search
menu

هتل Keio Plaza Hotel Tokyo

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Keio Plaza Hotel Tokyo
امکانات عمومی هتل کیو پلازای توکیو
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
اماکن نزدیک به هتل کیو پلازای توکیو

درباره هتل Keio Plaza Hotel Tokyo


هتل کیو پلازای توکیو یکی از هتل‌های ۵ ستاره و بسیار مجلل شهر توکیو ژاپن است. شاید در بسیاری از انیمیشن‌ها و فیلم‌های ژاپنی شاهد تکنولوژی و فضای بسیار جذاب و مدرن شهر و آسمان خراش‌هایش شده دیده باشید. اما با بازدید از هتل کیو پلازای توکیو، متوجه خواهید شد که این قضیه فقط مختص فیلم‌های تخیلی نیست و در دنیای واقعی نیز می‌توانید چنین چیزی را مشاهده کنید. جایی که یا باید آن را در شهر نیویورک و یا در توکیو ژاپن یافت. این هتل لوکس در یک آسمان خراش بسیار زیبا و مدرن واقع شده است که نمای آن بسیار خیره کننده است. فضای داخلی اتاق‌های هتل Keio Plaza Hotel Tokyo بسیار مرتب و تمیز بوده و طراحی داخلی‌شان حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. حتم داریم اگر اقامت در یکی از طبقات فوقانی را تجربه کنید تماشای چراغانی‌های شهر توکیو و آسمان‌ خراش‌های اطرافتان شما را شگفت‌زده کرده و خواب از سرتان خواهد پرید.

امکانات عمومی هتل کیو پلازای توکیو


بسیاری از گردشگرانی که به این هتل مراجعه می‌کنند با شوق و ذوق بسیار زیاد از چنین نمای حیرت‌انگیزی عکاسی و فیلم‌برداری کرده و آن را در فضای مجازی با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. اتاق‌های این مجموعه اقامتی ۵ ستاره بسته به نوع نیازتان ظرفیت‌های مختلفی داشته و از یک تخته تا چند تخته تنوع دارند.
برخورد خدمه هتل کیو پلازای توکیو بسیار خوب، گرم و صمیمی بوده و همگی‌شان به زبان انگلیسی مسلط هستند و می‌توانید به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. با وجود امکان روم سرویس در این هتل، هر زمان که دوست داشتید داخل اتاقتان بمانید و بیرون نروید، می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده که مستقیم به خدمه هتل Keio Plaza Hotel Tokyo وصل می‌شود، هر نوشیدنی و یا خوراکی که خواستید را سفارش بدهید تا آن‌ها در اولین فرصت، سفارش را برای شما بیاورند.

امکانات تفریحی هتل


از طرفی دیگر اگر برای ماه عسل به این هتل می‌روید و یا سالگرد ازدواج شما است می‌توانید با در جریان گذاشتن خدمه هتل همسرتان را غافلگیر کنید. چرا که قبل از اینکه وارد اتاقتان شوید آن‌ها اتاق شما را بسیار زیبا تزئین کرده و روی تختتان یک نشان بسیار زیبا که روی آن نوشته: "سالگرد ازدواجتان مبارک" می‌گذارند.
هتل ۵ ستاره کیو پلازای توکیو یک استخر بسیار مجلل و بزرگ دارد که در حیاط این مجموعه واقع شده است و اگر قصد شنا کردن داشته باشید می‌توانید با هماهنگی خدمه هتل از آن استفاده کنید. البته تنها موردی که راجع به استفاده از استخر این هتل وجود دارد این است که اگر اتاق شما در طبقات فوقانی هتل باشد، مجبور خواهید بود هر بار با آسانسور پایین رفته و مجددا برای بازگشت به اتاقتان نیز همین کار را انجام بدهید که فکر نکنیم کار بسیار سختی به نظر برسد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


فقط حواستان باشد اگر وسایل شنا و یا یکی از تجهیزات خود نظیر گوش‌گیر، عینک شنا و یا دماغ گیر را داخل اتاق جا بگذارید مجبور خواهید بود دوباره چندین طبقه را با آسانسور طی کرده تا آن را مجددا همراه خودتان بیاورید. با اینکه گفتیم هتل Keio Plaza Hotel Tokyo بسیار مدرن و لوکس ساخته شده است و در یکی از مدرن‌ترین شهرهای ژاپن، یعنی توکیو واقع شده، اما باید این را خاطرنشان کنیم که شما در آنجا موارد بسیاری را مشاهده خواهید کرد که حاکی از فرهنگ و سنت قدیمی ژاپنی‌ها هستند.
مثلا نوع پوشش خانم‌های ژاپنی در گذشته در آنجا به نمایش گذاشته می‌شود و حتی خانم‌هایی که به این هتل مراجعه می‌کنند نیز می‌توانند آن لباس‌ها را امتحان کرده و بپوشند و حتی با آن‌ها عکس یادگاری بگیرند که تجربه چنین کاری خالی از لطف نیست. علاوه بر اتاق‌های بسیار مدرن و لوکس هتل کیو پلازای توکیو، مجموعه‌های دیگری نیز در هتل Keio Plaza Hotel Tokyo وجود دارند که به سبک سنتی و کاملا قدیمی ژاپنی ساخته شده‌اند. چنین به نظر می‌رسد که حفظ آداب و رسوم ژاپنی و اشاعه فرهنگ اصیلشان در اولویت بالاتری برای تمام مردم ژاپن قرار دارد.

اماکن نزدیک به هتل کیو پلازای توکیو


فاصله هتل کیو پلازای توکیو تا موزه یادبود سربازان: ۳۰۰ متر
فاصله هتل کیو پلازای توکیو تا ساختمانی دولتی متروپولیتن توکیو: ۵۰۰ متر
فاصله هتل کیو پلازای توکیو تا پارک مرکزی شینجوکو: ۱ کیلومتر
فاصله هتل کیو پلازای توکیو تا موزه اسباب‌بازی توکیو: ۲ کیلومتر

برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است