search
menu

موزه های توکیو

[ پنهان کردن ]
موزه های جذاب و دیدنی توکیو
موزه جذاب اورینتال (Ancient Orient Museum)
موزه ملی توکیو (Tokyo National Museum)
موزه شیتاماچی (Shita Machi Museum)
موزه ترفندهای هنری توکیو
موزه انگل شناسی مگورو (Meguro Museum)
موزه پلیس کلان شهری (Police Museum)
موزه ملی طبیعت و علم (National Museum Of Nature and Science)
موزه فرهنگ خاورمیانه در ژاپن (Ancient Orient Museum)
موزه ادو توکیو (Edo Tokyo Museum)
موزه آتش توکیو (Fire Museum)

موزه های جذاب و دیدنی توکیو


توکیو مرکز ژاپن یکی از شهر های زیبا و جذاب است. قطعا سفر به توکیو مانند یک رویا است. سفر به این کشور و شهر زیبا قطعا تبدیل به یکی از بهترین سفرهای شما خواهد شد. موزه های شهر توکیو بسیار مکان های هیجان انگیز و جالبی هستند. رفتن به این موزه ها خالی از لطف نیست. این موزه ها اطلاعات علمی شما را حسابی بالا می برند. موزه ها نشانی از گذشته هستند. آثار تاریخی همیشه برای انسان جالب و دوست داشتنی بوده است. در بهترین موقعیت بلیط هواپیما خارجی برای سفر توکیو را رزرو کنید و به سوی بازدید و گشت و گذار در موزه های توکیو بروید. در ادامه به صورت مختصر شما را با موزه های متنوع شهر توکیو آشنا می کنیم.
موزه های توکیو

موزه جذاب اورینتال (Ancient Orient Museum)


موزه اورینتال یک موزه کوچک و نقلی در محله ایکه بوکورو واقع در توکیو است. این موزه بی نظیر در سال ۱۹۷۸ میلادی تاسیس شده است. محوریت موزه اورینتال توکیو در مورد تاریخ و فرهنگ آسیای میانه است. در این موزه زیبا می توانید انواع ظروف سنگی و سنگ های تراشیده شده قندهار را مشاهده کنید. قطعا این آثار زیبا شما را محو تماشا می کنند. در این موزه ی زیبا زمان از دست شما خارج خواهد شد. زیرا دیدنی های موزه اورینتال بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند.

موزه ملی توکیو (Tokyo National Museum)


موزه ملی توکیو یکی از قدیمی ترین موزه های توکیو است که در دل پارک اوئنو قرار دارد. تقریبا ۱۰۰ سال از تاسیس این موزه می گذرد. در این مدت دوبار نام این موزه تغییر یافته است. در سال ۱۸۸۶ نام امپریالیست بر روی این موزه کهن گذاشته شده است. در سال ۱۹۰۰ هم نام این موزه به امپریال توکیو تغییر یافت. از سال ۱۹۴۷ هم نام موزه ملی توکیو بر روی این موزه باقی ماند. در موزه ملی توکیو هزاران اشیاء ژاپنی و چینی و هندی و ... وجود دارد. هنر مردم ژاپن از زمان های خیلی دور مانند سفالگری، سلاح های تاریخی، شمشیرهای سامورایی و ... در این موزه جذاب به نمایش برای عموم گذاشته شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اشیاء ایرانی هم در موزه ملی توکیو قرار دارد. ساز عود، چوب هایی که به زبان پهلوی بر روی آنها نوشته شده است از جمله این موارد هستند.
برای آشنایی بیشتر با این موزه می‌توانید مطلب اختصاصی موزه ملی توکیو را در همین سایت مطالعه کنید.

موزه شیتاماچی (Shita Machi Museum)


موزه شیتاماچی از جمله موزه های فرهنگ و تمدن در شهر توکیو ژاپن است. در این موزه می توانید به فرهنگ و هنر ژاپنی ها در گذشته پی ببرید. تمام زندگی روزمره ژاپنی ها در این موزه قابل توصیف است. شیتاماپی یکی از محله های واقع در توکیو بوده است. در واقع این محله در آن زمان نقش بسزایی در فرهنگ مدرن مردم ژاپن داشته است. به همین دلیل نام شیتاماچی از همان ابتدا بر روی این موزه گذاشته شده است.
موزه های توکیو

موزه ترفندهای هنری توکیو


این موزه یکی از موزه های عجیب و غریب توکیو است. اگر شما هم عاشق هیجان و تجربه لحظه های جذاب هستید، تماشای این موزه فوق العاده در شهر توکیو را از دست ندهید. آثار هنری و انواع نقاشی های هنری و سه بعدی در این موزه مشاهده می شود. ممکن است حین گشت و گذار در این موزه در لیوان دراکولا قرار بگیرید. خلاصه تجربه این لحظات می تواند حسابی برای شما سرگرم کننده و خاص باشد. تصویرهای سه بعدی این موزه توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. گاهی تصاویر و ماکت ها به قدری طبیعی هستند که ممکن است حس کنید به سفری در همان دوره رفته اید. اگر قصد رفتن به موزه ترفندهای هنری توکیو را دارید، بلیط هواپیمای خود را به تعویق نیندازید.

