search
menu

هتل Grand Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tokyo Grand
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند توکیو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tokyo Grand


هتل گرند یکی از هتل‌های مدرن و در عین حال اقتصادی در شهر توکیو، پایتخت کشور ژاپن است که برای اقامتی خوش به همراه خانواده و یا دوستان ایده‌آل است. با رزرواسیون هتل مجلل و راحتی همچون هتل گرند توکیو، در شهری گردشگر پذیر و تماشایی، اقامتی خاطره‌انگیز را سپری کنید. هتل گرند توکیو در نزدیکی بندر قرار دارد و با طی کردن مسافتی کوتاه، می‌توانید به کنار آب برسید و منظره‌ای زیبا را تماشا کنید. قابل ذکر است که هتلTokyo Grand تا وسایل حمل و نقل عمومی فاصله کمی دارد و به آسانی می‌توانید از مترو و قطار استفاده کنید. با در دست داشتن بلیط هواپیما چارتر، سفری خوش را به شهر توکیو داشته باشید و سپس از فرودگاه بین‌المللی هانه ‎دا به هتل گرند توکیو بروید. اگر قصد دارید که از جاهای دیدنی توکیو بازدید کنید، حتما سری به خیابان تاکشیتا توکیو بزنید و اوقاتی فراموش‌نشدنی و دلپذیر را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند توکیو


با رزرو هتل گرند توکیو، اقامتی ماندگار در خاطرات و راحت را در هتلی مجهز به امکانات و وسایلی کاربردی و با کیفیت بالا برای خود به یادگار بگذارید. در هتل گرند توکیو این امکان را دارید تا در لابی شیک وقت بگذرانید و استراحت کنید، در اتاق‌ها به اینترنت وای فای رایگان متصل شوید، به دو رستوران باصفا بروید و صبحانه، ناهار و یا شامی لذیذ میل کنید، از آسانسور، پارکینگ، فکس، فتوکپی، دستگاه فروش خودکار و سالن جلسات و کنفرانس استفاده کنید و روزهایی دلچسب را سپری کنید. در هتل مدرن و مجلل هتل Tokyo Grand Hotel توکیو خدماتی قابل ارائه است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی و نگهداری از چمدان. یکی از مزیت‌های هتل گرند توکیو این است که دارای ماساژ است که راه حلی مناسب برای رفع خستگی‌های روحی و جسمی است. کارکنان کاربلد و خوش برخورد هتل توکیو گرند می‌توانند به زبان انگلیسی هم صحبت کنند. بلیط هواپیما ارزان را تهیه کنید و سپس از کارکنان هتل گرند توکیو ژاپن بخواهید برای شما با تاکسی تماس بگیرند و سپس به آسانی به فرودگاه برسید. در صورتی که نیاز به تبدیل ارزهای خود دارید، این کار را به راحتی در هتل گرند توکیو انجام دهید.

اتاق های هتل


تعداد ۱۵۶ اتاق مختلف و مجلل در هتل گرند توکیو قرار دارند که به وسایل و تزئیناتی چشم‌گیر و با شکوه آراسته شده‌اند و متناسب با اقامتی با آسودگی خیال هستند. برخی از اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن دارند از جمله اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های ویژه دو فرد با تخت دابل و یا تخت تویین و اتاق‌‌های اکونومی دو تخته دابل و یا تویین و اتاق مناسب اقامت سه فرد. دیگر اتاق‌ها که شامل اتاق با یک تخت سینگل، اتاق دابل و یا اتاق تویین معمولی و اکونومی و اتاق سه نفره هستند، قابلیت سیگار کشیدن ندارند.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایلی خوب و کافی در اتاق‌های هتل گرند توکیو قرار دارد که برای آسایش و اقامت بدون کمبود مسافران فراهم شده‌اند. در داخل اتاق‌ها امکاناتی قرار دارند از جمله مینی بار، یخچال، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، تلفن، اینترنت رایگان، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سشوار، آیینه، میز تحریر، تهویه مطبوع، کمد لباس، چای و قهوه ساز، سیستم اطفا حریق و سیستم سرمایشی و گرمایشی.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر به دنبال آن هستید که شادابی و طراوت را در پوست و روح خود حس کنید و آرامشی ارزشمند کسب کنید، حتما به بخش ماساژ هتل Tokyo Grand Hotel بروید و ساعاتی عالی را سپری کنید.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل گرند توکیو قرار دارد که هر کدام دارای فضایی دنج، چشم‌نواز و دلنشین هستند و این امکان را دارید تا در کنار دوستان، همکاران و یا خانواده خود خوراک‌هایی لذیذ و با تنوع بالا را سفارش دهید و میل کنید. خوراک‌های ژاپنی و اروپایی به صورت منو و یا بوفه برای تمامی وعده‌ها مهیا هستند.

فاصله هتل گرند توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد زوجو: ۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج توکیو: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه نزو توکیو: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا میجی جینگو توکیو: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است