search
menu

هتل Gracery Tamachi Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gracery Tamachi
امکانات و خدمات عمومی هتل گراسری تاماچی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گراسری تاماچی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gracery Tamachi


هتل گراسری تاماچی یکی از هتل‌های سه ستاره و شکوهمند است که در توکیو شهر معروف و تماشایی کشور ژاپن قرار گرفته است. هتل گراسری تاماچی توکیو در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر قرار دارد و به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و قطار نزدیک است. با رزرو هتل خارجی گراسری تاماچی به همراه خانواده و همسفران خود سفری خاطره‌انگیز و آسوده را تجربه کنید. در مدت زمانی که در شهر زیبای توکیو اقامت دارید، حتما از جاذبه‌های دیدنی که در نزدیکی هتل Hotel Gracery Tamachi توکیو قرار دارند، بازدید کنید تا خاطراتی خوش و شیرین را برای خود به یادگار بگذارید. یکی از جاهای دیدنی توکیو که بازدید از آن خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد، دیزنی لند توکیو است. با داشتن بلیط هواپیما لحظه آخری به راحتی به فرودگاه بین‌المللی هانه ‎دا پرواز رزرو کنید و سپس با طی کردن مسافت ۱۰ کیلومتری به هتل گراسری تاماچی برسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گراسری تاماچی


اگر به دنبال رزرو هتل اقتصادی در توکیو هستید، هتل گراسری تاماچی انتخابی ایده‌آل است زیرا با دارا بودن تجهیزات و خدماتی عالی، در نزدیکی بندر توکیو، برای اقامتی راحت و بدون کمبود مناسب است. در هتل Hotel Gracery Tamachi توکیو در لابی وقت بگذرانید و استراحت کنید، از اینترنت رایگان استفاده کنید، به رستورانی دنج بروید و صبحانه‌ای لذیذ را میل کنید. آسانسور، پارکینگ، فکس، فتوکپی، دستگاه فروش خودکار و بخش ماساژ از دیگر امکاناتی است که در هتل گراسری تاماچی تعبیه شده است. در هتل مجلل گراسری تاماچی آسوده خیال باشید، زیرا دارای خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شاتل، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی، خدمات دربانی و نگهداری از چمدان است. قابل ذکر است که در قسمتی از لابی تعدادی کامپیوتر و صندلی قرار داده‌ شده است تا افراد به کارهای شخصی خود بپردازند. اگر بلیط هواپیما در دست دارید و یا می‌خواهید به دیدن جاذبه‌های شهر حیرت‌انگیز توکیو بروید، از کارکنان هتل گراسری تاماچی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، درخواست تاکسی کنید تا به آسانی تردد کنید.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی که در هتل گراسری تاماچی توکیو قرار دارند، تعداد ۲۱۶ اتاق متنوع هستند که هر کدام به نحوی چشم‌نواز و جذاب طراحی و چیده شده‌اند. در اتاق‌های هتل Hotel Gracery Tamachi توکیو که به سبکی مدرن و روح‌نواز دکور شده‌اند اقامتی به‌یادماندنی را به همراه همسفران خود تجربه کنید. انواع اتاق‌های موجود در هتل مجلل گراسری تاماچی بدین شرح هستند:
اتاق استاندارد برای اقامت یک فرد
اتاق یک تخته مناسب برای یک فرد و ويژه اقامت بانوان
اتاق پریمیر یک تخته مختص اقامت یک فرد
اتاق استاندارد با یک تخت دابل
اتاق پریمیر با یک تخت دابل
اتاق استاندارد تویین مناسب برای اقامت دو فرد
اتاق دلوکس تویین برای اقامت دو فرد
اتاق تئاتر با تخت تویین مناسب برای اقامت دو فرد
اتاق تویین تاتامی
اتاق با دو تخت دابل مناسب برای اقامت چهار فرد

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایلی کاربردی و خوب در اتاق‌های هتل گراسری تاماچی توکیو قرار دارد که برای راحتی هرچه بیشتر و بدون کمبود مسافران فراهم شده‌اند تا از اقامت خود رضایت داشته باشند و سفری دلپذیر را تجربه کنند. در اتاق‌ها امکاناتی قرار دارند از جمله یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، تلویزیون، میز، مبلمان، صندوق امانات، تلفن، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سشوار، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی. در سراسر فضای داخلی اتاق‌های هتل گراسری تاماچی سیستم اطفا حریق وجود دارد که به همین خاطر، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر به دنبال آرامش و شادابی و طراوت پوست و روح خود هستید، به بخش ماساژ هتل گراسری تاماچی بروید و ساعاتی خوش و آسوده را سپری کنید.

رستوران هتل


در رستوران دنج و شیکی که در هتل Hotel Gracery Tamachi توکیو ژاپن قرار دارد صبحانه‌ای لذیذ سفارش دهید و در محیطی دلنشین صبحی دل‌انگیز و سرشار از انرژی مثبت را آغاز کنید.

فاصله هتل گراسری تاماچی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کامزوکا توکیو: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج توکیو: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا میجی جینگو توکیو: ۱۹ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است