موزه انگل شناسی مگورو (Meguro Museum)


بهتر است بعد از صرف غذا و یا یک میان وعده به تماشای این موزه بروید. همانطور که از اسمش پیداست، موزه انگل شناسی مگورو در مورد انواع انگل ها است. شما می توانید حدود ۳۰۰ نمونه انگل را در این موزه مشاهده کنید. عجیب ترین بخش این موزه مشاهده انگلی است که حدود ۸/۸ متر طول دارد و از بدن یک مرد میانسال خارج شده است. در سفر به توکیو، از این موزه های جذاب و دیدنی به سادگی نگذرید. موزه انگل شناسی در محله مگورو در توکیو وجود دارد. دانشجویان انگل شناسی می توانند اطلاعات خوبی از این موزه برای خود بدست آورند.

موزه پلیس کلان شهری (Police Museum)


در موزه پلیس کلان شهری یا متروپولیتن می توانید از تاریخ و قواعد و قانون های ژاپن در گذشته سر در بیاورید. در واقع یک تاریخچه از قانون های کلی ژاپن در این موزه گردآوری شده است. اگر فرزند دلبند شما هم در سفر به توکیو همراه شما است، حتما به این موزه بروید. زیرا در موزه کلان شهری توکیو بچه ها می توانند لباس پلیس بپوشند و یا هلیکوپتر سوار شوند و لذت ببرند. این موزه می تواند اطلاعات عمومی شما را بالا ببرد و در عین حال یک سرگرمی خوب برای بچه ها باشد.
موزه های توکیو

موزه ملی طبیعت و علم (National Museum Of Nature and Science)


این موزه جذاب در شما ل پارک اوئنو واقع در توکیو واقع شده است. این موزه در سال ۱۸۷۱ میلادی ساخته شده است. در سال ۱۹۲۶ هم موزه طبیعت و علم در این شهر زیبا تاسیس گردید. از همان دوران تا به امروز بارها و بارها نام این موزه تغییر یافته است و در نهایت تا به امروز با همین نام شهرت یافته است. آخرین نامگذاری هم در سال ۲۰۰۷ انتخاب شده است. این موزه در مورد تاریخ طبیعی مانند اسکلت دایناسورها و ... است. قطعا این موزه از آن دسته از موزه هایی است که هر فردی را مجذوب خودش می کند.
اگر شما هم به راهنمای سفر به توکیو نگاهی بیندازید، حتما شما را ترغیب به بازدید از این موزه های خاص و جذاب می کند. کافی است چند تا از موزه های مورد علاقه خود به توکیو را قبل از سفر و رزرو بلیط هواپیما انتخاب کنید. آنها را در برنامه تفریح خود بگذارید.

موزه فرهنگ خاورمیانه در ژاپن (Ancient Orient Museum)


در سال ۱۹۷۸ میلادی موزه فرهنگ خاورمیانه در ژاپن تاسیس شده است. این موزه در منطقه میتاکا واقع در توکیو احداث شده است. در این موزه تاریخ و فرهنگ خاورمیانه به خوبی نمایان است. سکه های باستانی و اشیای شیشه ای و ... از جمله اشیای باارزش در این موزه هستند.

موزه ادو توکیو (Edo Tokyo Museum)


موزه ادو توکیو در منطقه سومیدا در توکیو قرار دارد. در سال ۱۹۳۳ این موزه تاسیس شده است. موزه ادو توکیو به تاریخ و فرهنگ توکیو اختصاص یافته است. موزه ادو توکیو دارای یک طبقه در زیرزمین است. هفت طبقه دیگر در بالای زمین است. در طبقه هفتم آن هم رستورانی به سبک سنتی ژاپن تاسیس شده است که مسافران می توانند از این رستوران بعد از بازدید استفاده کنند.
موزه های توکیو

موزه آتش توکیو (Fire Museum)


موزه آتش بسیار سرگرم کننده و جذاب است. در کنار خانواده خود می توانید حسابی از موزه آتش توکیو لذت ببرید. ماشین های آتش نشانی و لباس های آتش نشانی سامورایی در این موزه قابل مشاهده است. راهنمایی ها هم به صورت صوتی و متنی به زبان انگلیسی در اختیار مسافران و گردشگران قرار دارد. بسیاری از وسایل نقلیه اضطراری در این موزه وجود دارد.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است