search
menu

هتل Sheraton Miyako Hotel Osaka

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Miyako Hotel Osaka
امکانات عمومی هتل شرایتون میاکو اوساکا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله اماکن دیدنی از هتل شرایتون میاکو اوساکا

درباره هتل Sheraton Miyako Hotel Osaka


هتل شرایتون میاکو اوساکا یا اوزاکا هتلی ۵ ستاره از مجموعه هتل های شرایتون است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن کینتستو اصلی ترین نقطه حمل و نقل عمومی واقع شده و به همین جهت یافتن موقعیت مکانی آن برای مهمانان چندان سخت نیست. هتل شرایتون میاکو اوساکا با داشتن اتاق های امروزی و کاملا مدرنش سعی داشته که اقامت خاطره انگیزی را برای مهمانانش رقم بزند.
این ساختمان آسمان خراش در بخش مرتفع شهر اوساکا که همواره به عنوان گهواره تمدن شهر شناخته شده، قرار گرفته است. منطقه‌ای که جاذبه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید اوساکا در قلب آن جای گرفته اند و مرکز شهر تنها یک کیلومتر با ورودی هتل Sheraton Miyako Hotel Osaka فاصله دارد. کسانی که تمایل به اقامت در هتل شرایتون میاکو اوساکا داشته باشند در واقع به دور از شلوغی‌های شهر لحظات پرآرامشی را سپری خواهند کرد.

امکانات عمومی هتل شرایتون میاکو اوساکا


پرسنل هتل شرایتون میاکو تاکنون توانسته اند با رفتار حرفه ای خود رضایت جمع کثیری از مهمانان هتل را جلب کنند و با تسلط کافی که به زبان انگلیسی دارند، امکان برقراری ارتباط با مهمانانی از سراسر دنیا را میسر ساخته اند. از این گذشته از در ورودی هتل شرایتون میاکو اوساکا تا فرودگاه بین المللی اوساکا تنها ۱۵.۳ کیلومتر فاصله است که هتل با در اختیار گذاشتن خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی راحتی و آسایش را برای مهمانان فراهم می کند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های فوق مدرن هتل شرایتون میاکو اوساکا که بعد از بازسازی چهره کاملا امروزی به خود گرفته اند، با امکانات و مبلمان شیک دکور شده اند و از پنجره های آن می توان چشم اندازهای بسیار زیبایی از شهر را تماشا کرد.
در این اتاق‌ها که کف همگی آن ها فرش شده، امکاناتی همچون مینی بار، حمام اختصاصی، لباس خواب، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز و دراور برای راحتی و آسایش هر چه بیش تر مهمانان قرار گرفته است. گفته می‌شود که در چیدمان اتاق‌های مهمان هتل Sheraton Miyako Hotel Osaka از ترکیبِ دکوراسیون مدرن غربی و آرامش بخش ژاپنی الهام گرفته شده تا تمدد اعصاب و آرامش مهمان به بهترین نحو ممکن تحقق یابد.

رستوران هتل


گفتنی است که در هتل شرایتون میاکو “Sheraton Miyako Hotel Osaka” 6 رستوران متنوع وجود دارد که دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته و تقریبا هر سلیقه ای را جوابگو خواهد بود. مهمان صبحانه را از بوفه رستوران برمی گزینند و برای وعده های ناهار و شام در یکی رستوران های ژاپنی “Uemachi”، رستوران چینی “Shisen”، رستوران منوی انتخابی “eu”، رستوران بین المللی “Top of Miyako” و بقیه رستوران های هتل پذیرایی و میزبانی می شوند. در این رستوران ها دست کم چندین نوع متنوع از بهترین غذاهای دریایی، فرانسوی و چینی طبخ می شوند و نیازی نیست برای تنوع بیش تر به سراغ رستوران های دیگر سطح شهر رفت.

امکانات تفریحی هتل


از طرفی اقامت در هتل شرایتون میاکو اوساکا به معنی عقب افتادن از برنامه های ورزشی و غذایی نیست. این هتل دارای امکاناتی همچون باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، ماساژ و جکوزی است ولی در قبال ارائه این امکانات و خدمات هزینه ای را از مهمانان دریافت می کند. هتل شرایتون میاکو اوزاکا یا اوساکا “Sheraton Miyako Hotel Osaka” به دلیل داشتن تسهیلات و امکانات برگزاری جلسات کاری برای مهمانانی که با اهداف کاری به سفر آمده اند نیز مناسب می باشد. همچنین در ساختمان هتل غرفه هدیه، چندین بوتیک، داروخانه و سالن پیرایش نیز وجود دارند و لزومی ندارد برای چنین اموری به داخل شهر مراجعه کرد.

فاصله اماکن دیدنی از هتل شرایتون میاکو اوساکا


فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا تا ایستگاه یوهوماچی: ۱۰۰ متر
فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا پارک سانادایاما: ۸۰۰ متر
فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا کلیسای مسیحی جونان: ۸۰۰ متر
فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا تا معبد کوجو: ۹۰۰ متر
فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا تا معبد دایکاکو-جی: ۹۰۰ متر
فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا تا خیابان توروهاشی: ۱ کیلومتر
می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است