search
menu

هتل Mitsui Garden Gotanda Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mitsui Garden Gotanda
امکانات و خدمات عمومی هتل میتسویی گاردن گوتاندا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میتسویی گاردن گوتاندا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mitsui Garden Gotanda


یکی از هتل‌های سه ستاره و مجللی که در پایتخت کشور ژاپن یعنی توکیو واقع شده است، هتل میتسویی گاردن گوتاندا است که برای اقامتی خانوادگی و یا با دوستان بسیار مناسب است. هتل خارجی میتسویی گاردن گوتاندا توکیو در نزدیکی خلیج توکیو قرار دارد و فرصتی مناسب است تا به تماشای عبور و مرور کشتی‌ها و آب زلال مشغول شوید. چندین مراکز خرید و ایستگاه قطار در اطراف هتل میتسویی گاردن قرار دارد. برای رسیدن به شهر توکیو و سپس هتل میتسویی گاردن گوتاندا، ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کنید و به فرودگاه بین‌المللی هانه دا که تا هتل میتسویی گاردن توکیو تنها ۹ کیلومتر فاصله دارد پرواز داشته باشید. در طول مدت زمانی که در توکیو اقامت دارید از جاذبه‌های گردشگری دیدنی و معروف دیدن کنید و اوقاتی دلنشین و خوش را در خاطرات خود به یادگار بگذارید. باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو یکی از همان جاهای دیدنی توکیو است که ارزش بارها بازدید را دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل میتسویی گاردن گوتاندا


اگر به دنبال هتلی راحت و مجلل در توکیو هستید، هتل میتسویی گاردن گوتاندا را انتخاب کنید، زیرا دارای تجهیزات و خدماتی عالی و چشم‌گیر است. در هتل میتسویی گاردن گوتاندا توکیو می‌توانید در لابی دنج بنشینید، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق‌ها به اینترنت وای فای رایگان متصل شوید، به رستوران بروید و صبحانه‌، ناهار و شامی مفصل میل کنید، از آسانسور، فکس، فتوکپی و دستگاه فروش خودکار نوشیدنی استفاده کنید و اقامتی خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. تراسی با صفا و روح‌بخش نیز در هتل Mitsui Garden Hotel Gotanda توکیو قرار گرفته است که منظره‌ای چشم‌نواز از شهر و استخری کوچک دارد. یکی از مزیت‌های هتل میتسویی گاردن گوتاندا توکیو این است که دارای بخش ماساژ است و مسافران می‌توانند جهت آسایش و سلامتی ماساژ دریافت کنند. در هتل میتسویی گاردن گوتاندا توکیو ژاپن از خدماتی شامل خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و نگهداری از چمدان بهره‌مند شوید. اگر بلیط لحظه آخری دارید و می‌خواهید به فرودگاه بروید و به کشور خود بازگردید، حتما از کارکنان مهمان‌نواز هتل میتسویی گاردن گوتاندا درخواست کنید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند.

اتاق های هتل


هتل میتسویی گاردن توکیو ۳۷۰ اتاق با چیدمانی چشم‌گیر و مدرن دارد. در انواع اتاق‌های هتل Mitsui Garden Hotel Gotanda اقامتی شیرین، راحت و با دلخوشی را تجربه کنید. اتاق‌ها بدین شرح هستند:
• اتاق ویژه اقامت یک فرد
• اتاق کامفورت دابل برای اقامت دو فرد
• اتاق دابل جهت اقامت دو فرد
• اتاق کوئین جهت اقامت دو فرد با یک تخت دابل بزرگ
• اتاق دابل سوپریور برای اقامت دو فرد
• اتاق تویین سوپریور برای اقامت دو فرد
• اتاق تویین ویژه اقامت دو فرد
• اتاق تویین با دو تخت سینگل و یک تخت اضافه جهت اقامت سه فرد

امکانات اتاق های هتل


در زمان استراحت در اتاق‌های گرم و نرم خود از امکاناتی کاربردی و با کیفیت استفاده کنید تا آسودگی خاطر داشته باشید. در اتاق‌های هتل میتسویی گاردن گوتاندا توکیو وسایلی در دسترس شما هستند از قبیل یخچال،‌ مبلمان، تلویزیون، اینترنت رایگان، میز، آیینه، کمد لباس، دمپایی، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی رایگان مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار و تلفن. همچنین داخل اتاق‌ها سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق خودکار نیز وجود دارد. قابل ذکر است که داخل برخی از اتاق‌های هتل میتسویی گاردن گوتاندا امکان سیگار کشیدن وجود ندارد، پس در زمان رزرو اتاق به این نکته توجه داشته باشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل میتسویی گاردن گوتاندا توکیو ماساژ، حمام و جکوزی وجود دارد که برای زدودن خستگی‌های روحی و جسمانی زندگی روزمره بسیار ایده‌آل هستند. ساعاتی را در آرامش سپری کنید و طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

رستوران هتل


در رستوران شیک و با شکوهی که در هتل Mitsui Garden Hotel Gotanda توکیو قرار گرفته ‌است، خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به صورت منو و بوفه میل کنید و در کنار دوستان و یا خانواده خود لحظاتی دلپذیر را سپری کنید.

فاصله هتل میتسویی گاردن گوتاندا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج توکیو: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا میجی جینگو توکیو: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک اوئنو توکیو: ۲۲ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است