search
menu

هتل Kyoto Tokyu Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kyoto Tokyu Hotel
امکانات عمومی هتل کیوتو توکیو
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
اماکن نزدیک به هتل کیوتو توکیو

درباره هتل Kyoto Tokyu Hotel


هتل کیوتو توکیو (Kyoto Tokyu Hotel) یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر توکیو است که طرفداران بسیار زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده است. توکیو علاوه بر پایتخت بودن، یکی از شهرهای پیشرفته و بسیار زیبای کشور ژاپن محسوب می‌شود که در آن رقابت در زمینه‌هایی نظیر صنعت گردشگری و هتلداری بسیار زیاد بوده و پیشرفت روزافزونی داشته است. هتل کیوتو توکیو نیز یکی از نمونه‌های بارزی است که می‌توان به آن اشاره کرد. چرا که با یک نگاه گذرا به طراحی شگفت‌انگیز آن می‌توان متوجه منحصربه‌فرد بودن آن شد. پیشنهاد می‌کنیم در آغاز، توجهی به تعداد ستاره های آن نکنید. چرا که نه تنها در مورد هتل کیوتو توکیو بلکه در مورد بسیاری از چنین مواردی، برخی مجموعه‌های اقامتی پا فراتر از محدوده ستاره‌هایشان گذاشته و شما را به طور کلی غافلگیر می‌کنند. در مورد نکات متعدد و عالی این هتل ما به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل کیوتو توکیو


در ابتدا نمای هتل Kyoto Tokyu Hotel لوکس و مجلل نظر شما را کاملا به خودش جلب خواهد کرد. طراحی داخلی و حتی نمای خارجی هتل به قدری زیبا و چشم‌نواز است که حتم داریم دست از تماشای آن برنخواهید داشت. چنین چیز مهمی قدرت مهندسین و معماران قدرتمند ژاپنی را می‌رساند که توانسته‌اند از یک هتل ۴ ستاره یک مجموعه اقامتی لوکس و در حد ۵ ستاره بسازند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اما مطلب جالبی که در طراحی هتل کیوتو توکیو متوجه آن خواهید شد تلفیق سبک مدرن و سنتی ژاپنی با یکدیگر است. چرا که شما هرکجا که بروید متوجه عناصر مدرن و سنتی در کنار یکدیگر خواهید شد. چنین تناقض زیبایی توانسته این هتل را در مقایسه با رقیبان قدرش که هتل‌های بسیار لوکس هستند، برتری بخشیده و بتواند در صدر جدول بهترین هتل‌های توکیو قرار بگیرد.
اتاق‌های هتل ۴ ستاره کیوتو توکیو بسیار تمیز و مرتب هستند و در آن‌ها نظافت به طور مرتب انجام شده و خودتان با حضور در آنجا متوجه پاکیزگی و تمیز بودنش خواهید شد. در تمام اتاق‌های هتل Kyoto Tokyu Hotel از بهترین اسباب و وسایل استفاده شده است. یعنی از مبلمان گرفته تا وسایل الکترونیکی نظیر تلویزیون و یخچال و... همگی اجناس بسیار مرغوب و درجه یک هستند. از طرفی دیگر ظرفیت اتاق‌ها و تعداد تخت‌هایشان نسبت به تعداد نفراتی که به آنجا مراجعه می‌کنید کاملا متغیر بوده و می‌توانید اتاق‌های تک تخته و یا چند تخته بگیرید و از اقامتتان در آنجا نهایت لذت را ببرید. از طرفی دیگر چشم‌انداز داخل اتاق، یعنی منظره زیبایی که می‌توانید از داخل اتاق نمای اطرافتان را تماشا کنید بسیار چشم‌نواز بوده و هرگز احساس دلتنگی نخواهید کرد و از اقامت در اتاقتان نهایت لذت را خواهید برد.

رستوران هتل


هتل کیوتو توکیو به خاطر داشتن امکان روم سرویش می‌تواند امکانات بسیار خوبی به شما ارائه بدهد و خیال شما را از مراجعه پیاپی به قسمت پذیرش و یا رستوران و... راحت کند. چرا که اگر دوست داشتید داخل اتاقتان بمانید و از محل اقامتتان خارج نشوید، با یک تماس به راحتی قادر خواهید بود هر چیزی که دوست داشتید را سفارش بدهید تا در اولین فرصت خدمه خوش‌برخورد هتل کیوتو توکیو سفارشتان را به داخل اتاقتان بیاورند.
در چنین حالتی می‌توانید با خیالی کاملا آسوده مشغول استراحت شده و فارغ از دغدغه‌های گذشته و آینده در زمان حال زندگی کرده و از اقامتتان در هتل ۴ ستاره جذاب Kyoto Tokyu Hotel لذت ببرید. علاوه بر تمامی امکاناتی که راجع به این هتل گفته شد، می‌توان به وجود یک اتاق مجهز و بزرگ کنفرانس اشاره کرد که در اختیار تمام کسانی که برای مسافرت‌ها و ماموریت‌های کاری به شهر زیبای توکیو سفر کرده‌اند قرار می‌گیرد. این مجموعه اقامتی زیبا، دارای یک رستوران بسیار مجلل با یک تیم سرآشپزهای بسیار ماهر و حرفه‌ای است که به شما انواع غذاهای مدرن و سنتی ژاپن را ارائه می‌دهند.
فضای داخلی رستوران نیز به قدری چشم‌نواز و جذاب طراحی شده است که از حضور در آنجا احساس آرامش و راحتی خواهید کرد و غذای لذیذی که نوش جان می‌کنید بیشتر از هر زمانی مورد پسندتان قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر در این رستوران موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود. یعنی یکی از بهترین پیانیست‌های توکیو پشت یک گرند پیانو جذاب و گران قیمت نشسته و برای شما یکی از بهترین قطعاتی که شنیده‌اید را اجرا خواهد کرد.

اماکن نزدیک به هتل کیوتو توکیو


فاصله هتل کیوتو توکیو تا معبد نیشی‌هونگان‌جی: ۸۵۰ متر
فاصله هتل کیوتو توکیو تا آکواریوم کیوتو: ۱ کیلومتر
فاصله هتل کیوتو توکیو تا معبد میبودرا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل کیوتو توکیو تا فرودگاه بین‌المللی کِنسای: ۹۳ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است