search
menu

هتل Smile Hotel Sugamo Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Smile Hotel Sugamo
امکانات و خدمات عمومی هتل اسمایل سوگامو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسمایل سوگامو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Smile Hotel Sugamo


هتل اسمایل سوگامو یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی است که در توکیو شهر معروف و تماشایی و پایتخت کشور ژاپن قرار گرفته است. هتل اسمایل سوگامو توکیو در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر قرار دارد و تا وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و قطار فاصله کمی دارد که فرصتی مناسب است تا از سیستم منظم و معروف حمل و نقل ژاپنی استفاده کنید و شهر را بگردید. با رزرواسیون هتل اسمایل سوگامو به همراه خانواده، دوستان و دیگر همسفران خود سفری خاطره‌انگیز و دلچسب را تجربه کنید. در مدت زمانی که در شهر زیبای توکیو اقامت دارید، حتما از جاهای دیدنی توکیو که در نزدیکی هتل مجلل اسمایل سوگامو توکیو قرار دارند، بازدید کنید تا خاطراتی خوش و شیرین را برای خود به یادگار بگذارید. یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر توکیو که بسیار خیره‌کننده است و بازدید از آن خاطراتی فراموش‌نشدنی و دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد، دیزنی لند توکیو است. با داشتن بلیط هواپیما ارزان به راحتی به فرودگاه بین‌المللی هانه ‎دا پرواز رزرو کنید و سپس با طی کردن مسافت ۲۰ کیلومتری با ماشین به هتل اسمایل سوگامو برسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسمایل سوگامو


اگر به دنبال رزرو هتل خارجی در توکیو هستید که به‌صرفه باشد، هتل اسمایل سوگامو انتخابی ایده‌آل است زیرا با دارا بودن تجهیزات و خدماتی مناسب، در نزدیکی بندر توکیو، برای اقامتی آسوده مناسب است. در هتل اسمایل سوگامو در لابی وقت بگذرانید و استراحت کنید، از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید، به رستورانی باصفا بروید و صبحانه‌ای مفصل میل کنید. آسانسور، پارکینگ، فکس، فتوکپی و دستگاه فروش خودکار از دیگر امکاناتی است که در هتل Smile Hotel Sugamo تعبیه شده است. در هتل مدرن و زیبای اسمایل سوگامو از خدماتی مانند خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شاتل، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، اتوی شلوار، لباسشویی، خدمات دربانی و نگهداری از چمدان بهره‌مند شوید. با خرید بلیط پرواز خارجی و استفاده از ترانسفر فرودگاهی هتل اسمایل سوگامو توکیو نگرانی بابت تردد نداشته باشید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل اسمیل سوگامو می‌توانند به زبان انگلیسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های مجلل و شیک هتل اسمایل سوگامو توکیو ژاپن طراحی شده‌اند تا مسافران در طول اقامت خود احساس آسودگی داشته باشند و خاطراتی خوش را برای خود به یادگار ببرند. انواع اتاق‌های هتل اسمیل سوگامو ژاپن شامل اتاق یک تخته برای یک فرد، اتاق یک تخته برای یک فرد همراه با امکان سیگار کشیدن داخل اتاق، اتاق مناسب اقامت دو فرد با یک تخت دابل، اتاق مناسب دو فرد با دو تخت سینگل و اتاق مناسب اقامت دو فرد با یک تخت دابل به همراه امکان سیگار کشیدن.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایلی کاربردی و عالی در اتاق‌های هتل Smile Hotel Sugamo توکیو قرار دارد که برای راحتی و آسایش و اقامت بدون کمبود مسافران فراهم شده‌اند تا مسافران سفری خوش را تجربه کنند. در اتاق‌ها امکاناتی قرار دارند از جمله مینی بار، اینترنت رایگان، یخچال، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، تلفن، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سشوار، آیینه، میز تحریر، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی. قابل ذکر است که در برخی از اتاق‌های هتل اسمایل سوگامو سیستم اطفا حریق وجود دارد که به همین خاطر، در فضای داخلی امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

رستوران هتل


رستورانی شیک و دنج در هتل اسمایل سوگامو توکیو قرار دارد که برای میل کردن صبحانه‌ای لذیذ و خوشمزه به صورت بوفه بسیار مناسب است و می‌توانید در محیطی دلنشین خودتان و یا در کنار همراهان خود صبحی دل‌انگیز را آغاز کنید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل اسمایل سوگامو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد سنسوجی توکیو: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ هاماریکیو توکیو: ۲۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج توکیو: ۲۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است