غربی همگی هیجان انگیز هستند.
دیزنی لند توکیو

نحوه دسترسی به دیزنی لند توکیو


برای بازدید از دیزنی لند توکیو به راحتی می توانید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه JR Maihama پیاده شده و ۵ دقیقه بقیه را پیاده بروید.

ساعت و هزینه بازدید از دیزنی لند توکیو


برای بازدید از این جاذبه گردشگری بی نظیر می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب مراجعه کنید. توجه داشته باشید که برای ورود به دیزنی لند با بلیط ورودی تهیه کنید و برای بازدید از قسمت های مختلف نیز به بلیط جداگانه نیاز دارید.

جاذبه های دیدنی نزدیک به دیزنی لند توکیو


معبد سنسوجی: ۱۷ کیلومتر
مقبذه یاسوکونی: ۱۸ کیلومتر
مقبره نزو: ۱۹.۳ کیلومتر
پارک اوئنو: ۲۰ کیلومتر
قلعه ادو: ۲۱.۹ کیلومتر
موزه ملی توکیو: ۲۳.۵ کیلومتر

رستوران های نزدیک به دیزنی لند توکیو


رستوران دیریمرز لانژ: ۱ کیلومتر
رستوران پارکساید واگن: ۱.۳ کیلومتر
رستوران قصر کریستال: ۱.۳ کیلومتر
رستوران فارست گاردن: ۱.۴ کیلومتر
رستوران سوکیاکی: ۱.۷ کیلومتر
رستوران هوکوسای: ۳.۱ کیلومتر

هتل های نزدیک به دیزنی لند توکیو


هتل مایهاما توکیو بی: ۷۰۰ متر
هتل گرند نیکو: ۱.۳ کیلومتر
هتل هیلتون: ۱.۴ کیلومتر
هتل اوکورا: ۱.۶ کیلومتر
هتل گرند شرایتون: ۱.۶ کیلومتر
هتل هیورو: ۳.۲ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است